Skocz do zawartości
F1traktors

Fendt 312 Vario

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
F1traktors    0

Witam.Mam w planach kupienie Fendta 312. Do tego przyjdzie również stoll fz30.Mamy u korbanka napisane za 63 tyś Euro z tuzem i obciążnikiem 870kg. Powiedzieli też że mają również z amortyzowaną ośką.Pytanie czy jak bym nie wziął będe żałował czy wydusić ostatnie grosze i kupić amortyzowaną oś bez załowania??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pabloooo    13

bez jakiegokolwiek wahanie weź amortyzowana oś przednią. Jak kupiłem swoja 412 rok temu to też zastanawiałem się na co mi to, bo w pracach polowych i tak to wyłączasz, tylko że raz zapomniałem włączyć przednia ośkę jak wyjeżdżałem z pola agregatem ścierniskowym, to przy dużej prędkości na drodze zaczął mi ciągnik bujać,skakać jak pingpong(takie miałem odczucie. Mając amortyzowana ośkę się nie jedzie tylko płynie po drodze, komforcik rew elka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PioterKolo    9

Bardzo dobra sprawa ta oś. My w DF wiadomo mamy i niekiedy w trasie do obejrzenia tylko wyłączymy ją to ciągnik zaczyna skakać ze ho... A tak jadąc dalej można bez problemu pić sobie kawę czy coś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk1993    0

Jestem tego samego zdania co beret1990, oś to super sprawa, my w JD zdecydowalismy się też na amortyzacje kabiny i też nie żałujemy. Znajomy ma JD 6620 i załuje ze niewzioł wszystkich mozliwych amortyzacji, bo na bardziej wyboistym asfalcie nie może jechać więcej niż 35 bo niewie czy mu kabiny nie zerwie. Warto dobrze ciągnik zamortyzować bo ta elektronika i te wszystkie kabelki to niestety ale są dość wrażliwe, a poza tym uciąg o wiele lepszy, bo gdy tył w czasie pracy jest mocno obciążony i lekko podrywa przód to oś dostosowuje się do terenu.Także zamawiaj wszelaka amortyzacje o ile kasa pozwoli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
F1traktors    0

Jeszcze pytanie czy 63 tyś netto z tuzem to dobra cena czy nie. Nad osią zastanowię się oraz wypróbuję w praktyce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limousine    4

Bierz ośke to super sprawa tak jak koledzy mówią, tylko nie wiem czy warto brać ten obciążnik za 1000 ojro, może lepiej na tym zaoszczędzić i samemu zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

jeśli masz taka cene to bierz w ślepo i sie nawet nie zastanawiaj :lol: lepszej ceny juz napewno miał nie będziesz a i tak się dziwie że taka cena jest wogóle możliwa w tym wyposażeniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limousine    4

400 bodajże też ma

Nie ma też całą oś amor. tylko troche inaczej. Cena dobra i o TMS-ie nie zapomnij.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    137

nie w standardzie, za TMS jest doplata

400 ma amortyzacje w 2 plaszczyznach, tym sie rozni od reszty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
statek    137

tak bylo napisane w tescie agromechanice:) ze jest to os 2 generacji, ale patrzac na to z punktu uzytkownika jest tak jak piszesz, gora dol i chyba na boki ale nie dam reki uciac:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
F1traktors    0

nie w standardzie, za TMS jest doplata

400 ma amortyzacje w 2 plaszczyznach, tym sie rozni od reszty.

Masz racje ale na zachodzie jest za dopłatą. U korbanka jest w standardzie http://www.korbanek.pl/spolka/pl/fendt/ciagniki_65360_km/seria_300_vario_95125/system_tms_ciagniki_fendt.html

A niezależną oś ma arion prawdopodobnie.

 

PS:U mnie czasami strona korbanka nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
F1traktors    0

Mówiąc szczerze podpisałem już z Korbankami umowę przedwstępną na 312. Sprzedawca powiedział że ciągnik stoi już w Tarnowie Podgórnym. Przedstawiciel Korbanka powiedział że oni sprowadzają około 40 sztuk takich samych ciągników w szczególności "309" i "312" i wszystkie mają TMS'a. Tuz jest montowany u nich więc to jest jedyna opcja(chyba że się mylę to poprawcie).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
F1traktors    0

Mam pytanie do forumowiczów.Dlaczego tylko w Fendzie jest montowana przednia szyba otwierana w standardzie i do czego ona jest.Pytam się bo ojciec teraz non stop narzeka na przednią szybę bo przypomina mu stare international.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

heh czyli minus? W Lamborghini też mam i tam zdecydowanie częściej jest otwarta z powodu braku klimy a w Fendtcie by poczuć wiatr we włosach xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    78

Jak to po co? ;) Ułatwia to prace np. przy jeździe po placu przy budynkach, można sie z kimś porozumiewać z traktora i nie trzeba otwierać dżwi, pozatym lepiej się patrzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przednia szyba ok.sprawa..Np.U mnie jak się w zimę w oborze paszowozem wyrzuca to lubi ona zaparować, to wtedy się szybe uchyli i jest ok. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
F1traktors    0

No to jest pierwsza konkretna wypowiedź dotyczącej przedniej szyby otwieranej.Może ma ktoś jeszcze inne konkretne argumenty.

 

PS:Ja nie mam obory ale to jest dobre uzasadnienie dla tych co mają obore

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×