Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Czy takie pocenie się ze szczeliny pod ciągnikiem na łączeniu tylnego mostu ze skrzynią biegów to jest normalne w tych ciągnikach, konkretnie w r3 85 (100 ka ma chyba inną skrzynie) szpilki dało się trochę dokręcić a nawet dużo ale dalej jest smużka oleju na obudowie mostu, czy to jeszcze ten olej co był w przestrzeni między obudowami, czy dalej się poci, bo w tą szczelinę jest tyle miejsca że drucik 20cm wchodzi także jest tam duża pusta przestrzeń, czy jak się nie unormuje te pocenie można zakleić tąszczelinkę pod ciągnikiem?

miał ktoś w ogóle taki przypadek?

Opublikowano

W moim lambo GP90 wyglądało to podobnie. Okazało się że był przetarty przewód zanjdujący się patrząc z góry pod siedzeniem a olej wypływał dając wrażenie że szpilki nie są dokręcone. Jedź na serwis niech sprawdzą bo olej jest drogi :)

Opublikowano

z góry nic nie spływa, to tylko u dołu z tej szczeliny i to nie cieknie tak że oleju ubywa przez tydzień robi się mała plamka pod ciągnikiem wielkości zakrętki od słoika, w sumie po dokręceniu jakby mniej ale smużka jest bo obudowa mostu jest większa no i się tak zastanawiam czy przez tą szczelinkę wycieka resztka oleju która zebrała się na ściankach tej pustej przestrzeni między obudowami a ta przestrzen tam jest w sumie duża bo drucik wchodzi na 20cm może więcej na boki i z 7 cm do góry, czy jednak to dalej cieknie heh śruby dokręcone mocno, o dziwo dolne były luźniejsze górne i tak były dobrze dokręcone i pod kabiną nie ma dostępu, ale luźne były tylko dolne jednak

Opublikowano

U mnie było identycznie. Serwisant na początku mówił że to śruby poluzowane ale jak się okazało przewód nieszczelny i sprawiało takie wrażenie. Jeśli masz tak dużą szczelinę to gdyby był w niej olej już by cały wyciekł - moim zdaniem. Moja rada - serwis. Ja mam fart bo serwisant Lamborghini to mój kumpel jeszcze z podstawówki i drobne sprawy załatwia mi prywatnie bo ciągnik ma 6 lat i nie ma gwarancji więc za niektóre sprawy wystarczy piwo wieczorem.

Opublikowano

I to u Ciebie bokami tak spływało? heh, jak tam jest kurzu i było tego oleju to może się tak pocić boje się że dokręcenie śrub nie pomogło i dalej trochę się poci na tym łączeniu, puki co na serwisy nie ma hajsu heh, w sumie to się poci a nie cieknie po kilku dniach kropelka oleju wisi tyle, jak dalej tak będzie zakeleje ten otworek klejem do metalu hehe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v