ARTURO04

Members
  • Ilość treści

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O ARTURO04

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

833 wyświetleń profilu
  1. MOŻE KOMUŚ SIĘ PRZYDA PROBLEM ROZWIĄZANY Z CIŚNIENIEM DYSZE ROZPYLACZA OLEJU NA TŁOK BYŁY WIDOCZNIE JUŻ ZUŻYTE CIŚNIENIE WRÓCIŁO...JEST TAKIE JAK KSIĄŻKA PISZE...
  2. OCZYWIŚCIE ŻE TAK MANOMETR PODMIENIANY NA DRUGI CZY DOBRE WSKAZANIA DAJE I TAK SAMO IDENTYCZNIE WIKA GLICERYNOWY
  3. POMPA DOBRA ŚCISŁA NIE WYROBIONA NIE WYTARTA ZAWÓR NIE PODPARTY, OLEJ TOTAL 15W40 TRACTAGRI HDX,
  4. być może bo pierścienie do wyrzucenia starte ale to ale to ciśnienie nie daje mi spokoju zakład do którego woziłem wał i tuleje do sprawdzenia stwierdzili, że najprawdopodobniej dysze natryskowe na tłok są już z użyte i to trzeba wymienić...
  5. CZYLI Z TEGO WYNIKA, ŻE CIŚNIENIE JEST OK NA JAŁOWYM ALE NA WYSOKICH WYDAJE SIĘ BYĆ TROCHĘ ZA NISKIE TAK WYNIKA ZE SPECYFIKACJI SILNIKA 1000.4AT ŻE MINIMALNE NA JAŁOWYM 0,5 A NA WYSOKICH 3,5 BARA A TYLE NIEMA OK. 2,8 I PEWNIE PRZEZ TAK NISKIE CIŚNIENIE BARDZIEJ OCHOCZO TEMPERATURĘ ŁĄPIE JAK MA CIĘŻEJ...
  6. WITAM POSZUKUJE POMOCY WSKAZÓWEK CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ SPADKU CIŚNIENIA OLEJU W SILNIKU SAME EXPLORER 2 90T NA ZIMNYM NA WOLNYCH 4 TROSZKĘ POWYŻEJ 4 BAR NA WYSOKICH 5 BAR A JAK ZŁAPIE TEMPERATURĘ W GRANICACH 80STOPNI TO SPADA DO 1,5 NA NISKICH A WYSOKIE OBROTY OK 2,8 BARA PANEWKI GŁÓWNE DELIKATNIE ZUŻYCIE A KORBOWE DOLNA JAK NOWA GÓRNA DELIKATNIE WYTARTA WAŁ WYCIĄGNIĘTY ZMIERZONY W STANIE BARDZO DOBRYM I TO NIE TEGO PRZYCZYNA TEN SPADEK CIŚNIENIA, TAK WIĘC CO JEST PRZYCZYNĄ MOŻE KTOŚ MIAŁ PODOBNY PRZYPADEK...
  7. jest tylko jeden pod spodem 8 czy 10 śrub tylko olej spuszczamy w części tylnego mostu
  8. Spuściłem olej i odkręciłem ten dekielek i jest winowajca kamień się skończył, moje pytanie da się go jakoś wymienić bez rozjeżdżania? Trochę daję się ten wałek w bok odsunąć ale za mało aby wyjąć kamień a nie chcę na siłę nic robić aby nie uszkodzić...
  9. Sprawdzony elektrozawór i podmieniany od blokady i dalej to samo brak oleju ciśnienie jest jak wykręciłem elektrozwór to normalnie olej zpierdziela aż miło czy to coś w skrzyni w moście dodam że to kłowe załączanie napędu...
  10. ciężko mi powiedzieć coś na temat ciśnienia bo nie mam czym zmierzyć ale raczej powinno być ok reszta wałek połówki działają a Elektrozawór wyciągany czyszczony i nie był zabity brudem i chodzi bez problemu spróbuje go jeszcze podmienić
  11. Witam szukałem na forum ale nic nie odnalazłem, na temat mojej awarii, a mianowicie problem w moim Samie explorer 2 90t 99r polega na tym, że nie chce odłączać się przód cały czas jeździ z napędem sprawdziłem cewkę elektrozawór wszystko działa zawór wyczyszczony złożone i dalej to samo.Dodam jeszcze że po zgaszeniu po jakiś 10 sekundach zapala się kontrolka od przodka i przy tym słychać cyknięcie czujnika przedniego napędu, po odpaleniu natychmiast gaśnie. Zatem postanowiłem odkręcić przewód ten zasilający od załączania napędu przy moście że może tłok się zaciął i okazało się że brak oleju w przewodzie odpaliłem sama i zacząłem włączać i wyłączać napęd i nic nawet kropla oleju nie poleciała, ale przypadkiem włączyłem blokadę kół i wówczas olej zaczął się lać, dodam że przy tym się okazało że blokada tylnego mostu też jest cały czas włączona. Czy ktoś z was zetknoł się z takimi czarami?
  12. Witajcie czy ktoś z was posiada reform semo 100 moje pytanie dotyczy jak go ustawiacie, jak robicie próbę kręconą kołem czy korbą? Z góry dziękuję za odpowiedzi:) Siewnik 3m oczywiście pozdrawiam
  13. ok dzięki kolego na pewno szybko się tym nie zajmę dopiero pewnie maj czerwiec bo narazie brak czasu i warunków i zdecydowałem że sam się za to zabiorę tylko muszę jakiś wózek uspawać do rozjechania... a kolego może się orientujesz co trzeba wymienić bo okropnie skrzynia wyję na piątce na półbiegu zmienia się gładko bez szrpania
  14. Jeśli czujniki siedzą to raczej oringi ale głowy nie dam
  15. dzisiaj sprawdzałem wkładałem mocno bieg i w porządku tak samo przy zmianie szybkiej zmianie nic się nie dzieje
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj