Skocz do zawartości
Ferdek07

SDF cieknie na łączeniu skrzyni biegów z tylnym mostem

Polecane posty

Ferdek07    62

Czy takie pocenie się ze szczeliny pod ciągnikiem na łączeniu tylnego mostu ze skrzynią biegów to jest normalne w tych ciągnikach, konkretnie w r3 85 (100 ka ma chyba inną skrzynie) szpilki dało się trochę dokręcić a nawet dużo ale dalej jest smużka oleju na obudowie mostu, czy to jeszcze ten olej co był w przestrzeni między obudowami, czy dalej się poci, bo w tą szczelinę jest tyle miejsca że drucik 20cm wchodzi także jest tam duża pusta przestrzeń, czy jak się nie unormuje te pocenie można zakleić tąszczelinkę pod ciągnikiem?

miał ktoś w ogóle taki przypadek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Syty    0

W moim lambo GP90 wyglądało to podobnie. Okazało się że był przetarty przewód zanjdujący się patrząc z góry pod siedzeniem a olej wypływał dając wrażenie że szpilki nie są dokręcone. Jedź na serwis niech sprawdzą bo olej jest drogi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

z góry nic nie spływa, to tylko u dołu z tej szczeliny i to nie cieknie tak że oleju ubywa przez tydzień robi się mała plamka pod ciągnikiem wielkości zakrętki od słoika, w sumie po dokręceniu jakby mniej ale smużka jest bo obudowa mostu jest większa no i się tak zastanawiam czy przez tą szczelinkę wycieka resztka oleju która zebrała się na ściankach tej pustej przestrzeni między obudowami a ta przestrzen tam jest w sumie duża bo drucik wchodzi na 20cm może więcej na boki i z 7 cm do góry, czy jednak to dalej cieknie heh śruby dokręcone mocno, o dziwo dolne były luźniejsze górne i tak były dobrze dokręcone i pod kabiną nie ma dostępu, ale luźne były tylko dolne jednak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Syty    0

U mnie było identycznie. Serwisant na początku mówił że to śruby poluzowane ale jak się okazało przewód nieszczelny i sprawiało takie wrażenie. Jeśli masz tak dużą szczelinę to gdyby był w niej olej już by cały wyciekł - moim zdaniem. Moja rada - serwis. Ja mam fart bo serwisant Lamborghini to mój kumpel jeszcze z podstawówki i drobne sprawy załatwia mi prywatnie bo ciągnik ma 6 lat i nie ma gwarancji więc za niektóre sprawy wystarczy piwo wieczorem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

I to u Ciebie bokami tak spływało? heh, jak tam jest kurzu i było tego oleju to może się tak pocić boje się że dokręcenie śrub nie pomogło i dalej trochę się poci na tym łączeniu, puki co na serwisy nie ma hajsu heh, w sumie to się poci a nie cieknie po kilku dniach kropelka oleju wisi tyle, jak dalej tak będzie zakeleje ten otworek klejem do metalu hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ARTURO04    0

I co kolego zajmowałeś się może tym wyciekiem, pytam gdyż mam taki sam problem w Same Explorer 2 90 VDT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Piotrmyslowski6
      witam.czy wie ktos co oznacza błąd 004 w Same Rubin i gdzie szukac przyczyny?
    • Przez Lukasz21_Lubelskie
      Witajcie. Posiadam ciągnik Deutz-Fahr Agrostar 4.71. I mam pewien problem z licznikiem ponieważ niektóre kontrolki się nie palą. (np. Załączony przedni napęd, blokada mostu)
      Poszukuje osób które mają te ciągniki i papirologię do nich. Najbardziej chodzi mi kody błędów i instrukcje napraw/schemat instalacji elektrycznej. (Według schematu instalacji sprawdziłbym sobie po kolei co może być przyczyną. (Wszystkie modele mają praktycznie to samo. Z tego co wiem to różnią się jedynie skrzynią i silnikiem) 
      Dodatkowo mam problem z licznikiem. Kalibrowałem go według instrukcji jaką znalazłem w internecie. (dystans 100m, Na początku wcisnąć 1 przycisk do wyświetlenia słowa CAL. Potem na początku przejazdu nacisnąć 2 przycisk-obroty WOM, po przejechaniu 100m wcisnąć 3 przycisk - obroty przedniego WOM) Niestety po kalibracji jest to samo co na początku czyli na liczniku wyświetla się maksymalnie 20 km/h). 
      Dziękuję za pomoc!
    • Przez DawidWsik
      Witam mam pytanie do amortyzacji przedniej osi. Podnosi i opuszcza bez problemu lecz wydaje mi się że w ogóle nie amortyzuje gdyż byłem na skupie to w innym ciągniku jak wjeżdżał na wagę to cały przód się bujał.
    • Przez Andre8989
      Witam.
      Mam zamiar kupić Lamborghini 850 premium, chciałem się dowiedzieć czy jest to model wart zakupu na co zwrócić uwagę.
    • Przez zimrex
      Witam serdecznie zastanawiam się nad kupnem ciągnika deutz fahr agrotron 85  na 15ha 
      Prace jakie by wykonywał to orka, siew, belowania, itp. 
      Interesują mnie awarie, spalanie, opinie 
      Tu macie link https://www.olx.pl/i2/rolnictwo/ciagniki/q-deutz-fahr-agrotron-85/?view=gallery   może ktoś zna tego handlarza 
      Z góry dziękuje za odp.
×