Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jeżeli była robiona w dobrej firmie to tak.

Opublikowano

Siema wszystkim zmieniłem wałek ten co napędza pompę wtryskową i ciągnik jak odpala to dymi strasznie na niebiesko i biało cięzko pali siły nie ma tyle co wcześniej blok mam rozwiercony 102 mm i nie ma takiej mocy co wcześniej silnik po kapitalnym pompa wtryski regenerowane nic nie pomaga konta wtrysku nie da sie przestawić cały czas to samo jest to zetor 4011

Opublikowano

Co do kopcenia na bialo to pewnie przyczyna jest niskie cisnienie spreżania i mozna za to winic zawory w głowicy.

Ustawienie poczatku wtrysku jest dosc łatwe. Nalezy wykrecic przewod tloczacy od pierwszego wtryskiwacza, ustawic dzwignie na max dawke paliwa i powoli obracac walem korbowym. Gdy paliwo w mniejscu wykreconego przewodu zacznie sie podnosic nalezy sprawdzic ustawienie znakow na kole zamachowym. W tym celu nalezy odkrecic pokrywe ktora znajduje pod cieglem sprzegla. Rysa na skrzyni powinna sie pokrywac ze srodkowa rysa na kole zamachowym. Jesli tak nie jest należy obrócić pompe w prawo lub lewo.

 

 

Trochę nie rozumiem tej wypowiedzi..Jeżeli przekręcę pompę górną częścia w kierunku silnika to muszę ustawić koło zamachowe tak aby kreski o których piszesz pokrywały się ze sobą?

Opublikowano

Jeśli przekręcisz pompę w którąkolwiek stronę zaczynasz cały proces kręcenia wałem na nowo. Czyli kręcisz w prawo aż gdy w króćcu zacznie się podnosić paliwo. Wtedy patrzysz na znaki. Jeśli ok skręcasz jeśli nie przestawiasz pompę i na nowo kręcisz wałem. I tak aż do skutku.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Witajcie :)

Posiadam c 360 którą jak mieliśmy gospodarstwo tata obrabiał 5h(teraz są w dzierżawie). W ostatnim roku jego użytkowania zrobił remont kapitalny na wiosnę a na jesień zostawił i tak stała około ośmiu lat. Po tej przerwie postanowiliśmy ją odpalić, daliśmy pompę, głowicę, wtryski do regeneracji, ustawiliśmy zawory, nowa chłodnica, pompa wody, filtr powietrza wyczyściliśmy i to chyba wszystko co związane z silnikiem.

Ale mam jeden problem ponieważ przy dodawaniu gazu trochę za dużo kopci, na początku po odpaleniu to staneły pierścienie olejowe, nalaliśmy nawty i ładnie wszystko ruszyło, siłę ma oraz kompresje. Ładnie odpala,nawet po zimie jak stała około 3-4 m-cy po podpompowaniu odpaliła jak zawsze. 

Próbowałem w niej ustawić początek wtrysku ale znaki nie mogły mi się zgrać, przejmować się tym skoro ładnie odpala?

Zauważyłem też, że cieknie mi z kolanka wydechowego, słyszałem że to przez źle ustawioną dawkę ale bałem się sam ustawiać,

 

Powiedzcie mi czy to normalne że tak kopci czy mam w niej coś poprawić oraz jak się uporać aby nie cieklo z kolanka?

Dodaje filmik jak odpala na zimnym, po około 3 dniach stania

 

odpalanie na zimnym

https://www.youtube.com/watch?v=5eVZBH4jVwg

 

odpalanie na ciepłym

https://www.youtube.com/watch?v=f7fQcHo0ui8&feature=youtu.be

Edytowane przez Norbi03
Opublikowano

Wtryski były sprawdzane w tą sobotę ( bo już wymienialem je drugi raz) i jeden był podejrzany więc go wymieniliśmy,

ten drugi filmik był nagrywany w sobotę od razu po ich wymianie 

Opublikowano

podejrzewam cos z zapłonem . może jest ustawiona wieksza dawka i po włożeniu pompy przestawiles zapłon i mogą tego być oznaki .ustaw pompe centralnie na srodku i odpal i wtedy reguluj .przynajmniej ja tak robie zawsze na słuch nigdy na znaki.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Dobrze, że się podzieliłeś tą cenną informacją, jednak jest ona całkowicie nieprzydatna autorowi pytania. Na słuch, to możesz sobie ustawiać sygnał budzenia w telefonie, a nie silnik.

Opublikowano

Jak ktoś przerobił troszke tych silników to ma jakieś doświadczenie.nie bede sie sprzeczał bo każdy robi jak umie.jeden nie zrobi a drugi wezmie mechanika a trzeci metoda prób i błędów ustawi

 

Opublikowano

W jednej 360 ustawione na znaki i jest ok silnik ładnie mruczy w drugiej jak ustawiam na znaki to wyraźnie słychać że kąt wtrysku jest za wczesny więc opóźniłem parę stopni .Jeszcze niedawno kupiłem sprzęgło i tulejkę pompy licząc na to że po wyeliminowaniu luzów ustawie jak Bóg przykazał ale i tak lipa dalej wali po tłokach pozostało tylko ucho,może na rozrządzie jest źle ustawione choć wtedy prawdopodobnie brakło by regulacji na pompie ale z tym jest ok.

Opublikowano

Wtryski były sprawdzane w tą sobotę ( bo już wymienialem je drugi raz) i jeden był podejrzany więc go wymieniliśmy,

ten drugi filmik był nagrywany w sobotę od razu po ich wymianie 

 

Sprawdziłeś wogóle co cieknie przy kolanku?

Przy tym silniku może być wszystko,ropa olej a nawet woda.

Opublikowano

Wody z chłodnicy mi nie ubywa, oleju ile było to tyle jest więc chyba zostaje ropa. Był u mnie wcześniej taki jakby mechanik i mówił żebym trochę przyśpieszył zapłon a co do kopcenia to stwierdził że ma za dużą dawkę ale nie chciałem się opierać na jednym mechaniku więc napisałem na forum. A czy to jest szkodliwa dla silnika??, bo jeżeli kopci cały czas to wiem że jest szkodliwe ale taki większy dymek przy dodawaniu to nie wiem:)

Opublikowano (edytowane)

To ja już niczego nie rozumie :D. Jeżeli by padły pierścienie to by nie miał siły i ciężko palił, chyba że olejowe to ubywało by oleju i kopcił by cały czas a nie przy dodawaniu gazu,

chyba że się mylę?  

A co do ustawienia pompy to już nie mogę jej dopchać do silnika ponieważ przeszkadza mi ten przewód (rurka) co doprowadza paliwo z filtrów?

Edytowane przez Norbi03
Opublikowano

Jak przeszkadza popuszczasz ją i tyle i pompa musi dojść górą do oporu aż rurki od wtrysków oprą się o kolektor wydechowy a jak pisałem olejowe pierścienie padają ale wstaw mu dobrze w tyłek to może się ułożą.

Opublikowano

ok, dzięki za odp :)

 

Ja nie posiadam gospodarstwa i za bardzo nie mam gdzie jej wstawić :D, bo najlepiej jest chyba w orce a ja jak orze to tylko mamie na warzywa.

Nalałem nafty pod wtryski i stał tak sb z 2 dni i trochę pomogło ale traktor to my używamy sporadycznie i więcej stoi niż jeździ ale zawsze się przydaję,

Może jutro pobawię się z tą pompą i napisze co i jak

Mam jeszcze jedno pytanie co do pompy

od czego są te 2 śrubki po prawej stronie pompy, co dochodzi do nich ta dźwigienka od gazu(są takie na śrubokręt i kontrowane nakrętką)? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v