Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

wtryski leją

 

Wtryski nie leją i jak kręce rozrusznikiem to dymi na biało i nie zapali i nie ubywa płynu w chłodnicy ani nie przybywa oleju.

Edytowane przez jerzyk61
Opublikowano

100 % uszczelka, miałem identycznie w zeszłym roku. Zgadzam się, że nie kupuj uszczelki miedzianej.

Teraz to ciepły garaż i rozbieraj.

Na zapłonie wszystko jest dobrze i nie żadne wtryski.

A i jak u mnie robiliśmy 3P to pomiędzy tuleje nakładaliśmy klej do spawania na zimno, nie dmuchnie nigdy. Tylko z klejem ostrożnie żeby nie przesadzić.

Opublikowano (edytowane)

Moim zdaniem są złe wtryskiwacze bądz pompa paliwa.Kolejną przyczyną mogą być pourywane zawory fakt że silnik jest po remoncie ale uwierz mi zdarza się to kilka razy się z tym spotkałem.

Edytowane przez milanreal1
Opublikowano

Witam mam problem z moją 60 chodzi o to, że kopci na pierwszym i czwartym cylindrze takim niebieskawo-szarawy dymem i do tego zauważyłem ,że na tych cylindrach nie przepala do końca paliwa . Na pozostałych tłokach wszystko jest ok . Zamieniałem wtryskiwacze ale to nic nie pomagało .Głowice bym odrzucił bo byly remontowane już nie mam pojęcia co to może być . Może wy coś poradzicie w tym temacie :unsure:

Opublikowano

Praktycznie może być dużo.

Pierścienie na tych dwóch cylindrach kuleją. skoro podmianka wtrysków nic nie dała. Pytanie czy w ogóle one są dobre?

Problem może tkwić w pompie wtryskowej, a dokładnie w tych dwóch sekcjach od tych cylindrów wiec podmiana wtrysków nic nie daje bo sekcje są nadal te same i podają paliwo tak samo.

Zaopatrz się w przezroczyste przewody i załóż je na końcach przewodów od wtrysków, skieruj je do góry i kreci silnikiem. Porównaj ilość paliwa podawanego przez sekcje.

Wykręć wtryski z głowic i przykręć z powrotem do przewodów od pompy i porównaj jak podawane jest paliwo.

.

Jeśli możesz zaopatrz się w miernik do pomiaru ciśnienia sprężania i przy okazji sprawdzisz.

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za rady :D Pierścienie napewno są wporządku bo wyjmowałem tłoki i na cylindrach nie było żadnej ryski . Coś mi sie wydaje że to pompa jest temu wszystkiemu winna . Jutro będę sprawdzał .

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano (edytowane)

Witam Panowie to może w tym temacie zapytam.Na jesień chcę zrobić sobie kapitalkę w C-360.jakie zestawy mi radzicie?

Mam na myśli ZETOR ORYGINAL , MAHLE KROTOSZYN z tłokiem importowanym czy też PREMIUM CHEŁMNO URSUS.Wszystkie zestawy to koszt około 190zł za "dziurę" Co polecacie?Silnik pierwszy raz rozbierany będzie od nowości C-360 rok 1986 , 6400 Mth.

Pompa od nowości nie tykana , ciągnik praktycznie nie kopci malutki siwo-czarny dym przy ciężkiej pracy.Pali na dotyk.Siłę ma tylko bierze już olej.

Edytowane przez POL1
Opublikowano

Dzięki FarmExpert a który lepiej Ci schodzi? o który ludzie więcej pytają? Który byś polecił?Ponoć ten Polski zestaw ma Indyjski tłok-prawda to? a ten zestaw Chełmno?

Opublikowano

Popularność tych zestawów jest podobna.

Ogólnie cieszą się bardzo dobrą opinią wśród klientów.

Skąd jest tłok czy w Ursusie czy w Zetorze - ciężko mi powiedzieć, na pewno jest sygnowany przez te firmy.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

 

Pompa od nowości nie tykana , ciągnik praktycznie nie kopci malutki siwo-czarny dym przy ciężkiej pracy.Pali na dotyk.Siłę ma tylko bierze już olej.

 

Rozbierz i pewnikiem okaże się że tylko pierścienie i panewki korbowodowe trzeba wymienić bez potrzeby nie zmieniaj nic ten rocznik jest nie do zdarcia o ile w miarę dbasz.

Opublikowano (edytowane)

Dbam .Jeżdżę na Turdusie ale olej bierze już.Nie wiem czy pierścienie się przyjmą.

Edytowane przez POL1
Opublikowano

Żeby wymienić same pierścienie to trzeba w tuleję puścić nowy pierścień i sprawdzić owal tulei.Jak pierścień nie przylega do gładzi cylindrycznej to nie ma sensu wymieniać pierścieni tylko całe zestawy :) Pozdrawiam

Opublikowano

Honowanie jest rodzajem obróbki powierzchni tulei cylindra,mającej na celu osiągnięcie żądanego wymiaru naprawczego.Gdy trzeba zebrać większą ilość materiału wtedy należy wytoczyć cylinder pozostawiając mały naddatek na honowanie w celu wyrównania nierówności powierzchni.Na koniec dla zwiększenia gładkości poleruje się tuleje.Można również honować bez wytaczania ,jeżeli nie ma takiej potrzeby.Honuje się wtedy zgrubnie a następnie wygładza drobnoziarnistym kamieniem.

 

W 360 nie honuję się cylindrów ponieważ tam są tuleje.

Opublikowano

@ locke przepisałeś słowo w słowo wypowiedz z innego forum http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=honowanie&source=web&cd=8&ved=0CHwQFjAH&url=http%3A%2F%2Fwww.capri.pl%2Fforum%2F150893&ei=ToHdT-aOOIyHsway2ZDEDQ&usg=AFQjCNH8QGf7zQMNfm2qE_mj2QajV0vCMA&cad=rja

a sam zaprzeczasz temu co napisałeś ".. jest rodzajem obróbki powierzchni tulei cylindra..." c360 ma tuleje cylindra i @ sipma ma rację że można zastosować ten zabieg który tak naprawdę polega na wygładzeniu powierzchni i nadaniu jej specyficznego wzorku tzw. JODEŁKI

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v