Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

pompy nie robiłem jeszcze bo dopiero niedawno kupiłem ją i doprowadzam do stanu użytkowania
Jeszcze zastanawiam się czy to nie może być wina pierścieni ze względu na to że długo stała te strzały w wydech

Edytowane przez Jarecki94
Opublikowano

wypalone gniazdo zaworów,lub tryb środkowy w rozrządzie się poluzował u mnie wysuwał się wałek razem z trybem.ale sprawdz zawory lub sciągnij głowicę i zobaczysz ,może zawór jakis krzywy lub nie zamyka się.

Opublikowano

Albo ciulowa ropa albo cuś z układem paliwowym masz bo kopci na szaro tak jaby niby spala te paliwo ale jak by za uboga mieszanka była ? za duzo powietrza dostaje bidok, a czasem moze byc tak ze wkłady od filtra powietrza pasuje przemyc, takie wrózenie z fusów troche jest sprawdz drobnostki, albo tez zle ustawienie kata wtrysku , sory ze nie pomogłem ale jak wyzej to jest wrózenie z fusów

Opublikowano

wkład wymieniłem niedawno, daszek też na nowy żeby nic pyłkami nie zaszło.Mam tylko 2cm oleju w misce ,może jest mało i jest coś nie tak z powietrzem.

Kąt nie był przestawiany bo pół roku temu   nic nie dymił na równych obrotach.

To jest dokładnie ciemnoszary czasem pomieszany z czarnym to nie chyba wina wtrysków??

A czy niebieski kolor oznacza też awarię wtrysków?

 

Opublikowano

Rozgrzeje się to przestanie , nie szukaj dziury w całym . Podejrzewam że pompa powoli siada , bo i na obroty się słabo wkręca , ale Ja bym na razie zostawił .

Opublikowano

Ten tłumik jest dobry ale bardzo tłumi silnik.Wymień w ciągniku na okrągły potem załóż z powrotem i będziesz wiedział jaka jest różnica.Nie jednego już ale kilka naście wywaliłem na złom za swojego życia.

Opublikowano

Ten tłumik nie jest powodem kopcenia.  Na moje oko to układ paliwowy i tyle. Trzeba by przejrzeć wtryski, pompę ustawić silnik jak należy od samego początku. Sprawdzić które cylindry kopcą i na nich się skupić.

Opublikowano

Stare do sprawdzenia jak nie rozpylają to do wymiany na nowe a co do tłumika na równych obrotach nie powoduje kopcenia ale przy obciążeniu gdy zaczyna iść czarny dym z komina to jest już wina dolotu powietrza i wydechu spalin a co a tym idzie dobrze tłumiący tłumik.Te płaskie tłumiki zdają swój efekt jak się dobrze przepali albo poprzewierca się co na wylot ale każdy ma swoje zdanie i robi jak uważa. :D

Opublikowano (edytowane)

to ja miałem na tłumiku małą dziurkę to śmierdziało mi za kierownicą spalinami to ją zakleiłem klejem do metalu, a była po coś.

Zrobię z powrotem jak dużą trzeba?

 

 

Edytowane przez lolek2000
Opublikowano

Jak śmierdzi z tłumika na wolnych obrotach olejem to nie wróżę silnikowi długiej przyszłości.

Olej zbiera się w kolanie,remont generalny zbliża się szybkimi krokami.

Opublikowano

balcerek1 Właśnie miałem nie dawno płaski, import i polski okrągły.Najpierw chciałem ryku  wiec kupiłem okrągły import  ciągnik brzmiał jak sieczkarnia po roku czasu wrócił na swoje miejsce płaski  po jakimś czasie dorwałem mało używany okrągły tłumik z lat 80 załozyłego ponieważ płaski sie obluzował na kolanku na tym polskim  dźwięk bardzo ładny ale na płaskim czy na okrągłym nie ma różnicy w mocy tak samo idzie tak samo się wkręca i taki sam dym  może wydawać się że na płaskim przydusza to efekt dławika że tak tłumi  moc jest ta sama i go nie przydusza na płaskim jest najciszej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v