Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jeśli by pękły to kompresja by chyba słaba była a jest dobra. Sam nie wiem, na tych pierścieniach tylko na tych uszczelniających znaki były, na pozostałych nic. Może faktycznie są źle zamontowane. Ogólnie przez te 46 mth dolałem ok 0.6 l oleju, nie wiem czy to dużo czy nie ?

 

Z tego co pamiętam to tylko na jednym pierścieniu nie ma oznaczenia, na pozostałych jest TOP.

Olejowe napisem TOP mają być do góry, jak założysz odwrotnie to nie będą zgarnywać oleju tylko będą pchać do komory spalania.

Trochę dużo tego oleju.Ja w zeszłą zimę też założyłem takie zestawy przejeździłem cały sezon na 10ha i nie dolewałem wogóle oleju.

Edytowane przez asharot
Opublikowano

No właśnie teraz to już sam nie wiem, poczekam do 70 mth i zobaczę co będzie, jak nie ustąpi kopcenie i branie oleju to wyciągam tłoki i sprawdzę pierścienie. Pompę przestawiłem i od razu lepiej odpala, jutro zobaczę jeszcze jak odpali. Na razie dzięki za wszystkie odpowiedzi, odezwę się po tych 70 mth.

Opublikowano (edytowane)

Po tych po 50 mth powinno być dobrze bo prawidłowo 100 mth jest dla wału aby się ułożył   dotarły panewki jak trzeba a układ tłokowy  50 mth potrzebuje, no ale niech dobije do tych 70 i zobaczysz.Przy dotarciu ma prawo wziać tylko nie wime ile dokładnie,  po dotarciu nic nie powinien brać

Edytowane przez Adi96
Opublikowano

Witam, odkręciłem dzisiaj jeszcze raz kolektor wydechowy i zostawiłem na pół godziny i z pierwszych trzech cylindrów wali olej i dym, na czwartym sucho. Rozebrałem wszystko i tłoki jak i tuleja z jednej strony są okopcone. Pół tłoka do pierwszego pierścienia i tuleja na takiej samej wysokości. Pierścienie zgarniające są napisem top do góry, na reszcie brak znaków. Jak można poznać czy pierścień jest odwrotnie założony?

Opublikowano

A zakładałeś pierścienie mijanką zamkami nie wszystkie w jednym miejscu i jeszcze jedno to okopcenie jest w z dłuż silnika czy w poprzek.Jak w poprzek to wygląda na złą selekcje tłoka a w z dłuż źle zrobione korbowody o ile robiłeś.

Opublikowano (edytowane)

W właśnie to okopcenie jest po skosie bardziej, ani w poprzek ani wzdłuż. Korbowody nie były robione. Jeśli to ich wina to może się coś stać gdyby tak zostało?

Edytowane przez coiramc355
Opublikowano (edytowane)

co miałeś robione w tych głowicach ? wymienione  zawory  i prowadnice  ?

tu może być fuszerka bo szczelność jest na zaworze a na prowadnicy (jak stara)  lipa i ciągnie olej  

 

 

Edytowane przez marko-kolo
Opublikowano

Prowadnice, zawory, gniazda, tulejki wtrysków i planowanie. Robione były cztery więc raczej wątpię. Wydaje mi się że za bardzo panikuję teraz, ale jak zobaczyłem ten olej to mnie szlak trafił. Założyłem nowy komplet pierścieni primy, tamten nie wiem jaki był i zobaczymy, narazie po odpaleniu widać różnicę w dymie.

Opublikowano (edytowane)

 to że jest tam mokro to nie koniecznie olej

 wtryski założyłeś jak trzeba bo wygląda że i tu może być problem 

nie masz innych przecieków tego oleju gdzieś na  wale ?

Edytowane przez marko-kolo
Opublikowano (edytowane)

No właśnie nie ma wycieków, z wtrysku też nie bo to tłuste i pachnie jak olej. Na razie chodzi na nowym komplecie pierścieni i zobaczę co będzie się działo. Z odmy olejem nie rzuca, dymu nie widać tylko lekko dmucha, z bagnetu rzuca olejem jeszcze.

 

Wstawiam zdjęcie tłoka i widoczne okopcenie. Wcześniej źle napisałem okopcenie jest bardziej po skosie niż w poprzek.

post-167739-0-21622000-1453404398_thumb.jpg

Edytowane przez coiramc355
Opublikowano (edytowane)

Miałem pisać że jak prawidłowo dotarty oraz głowica pierścienie założone jak trzeba to w końcu mogą być lipne pierścienie mówisz że różnica jest już na nowych pierścieniach?

Edytowane przez Adi96
Opublikowano

Pierścienie założyłem nowe, zawory nie mają luzu na prowadnicach więc narazie docieram pierścienie. Jak postoi na 800 obr, to po pewnym czasie daje olejem w kolektor ale jak się jeździ to jest dobrze. Nie mam narazie nic do roboty tym ciągnikiem więc się jeździ, przy łuparce trochę ale tu na tych 800-900 obrotach, tak więc jak dostanie cięższej roboty i nic się nie poprawi to będę się martwił a narazie nic więcej nie dotykam. Te tłoki tylko mnie zastanawiają dlaczego tak były okopcone i to wszystkie jednakowo?

Opublikowano

Na 800 obrotów to nie docieranie.Zakryj chłodnice i rura 1800 obrotów tylko żebyś nie przegrzał musisz pilnować temperatury.15 godzin i w pole z nim tylko bieg niżej nie przekraczać 1800 obrotów.

Opublikowano

Wiem że 800 obr to nie docieranie ale akurat mam robotę na łuparkę a tam nie mogę dać więcej dlatego na 800-900 obr chodzi ale to nie cały czas. Staram się jeździć jak najwięcej mogę. Zacznie się robota w polu to dostanie większego obciążenia.

Opublikowano

Od czasu do czasu przegazówa żeby się to jako układało, jakie ciśnienie na wolnych obrotach a jakie na wysokich??? oleju oczywiście,  co z ciśnieniem panującym w układzie korbowo tłokowym, a mianowicie jak odma czy ten korek od wlewu oleju ??

Opublikowano

Jak rozgrzany to na 600 obr 3,6 bar, maks 4,5 bar na ciepłym i zimnym. Z odmy dmucha powietrzem, nie jakoś mocno ale czuć jak się rękę przyłoży, dymu nie widać, olejem nie rzuca z odmy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez TJStorm
      Witam jako że jestem nowy to się przedstawię.
      Mam na imię Dawid. Jestem z zachodniopomorskiego.
      Chce kupić ciagnik do 1ha klasy 5.
      Zadaniem ciągnika ma być:
      -oranie
      -glebogryzarka 1.8-2.1m (ziemia uprawiana ciągle)
      -bronowanie
      -ciaganie drewna z lasu(z poczatku bitką tzw a z biegiem czasu chce mu przyczepę z żurawiem hds zamontowac 4.7m do gałęzi)
      Kolega poleca c4011 mówi że nie do zajechania ma na 20lat i nie psuje mu sie na 4ha działa.
      Wiec moje pytanie do was czy c4011 sobie poradzi?
      Budżetdo 10000zl za ciągnik.
      P.S Co myślicie o tych:
      1. http://otomoto.pl/ur...11-A309600.html
      2. http://allegro.pl/ur...3258473823.html
      3. http://tablica.pl/i/...11-ID2RjH5.html
      4. http://tablica.pl/i/...ny-ID1Ug47.html
      5. http://tablica.pl/of...11-ID2493R.html
      Za i przeciw.
      Na co zwracać uwage przy zakupie.
      Dodam ze to pierwszy ciągnik jaki będe miał.
      Pozdrawiam i dzieki za rady
    • Przez lukaszn
      Mam takie pytanie może ma ktos zdjecie układu hamulcowego ursus c-4011 ''czterdziesktki'' ,a jak nie to może wie ktoś czy można jeszcze kupić pompy do hamulców i inne cześci bo chciałbym naprawić hamulce a brakuje mi paru rzeczy nie wiem zabardzo czego .A i prosze admina o nie zamykanie mojego tematu bo w innym jest wogole o czym innym mowa.
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v