Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
masiew

zakup mtz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
masiew    27

gdzie kupowaliscie swojw belarusy i ile kosztowały, z jakim wyposarzeniem itp


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    283

Witajcie

Hmm napisze tu taką nie typową prośbe :D jak do dobrych kolegów

Może wiecie czy ktoś z WASZYCH dobrych znajomych ma na sprzedarz MTZ82 w dobrym lub b.dobrym stanie roczniki jakie by mnie interesowały to 1992-1997

W razie jakiegoś odezwu zapraszam na priv.

pozdrawiam

 

Ps. mysle ze mój post wiąze sie z tematem wiec chyba nie zaśmiecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Syty    0

Nie mam takiego ale co do wyposażenia - zero - ogrzewanie nawiew siedzenie obite materiałem czasem schody z prawej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Czeladnik    0

U Bieleckiego z Garwolina koło Warszawy: http://www.bielecki-maszyny.pl/ i muszę przyznać że ma najbardziej fachowy serwis z jakim się dotąd spotkałem(starzy mechanicy z POM-ów) a upusty są wręcz legendarna ja na swojego Pronara 82 TSA (ma też Belarus-y)dostałem 16tyś słownie szesnaście tysięcy aż jeden pobliski diler z którym też negocjowaliśmy bardzo chciał się dowiedzieć u kogo kupujemy on dawał tyś. mniej rabatu. 89tyś, szersze opony, Pronar 82TSA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    27

nie chodzi mi o liste dealerów tylko o porównanie cen ciągników w zależności od dealera


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    27

tylko belarus. pronar mnie wogole nie interesuje


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafik    0

U Bieleckiego z Garwolina koło Warszawy: http://www.bielecki-maszyny.pl/ i muszę przyznać że ma najbardziej fachowy serwis z jakim się dotąd spotkałem(starzy mechanicy z POM-ów) a upusty są wręcz legendarna ja na swojego Pronara 82 TSA (ma też Belarus-y)dostałem 16tyś słownie szesnaście tysięcy aż jeden pobliski diler z którym też negocjowaliśmy bardzo chciał się dowiedzieć u kogo kupujemy on dawał tyś. mniej rabatu. 89tyś, szersze opony, Pronar 82TSA

 

 

Ja też u niego kupowałem. I też dał mi najlepszą cenę, a co do mechaników to chyba się u niego troszkę pozmieniało, miał takiego dobrego gościa ale on przeszedł do królika, a tych młodych nie oceniam bo byli u mnie tylko raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    283

Wtóruje i aktualizuje

 

Witajcie

Hmm napisze tu taką nie typową prośbe :P jak do dobrych kolegów

Może wiecie czy ktoś z WASZYCH dobrych znajomych ma na sprzedarz MTZ82 w dobrym lub b.dobrym stanie roczniki jakie by mnie interesowały to 1992-1997

W razie jakiegoś odezwu zapraszam na priv.

pozdrawiam

 

Ps. mysle ze mój post wiąze sie z tematem wiec chyba nie zaśmiecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

@janczar810 nie prościej na PROW nowego wźąc bo za takiego to ok 30 000zł czyli połowa nowego :P


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    283

w obecnej sytuacji jakiej sie znajduje PROW odpada a jak co to przeciez zawsze moge ruska sprzedać "jeść nie woła "

A po drugie cała konstrukcja nowego i "starego" jest praktycznie identyczna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

No tak przez 5 lat nie możesz sprzedac...

 

Prawie taka sama...

Nowe mają czeskie pompy przezco nie chleją tyle co te starsze :lol:


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak myślicie lepiej kupić jakiegoś mtz-ta w bdb. stanie czy może lepiej jakiegoś o 7-8tys tańszego żeby go wyremontować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez wkacperw
      Mam pytanie czy mtz 82 jest dobrym wyborem do paszowozu? Obecnie mam ursusa c360 i odczuwam lekki brak mocy. Mieszmy około 2000kg.
    • Przez wojtf23
      Witam. Mam pytanie czy macie ciśnienie w filtrze paliwa i czy powinno być???? Bo mi się wydaje że ja mam i chyba duże ponieważ kupiłem nowy filtr paliwa ten koło pompy wtryskowej i okazał się dziurawy i z tej miniaturowej dziurki leci mgiełka taka że zbiornik hydrauliki jest obryzgany ropą a jak się zgasi silnik to cały czas kapie.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez damianraki3
      Witam, zna ktoś może moment z jakim dokręcamy korby w tym silniku D-260 ? I jaki jest kąt wtrysku? Może taki sam jak w czwórce. Nie mogę znaleźć książki serwisowej.
    • Przez dzonny
      Witam!
       
      Mam MTZ 82 z roku 1999. Kłopot polega na tym że coraz częściej zdarza się sytuacja że gdy zagłebie pług w ziemię to przy próbie podnoszenia podniesie jakieś 2-3 cm i wydaje dźwięki takie jakby maszyna była już w górze, radziłem sobie w takiej sytuacji dociążając podnośnik (dźwignia podnoszenia na max do przodu) po tym zabiegu zawsze podnosił, tylko teraz już momentami nie chce ta sztuczka działać. Problem staje się o tyle bardziej uciążliwy że w momencie gdy tylne koła trafią na beudże to ciągnik potrafi się zawiesiść (tylne koła tracą przczepność z podłożem) w tym wypadku pomaga wyjechanie na przednim napędzie, ale ile razy można się z czymś takim męczyć. Podnośnik jest aktualnie ustawiony poprawnie na tryb siłowy, poziom oleju w hydraulice taki jaki potrzebny, dodam że na trybie pozycyjnym i mieszany problem także się pojawia. Co może być przyczyną tego bardzo ale bardzo wkurzającego zjawiska?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.