Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Massey
wikus666    0

witam potrzebuje pomocy.

problem najprawdopodobniej jest zwiazany z pompa wtryskowa.

dokladniej kiedy silni sie nagrzeje do temp roboczej ciagnik zaczyna slabnac i strasznie faluja obroty przez co zaczyna szarpac.

dodam ze pompa jest po regeneracji.

prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    627

jeśli jest na gwarancji udaj się do serwisu. Jeśli nie pompa do wyjęcia i na stół diagnostyczny nic tu innego nie wymyślisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wikus666    0

nie jest juz na gwarancji.

podobno wystarczy przestawic na pompie o zabek tak przynajmnioej mowil serwisant chcialem sie dowiedziec czy to prawda.

 

dodam ze mialem juz tak w tamtym roku zaczelo sie to w jesieni a na wiosene i przez lato bylo oki.

teraz gy przyszla jesien znowu to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LOST    7

Ja miałem taki przypadek z U C-360 kolegi. Pożyczyłem od niego wyżej wymienionego ciągnika(ponieważ mój był w remoncie) podczepiłem brony i jechałem na pole, odczułem lekki spadek mocy, ale nic jadę dalej......

Jak dojechałem na pole oddalone od mojej zabudowy o ok. 2 km, wjeżdżam na pole, rozkładam brony, wsiadam bieg 2, i trochę gazu powoli puszczam sprzęgło a on nie ma siły ruszyć!<_< To na 1 gaz na maxa, a on jak ciapek parkocze siły nie ma jak trochę spuścić gaz gaśnie;[. Złożyłem brony do góry i kita na dom!..

Podjechałem do kolegi i opowiedziałem mu co się dzieje, a on dopiero się przyznał że miał regenerowaną pompę, a że nie miał pod ręką dobrego mechanika sam założył, i zadzwoniliśmy po prawdziwego mechanika, on aby odkręcił pompę, przekręcił o jeden ząbek i wszystko znikło!

C - 360 chodzi do dziś i nic jej nie jest.:)

A kolega postanowił za poważniejsze rzeczy się nie dotykać.:blink:


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wikus666    0

wszystko oki tylko teraz w ktora strone przestawic o zabek?? przyspieszyc czy opoznic zaplon??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    627

Jak silnik pracuje cicho normalnie nic nie "dzwoni" tj nie ma twardej pracy przy tym nie ma mocy to znaczy że zapłon jest za późny. Trzeba przyspieszyć. W tak młodym ciągniku padła pompa co ty do niego lałeś. Na zimnym ma moc. MOże ci tą regeneracje jakoś źle zrobili? generalnie w tym silniku tem nie ma wpływu na kont wyprzedzenia zapłonu więc powinien byc słaby na zimnym i na ciepłym jesli zapłon za wczesny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Moim zdaniem w Twoim przypadku należałoby go zwiększyć. Podczas pracy silnika kąt się zmienia wraz ze zmianą prędkości obrotowej wału korbowego - im wyższa prędkość tym większy kąt wyprzedzenia wtrysku. Wynika to z tego że paliwa jest więcej do spalenia i potrzebuje ono więcej czasu na spalenie. Najlepiej zgłoś się do dobrego elektromechanika nawet samochodowego żebyś nie rozregulował pompy. Powodzenia


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    627

Co ma elektro mechanik do ustawienia pompy wtrysokej tym bardziej jej diagnozy. Myslicie że jak do samochodu podłącza się komputer to już wszędzie tak jest. Spróbuj może to dziwnie zabrzmi polać zimną wodą po pompie jak już silnik się rozgrzeje i sprawdź czy wtedy ma moc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wikus666    0

pompa padla nie z mojej winy. zglaszalem to do serwisu korbanka poniewaz byl jeszcze na gwarancji lecz ni uznali tego za usterke ktora podlega gwarancji.

silnik jest teraz slabszy niz kiedys lecz gdy sie nagrzeje to spadek mocy jest drastyczny i dodatkowo strasznie szarpie.

czesto slychac wlasnie taki metaliczny dzwiek jakby bardzo twardo chodzil.

nalezaloby pewnie zaplon opoznic tak??

dodam ze w lecie wszystko bylo oki, poprzedniego roku bylo tak samo w lato chodzil a jesienia juz nie.przyszla wiosna znowu bylo ok nie wiem jaki ma wplyw pogoda na niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    627

Szczerze powiem trudno powiedzieć jak metaliczny dźwięk jest to zapłon zawczesny. Filtry jak rozumiem sprawdzałeś sprawdź jeszcze zbornik czy jakiejs domieszki w nim nie ma niewiadomo czego. Z tego co wiem to ten silnik sterowany jest linką chodzi mi o gaz więc temperatura nie powinna miec na niego wpływu. Jak się rozgrzeje spróbuj tak jak pisałem schłodzić pompe polewając zimną wodą. Te ciagniki miały problemy z pompami poszukaj wypowiedzi użytkowników chyba nawet w tym dziale i popytaj. Może ci coś podpowiedzą trudno tak na odległośc cos powiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wikus666    0

wielkie dzieki koledzy za wszelka pomoc bede jutro sprawdzal wszystkie mozliwosci.

powodzonka dla wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wikus666    0

witam ciagnik gdy tylko sie lekko zagrzal znowu zaczal szarpac. gdy polalem pompe zimno woda wydawalo sie jakby lepiej przez chwile.

o czym to moze swiadczyc??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    627

Gdy elementy pompy się rozgrzewają powstają mniędzy nimi większe luzy, Prawdopodobnie pompo rozdzielacz czy tez rotor jak zwał tak zwał mechanikiem nie jestem gubi cisnienie. Tj ta częśc z której wychodza przewody wysokiego ciśnienia i to ją trzeba najbardziej schładzać zimna wodą. Nie miałem nigdy takiego problemu ale tak mi się wydaje skonsultuj się z jakims pompiarzem i powiedz mu o tym polewaniu. Generalnie nie wiem co ci w tej pompie robili albo coś źle zrobili albo nie robili tego wogóle. Tak czy tak jeśli polewanie wodą coś zmienia zapłonu nie ruszaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wikus666    0

no oki rozumiem tylko dlaczego w lecie bylo oki??

rok temu bylo dokladnie tak samo w lato oki a jesienia lipa.

to mnie najbardziej zastanawia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    627

Może zależy od gęstości paliwa więcej innych pomysłów nie mam. Pompa sterowana jest linką jeśi był by zły zapłon silnik ciągle chodził by źle wyprzedzenie konta wtrysku w tym modelu nie ma nic wspólnego z temperaturą. Skontaktuj się z serwisem jak już piasłem było troche przypadków awarii pompy w tym modelu może coś więcej ci powiedzą ewentualnie popytaj w innych firmach zajmuiących się naprawą pomp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Soltys85
      Witam! Siadła mi pompa wtryskowa i dziwi mnie pewna rzecz w Korbanku powiedzieli mi ze taka pompa kosztuje 13tys natomiast w lokalnym sklepie podałem nr i koszt 4 rzetys jak to mozliwe, sprzedawca mówił ze jest orginala Boscha. Czy jest to jakis zamiennnik?? Przykładowo mowił ze do Claasa w serwisie chcieli 11tys a oni mieli za 6 czy serwisy tak zawyzaja cene?? Chociaz słyszałem ze te pompy tanie nie sa. Co o tym sadzicie ?? Bo chce zrobic to dobrze...
    • Przez Darek1899
      Darek1899     0 Odpowiedziano: 2 minuty temu   Cześć mam takie pytanie.
      Mianowicie dziś normalnie oralem swoim mf4260 i przy opuszczaniu pługa(na uwrocie) coś mi się stało z przednim napędem tzn zaczęło coś pukać a odgłos dochodzi przynajmniej tak mi się wydaje z skrzyni 
      Napęd działa bo sprawdzałem w piaskowni... ale puka im szybciej jedziesz tym bardziej puka po rozlaczeniu napędu cisza... po tym jak tak sie stało to jeszcze z 2godz oralem bez napędu i raczej nic nie bylo słychać
      Rewers i ogólnie hydraulika chodzi ok biegi też normalnie a jak sie napęd włączy to puka
      pomoże ktoś coś? 
      Z góry dzięki
    • Przez Kacper257
      Witam
      Dlaczego podczas orki czasami nie utrzy
      muje mi poziomu tylko się rozłącza i świeci się kontrolka ten trójkąt z wykrzyknikiem.

    • Przez kangur95
      Witam wszystkich, moze ktos mi opowie jak bezpiecznie i dobrze odpowietrzyc massey Ferguson 6270, oczywiscie chodzi o uklad paliwowy ? Z gory dziękuję za pomoc.
    • Przez dymek333
      Witam
      Jakiś czas temu kupiłem MFa 6480 dyna 6 z 2006 roku z przebiegiem 6000 mth. Problem polega na tym, że gdy olej w skrzyni osiągnie temperaturę około 35 stopni to giną połówki i mryga kontrolka od danego przełożenia na którym ciągnik się znajdował. Po zatrzymaniu się, wciśnięciu sprzęgła i poruszaniu potencjometrem od automatu problem znika, ale gdy minie około 10 min sytuacja się powtarza. Przy pługu czy gruberze nic się nie ślizga i traktor ciągnie tak jak powinien. Drugi mankament to bardzo nerwowe przerzucanie biegów, aż wyrywa z fotela. Próbowałem kalibrowac ale z marnym skutkiem. Zauważyłem też że podczas kalibracji zmieniają się parametry od automatu na DOT MATRIX ( potencjometr jest w pozycji neutralnej a wyświetlacz pokazuje tak jakby ktoś się nim bawił; czy tak ma byc ? ). Serwis z Korbankowa był cały dzień, ale rozłożył ręce i dowiedziałem się tylko tyle, że z podobnym przypadkiem się jeszcze nie spotkali. Czy ktoś z forumowiczów spotkał się z czymś podobnym ?

       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.