Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Dzwoniłem do serwisu i kazano mi przyprowadzić ciągnik do Rojewa do serwisu, jakoś nie jestem zadowolony z tego powodu. Zeby czego nie zrobili na krótką mete, tzn. żeby po wyjściu gwarancji nie bylo to samo a nawet i gorzej. Pzyprowadziłem ciągnik z serwisu już, no narazie to mogę powiedzieć że spalanie sie mu poprawiło, bo jak zaprowadzałem go to nalałem 25 l. paliwa a do serwisu mam 38 km. i modliłem sie przy koncu żeby mi starczyło, wszystko wypił, a z powrotem przy serwisie nalałem 10 l. i mało co wzioł. Dziś pojadę w pole z pługiem i zobaczę jego moc.

Opublikowano

Dzwoniłem do serwisu i kazano mi przyprowadzić ciągnik do Rojewa do serwisu, jakoś nie jestem zadowolony z tego powodu. Zeby czego nie zrobili na krótką mete, tzn. żeby po wyjściu gwarancji nie bylo to samo a nawet i gorzej. Pzyprowadziłem ciągnik z serwisu już, no narazie to mogę powiedzieć że spalanie sie mu poprawiło, bo jak zaprowadzałem go to nalałem 25 l. paliwa a do serwisu mam 38 km. i modliłem sie przy koncu żeby mi starczyło, wszystko wypił, a z powrotem przy serwisie nalałem 10 l. i mało co wzioł. Dziś pojadę w pole z pługiem i zobaczę jego moc.

 

Cześć.

 

Interesuje mnie jak zakończyła się ta cała sytuacja. Czy Valtra odzyskała w pełni moc? Czy w serwisie przeprowadzili pomiar mocy i w sumie co było przyczyną takiego stanu, podzielili się z Tobą tą informacją. Ja przypuszczam, że wina leżała po stronie pompy wtryskowej.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

No sprawa zakonczyła się tak że, pojechałem po odbiór ciągnik, na starcie jak go tylko odpaliłem to normalnie nie ten ciągnik, ale w serwisie nikt nie potrafił mi powiedzieć co mu było no i co tam było robione. Dopiero zadzwoniłem do samego szefa i powiedział że był gościuś u nich z Poznania i ustawiał zawory i pompe. Maszyny nie sprawdziłem jeszcze bo to albo pada albo wolnego nie mam, ale pług wezmę i w polę pójdzie, wtedy zobaczymy.

Opublikowano

Z moją maszyną było to że niby ma ona 101 KM ( tak podał diler ) no a pracował za 60 KM a palił za 250 KM. Niby po tej naprawie poprawiły się osiągi, ale ta maszyna miała 200 mtg i już trzeba było ustawiać pompę wtryskową ?! Coś jest nie tak.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Mieliśmy kupić Valtrę A82 Teraz się naczytałem to nie wiem.... :(

Polecacie czy nie ?

Opublikowano

Nie wypowiadam się na temat valtry bo nie posiadam ale myśle że za dużo mniejsze pieniądze kupisz "odpowiednik" valtry A czyli pol-mota h. Ciągnik produkowany na tej samej lini co valtra A posiada tą samą skrzynie, mosty i wiele innych rzeczy. W polmocie masz silnik perkinsa więc nie powinno być problemu z awaryjnością i utrzymaniem.

Opublikowano

mam ciągnik Masey Ferguson 4455 to samo co valtra A95 spala w miarę tylko mam problem z hydraulika wysadza mi cały czas uszczelniacze w rozdzielaczu i olej w hydraulice grzeje się mocno

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie mnie także zlewają, oraz mówią że sie dotrze. No ale dotarcie ile będzie trwało.Ma zrobione ponad grubo 200 godzin. Dzwoniłem do serwisu do Rojewa to kazali mi jechać do Gniewkowa, byłem tam to Paweł kazał mi dzwonić do Rojewa. Pełen eufori byłem. A czy ktoś z Was ma może namiary do tego Paczkowa ? Nr. telefonu i adres. Pominę wówczas ten Agrolmet. No i Panowie jeszcze jedno bo jak oni będą coś robili tzn. żeby mi nie podkręcili na pompie go, bo to nie sztuka, jak mam ja to sprawdzić co oni zrobili przy ciągniku ?

 

 

KOLEGO . A jak ty sobie wyobrażasz podniesienie mocy w pompie rotacyjnej be podkręcania. To nie szyna RAIL , że można zmienić mapy.

 

ten gościu może pomóc pliszka serwis ;)

 

Pomoże ale za jakie pieniądze!!!!!!

W pompie rotacyjnej zrobił to za 1500 zł.

Edytowane przez arodzys
Opublikowano (edytowane)

W odpowiedzi powiem tylko tyle.

Wszyscy którzy mają VALTRY serii A mają pecha. Nie tylko problemy z mocą ale również z elektryką. to nie problem z alternatorem czy akumulatorem.

Z tego co sie dowiedzialem a od osoby, która kiedys pracowała w serwisie VALTRY problem polega na tym, że jest to problem techniczny fabryczny. Problem polega na tym że co jakiś czas alternator nie doładowuje.

Wymiana na nowy akumulator pomoże na chwile o ile nie mam mrozów i nie stoi zbyt długo bo trzyma pojemność.

Tak więc zmieniajcie na N.

 

 

Tzn. jeżeli chodzi o akumulator to wieczorem zjechałem do domu i rono nie mogłem odpalić ciągnika, maszyna stała tydzień czasu bo czekałem za wymianą akumulatora, nie trzymał prądów, następna awaria to ładowanie, wymieniono alternator, póżniej wymiana jakiegoś przekażnika od sterowania klimatyzacją, no i radio CD ale to już takie mniej ważne.

 

No a jeśli chodzi o pług to polski trzy skibowy i dołożyłem do niego jeszcze jedną. skiby sa " 35 "

Edytowane przez regardo
Opublikowano

witam wszystkich

mam Valtre a92 od 2008r. za rozladowywanie alumulatora odpowiedizlany jest elektryczny hebel po wylaczeniu go i tak pobiera prad, problem z moca to wina zlego ustawienia pompy u mnie byla hamownia 1-pomiar to 86km i 320 nm, rozczarowalem sie i WKURZYLEM teraz mam 95km i 400 nm na WOM, ciagnik jest nie do poznania odrazu reaguje na nacisniecie gazu. (1000PLN) Spalanie w orce 3*40 na 3 biegu i do 1700 obr. ok. 10l na godzine zegarowa zalezy to od ziemi mozna spokojnie jechac na 4 biegu ale uwazam ze to za szybko jak na orke. Niestety kazdy ciagnik ma niedociagniecia a w tym przypadku brak mocy to chyba wpływ ograniczenia emisji "euro III" poza tym innych usterek w swojej valtrze nie stwierdzilem obecny stan licznika to 1400mtg.

pozdarwiam wszystkich.

Opublikowano

witam wszystkich

mam Valtre a92 od 2008r. za rozladowywanie alumulatora odpowiedizlany jest elektryczny hebel po wylaczeniu go i tak pobiera prad, problem z moca to wina zlego ustawienia pompy u mnie byla hamownia 1-pomiar to 86km i 320 nm, rozczarowalem sie i WKURZYLEM teraz mam 95km i 400 nm na WOM, ciagnik jest nie do poznania odrazu reaguje na nacisniecie gazu. (1000PLN) Spalanie w orce 3*40 na 3 biegu i do 1700 obr. ok. 10l na godzine zegarowa zalezy to od ziemi mozna spokojnie jechac na 4 biegu ale uwazam ze to za szybko jak na orke. Niestety kazdy ciagnik ma niedociagniecia a w tym przypadku brak mocy to chyba wpływ ograniczenia emisji "euro III" poza tym innych usterek w swojej valtrze nie stwierdzilem obecny stan licznika to 1400mtg.

pozdarwiam wszystkich.

Witam. Czy możesz kolego mi napisać co Zrobiłeś, że poprawiłeś osiągi maszyny? Spalanie mniejsze no i moc większa, a ile wydałeś na hamownię.

 

Witam. Czy kolego możesz mi napisać co zrobiłeś, że poprawiłeś osiągi ciągnika? Tzn. spalanie takie niskie no i moc większa.

Opublikowano

Witam

sorki że tak późno się odzywam

moc regulował mi Pliszka tel. 601 648 613 chyba aktualny, można znaleźć na necie wystarczy wygooglować, Valtrą a92 nie przekraczam 1800 obrotów na silniku bo zaczyna spalać jak smok !!! poza tym na razie nie mam z nią problemów aktualnie ma 3500mth ale już nie pracuje jako główny ciągnik w gospodarstwie tylko pomocniczy.

Opublikowano

U mnie był ten sam. Pliszka zna się na rzeczy, przez telefon już wiedział co mu dolega. Generalnie i tak nie zmienię zdania na temat tej marki a tym bardziej jeżeli chodzi o ten model. Teraz odzywa się sprzęgło, tzn. nie wysprzęgla do końca. W Paczkowie stwierdzono że jakieś łopatki dociskające no i tarcz. Ciągnik ma 2700 mth. I co już sprzęgło ? Głównie to ja tym ciągnikiem jeżdżę no i sporadycznie mój ojciec, tak że zarzynany nie jest.

Opublikowano

U mnie Valtra A92 pracuje z turem i w tym roku dopiero odciążyła ją ładowarka przegubowa ale na razie sprzęgło działa poprawnie, padł mi ostatnio hebel elektryczny 600zł. netto, stan licznika 3500 mth

Opublikowano (edytowane)

Mam problem z układem paliwowym, tak jak by łapał fałszywe powietrze. Wymieniłem przewody gumowe, filtry, obudowe pierwszego filtra no i na koniec pompke zasilającą. Jest to Valtra a92 no nie wiem co mogę jeszcze zrobić. Pomoże ktoś ?

Edytowane przez MAHU

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez darsonspire
      Chcial bym sie cos dowiedziec o tej seri, mnie interesuje model 610 ale z mila checia zapoznam sie z opinniami na temat ogolnie tej seri 600. Jakie spalanie, awaryjnosc elektroniki i mechaniki jakie opcje warto dobrać przy zamowieniu i wogole poznam kazda opinnie posiadaczy. Dodam ze malo mnie interesuja teksty typu szwagra brat ma sasiada  ktorego kuzyn ma takiego i jest zadowolony lub nie
    • Przez zet9540
      Witam interesuje mnie ciągnik Valtra N114 , zna ktoś może opinie na temat tego ciągnika ( Awaryjność , komfort itp ).
    • Przez pawelns88
      Witam proszę o pomoc ktory traktor z wyżej wymienionych wybrac? Wszystkie z amortyzacja osi i kabiny przednim tuzem i wom ceny case 328 claas 350 mf 362 i valtra 355 będę bardzo wdzieczny 
      Case puma skrzynia 19x6 50KPH opony przod 540 tyl 650 38 Firestone wom 540 540eco i 1000 ,Claas skrzynia 24/24 50 KPH540 540eco 1000eco 1000 opony 540 650 38 Trelleborg, Mf skrzynia dyna 6 24/24 50KPH 540 540eco 1000 1000eco opony 540 600 38 losowe, Valtra skrzynia 30/30 40KPH 540 1000 1000eco opony 540 650 Trelleborg silnik 7.4l 
       
    • Przez Maniek24240
      Witam wszystkich, chciał bym was prosić o pomoc w doradztwie nowego ciągnika do mojego gospodarstwa , miał by to być nowy ciągnik z turem i tuzem + wom, ciągnik będzie jako główny na gospodarstwie 60 ha + dodatkowe usługi , rozmyslam nad Valtra, John Deere i New Hollandem.Moc miedzy 150-170 KM.Prosił bym o pomoc w doradztwie bo nie wiem jak tam teraz spisują się te nowe maszyny. Z góry dziękuję .
    • Przez mastid
      Witam, może ktoś mi podpowie gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju hydraulicznego w traktorze Valtra n101 ?? Jak go najlepiej sprawdzić czy działa??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v