MAHU

VALTRA A92-Opinie użytkowników

Polecane posty

MAHU    0

Witam. Posiadam duży problem z tym ciągnikiem. Ten ciagnik to pomyłka.

 

Pomyłką jest to że ten ciągnik ma niby fabrycznie 101 KM a w polu na klasie ziemi od II-IIIb z pługiem zagonowym cztero skibowym ten ciągnik ledwie dawał radę, mało tego by było to na hektar wypalił 28 litrów. No a o awaryjności to nie będę pisał bo za długo by mi to zajeło. Jedna wielka duża pomyłka !!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

super, jeszcze jakbyś miał ochotę opisać te usterki, wyjaśnić wszystko do końca, (np. jaki to był pług) bo fotki to się pewnie i tak nie doczekamy...

 

taki temat może napisać każdy, więc albo go uzupełnisz albo to zamknięcia <_<


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAHU    0

Tzn. jeżeli chodzi o akumulator to wieczorem zjechałem do domu i rono nie mogłem odpalić ciągnika, maszyna stała tydzień czasu bo czekałem za wymianą akumulatora, nie trzymał prądów, następna awaria to ładowanie, wymieniono alternator, póżniej wymiana jakiegoś przekażnika od sterowania klimatyzacją, no i radio CD ale to już takie mniej ważne.

 

No a jeśli chodzi o pług to polski trzy skibowy i dołożyłem do niego jeszcze jedną. skiby sa " 35 "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Igor89    12

To coś z tą Valtrą jest nie tak,ja mam unie 4x35 i proxima 8441 lata w tym pługu dość lekko na 4 klasie ziemi,i przypomne że proxima ma 90km w iso a valtra 100km ,więc ona nie powinna mieć żadnych problemów z tym pługiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAHU    0

Tą Valtre mam od kwietnia tego roku, a poprzednio miałem Fergusona 255 z 1988 roku.

 

No i do tego ma ogromne spalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAHU    0

W serwisie nie byłem jeszcze z tą sprawą, bede jechał w tym tygodniu to wyjaśnic. A zakupiłem ją w firmie AGROLMET w Gniewkowie, to jest kujawsko-pomorskie województwo

 

Każdy właśnie wychwalał te maszyny, no ale jak widac to coś tu jest nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

Moj kuzyn bral z tamtad Valtre N111 i jak do tej pory nie narzeka a ma podobnie ja tyle czasu co ty ma nabije 180mtg spalanie w orce to cos w przedziale 12-15l/mtg (kuhn 4-obracana) podczas ugniatania qq czy zyta zeszla mu do 4-6l/mtg wiec raczej nie ma co narzekac, sasiad ma N92 czyli mozna powiedziec ze podoba moc do twojej i orze tez 4 zagonowa i smiga bez zadnego problemu klasa ziemi podobna do twojej.. wiec nie wiem moze po prostu trafiles na pechowy egzemplarz i dlatego tak sie dzieje, kazdej marce sie moze zdarzyc ze wypuszcza kilka wadliwych egzemplarzy, ale na twoim miejscu to bym dzwonil do serwisu ze maja cos z tym zrobic bo tak nie moze byc .. do niego powinienes plug obracany 3x45, 3x50 lub 4x40 i powinien isc bez zadnego problemu z takim zestawem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAHU    0

No jeżeli co do tej Valtry N92 a do mojej to jest spora różnica, bo ja mam najprostszej klasy A. Różnią się one wszystkim, od silnika przez skrzynie po wyposażenie. Ale mimo to, serce sie mi krajało gdy widziałem jak ten sam pług sąsiad zaczepił do swego Mtz 82 i normalnie rozrywał ten pług, a u mnie to pług robił to z ciągnikiem. No i do tego to spalanie. A w transporcie to na odcinku 18 km. z ładunkiem przyczepa miała 8,5 tony to wychlała ta bestia 20 litrów. No ale szkoda gadać i pisać, będe gadał z dilerem w tgodniu to dam znać wam Panowie. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek74    0

Witam. chciałbym też dodać opinie o Valtrze N92 Którą zakupił mój znajomy z myślą o odpowiednim ciągniku do opryskiwacza Pilmet europa 2000l, ale to nie ciągnik do tej maszyny - za słaby!!! przedtem ciągał ten opryskiwacz proximą 80KM i sporadycznie zetorem 5340 62KM i te ciągniki dawały sobie lepiej rade w pracy z opryskiwaczem niż ta valtra. valtra słabła pod wzniesienia a przy nawracaniu w narożnikach potrafiła nawet zgasnąć (zamuliło ją), no i spalanie też było duże. nie jest zadowolony z tego ciągnika. to już nie pojedyńczy przypadek, to już epidemia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniucha    0

u mnie ta sama valtra a92 z powodzeniem ciągnęła zagonową czwórkę i nie było żadnych problemów nawet na sporych górach na glinie spalanie nie zachwyca bo ok16 l na ha ale nie miałem z nią większych problemów (właściwie żadnytch) może lepiej zadzwonić do paczkowa i niech oni się tym zajmą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    13

Mój sąsiad ma N92 i jest z niej zadowolony, ma juz ponad 500mth i nie narzeka. Pracuje z pługiem 4skibowym obrotowym kuhn i agregatem upr-siewnym i z tego co mi mówił to radzi sobie z tym sprzętem bdb i ma niskie spalanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk    2

marek 74 wiem o kim chyba mówisz ;)

coś faktycznie jest na rzeczy, ostatnio u rolnika jeździłem N92 która w ogóle nie miała mocy, jeszcze tak słabym 100 konnym ciągnikiem nie jeździłem, ciężko sobie radził z rozrzutnikiem 6t

ewidentnie coś nie tak z układem wtryskowym lub turbiną

najgorsze że serwis z gniewkowa go olewa i mówi że się dotrze ;) , ciągnik ma 100mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAHU    0

Dokładnie mnie także zlewają, oraz mówią że sie dotrze. No ale dotarcie ile będzie trwało.Ma zrobione ponad grubo 200 godzin. Dzwoniłem do serwisu do Rojewa to kazali mi jechać do Gniewkowa, byłem tam to Paweł kazał mi dzwonić do Rojewa. Pełen eufori byłem. A czy ktoś z Was ma może namiary do tego Paczkowa ? Nr. telefonu i adres. Pominę wówczas ten Agrolmet. No i Panowie jeszcze jedno bo jak oni będą coś robili tzn. żeby mi nie podkręcili na pompie go, bo to nie sztuka, jak mam ja to sprawdzić co oni zrobili przy ciągniku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

Dokładnie mnie także zlewają, oraz mówią że sie dotrze. No ale dotarcie ile będzie trwało.Ma zrobione ponad grubo 200 godzin. Dzwoniłem do serwisu do Rojewa to kazali mi jechać do Gniewkowa, byłem tam to Paweł kazał mi dzwonić do Rojewa. Pełen eufori byłem. A czy ktoś z Was ma może namiary do tego Paczkowa ? Nr. telefonu i adres. Pominę wówczas ten Agrolmet. No i Panowie jeszcze jedno bo jak oni będą coś robili tzn. żeby mi nie podkręcili na pompie go, bo to nie sztuka, jak mam ja to sprawdzić co oni zrobili przy ciągniku ?

 

wiadoma sprawa że wpakowałeś kupę kasy w sprzęt i pilnuj gwarncji a w Paczkowie będą mówic że silnik jest niedotarty tak długo aż sie gwarancja skończy ja bym zażądał sprawdzenia mocy na hamowni nawet bym poszedł na takie ustępstwo że jak pomiar wyjdzie ok to moje widzimisę i ja płacę a jak jest defekt to niech się serwis szybko zabiera do roboty zdaję sobie sprawę że samemu może być trudno ale przedewszystkim nie telefony tulko pisma a w razie czego można się posłużyć prasą branżową to powinno trochę zmiękczyć oporny serwis bo dyskusjami na forum to nikt się nie będzie przejmował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    10

Agrolmet cały serwis ma teraz w Rojewie. Robią nawet sklep-magazyn z częściami do Valtry.

Wiem bo mieszkam w sąsiedniej wsi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAHU    0

Dokładnie . Serwis główny Valtry jest w Rojewie a główna sprzedaż Gniewkowie. Pan Paweł to jest syn właściciela do którego należą obydwie te firmy. A zrobie tak jak to kolega radzi, że będe za tą hamownią, jechać i sprawdzić. Tylko chciał bym jechać na tą hamownie gdzieś indziej niż jeżeli oni chcą, bo znając życie to będzie ok. jeśli będzie tam gdzie oni chcą. Czy mają Panowie na jakąs namiary ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mikim
      Witam. 
      rozglądam się za nowym (używanym) traktorem. Moją uwagę mocno zwracają Valtry z okolic 2010roku i mocy 180-200kM.  Oglądałem kilka sztuk i mam kilka pytań:
      w których wersjach jest niezalezny obieg oleju hydraulicznego?? nikt nie potrafi jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie... Oglądałem taka t202 w wersji Versu z 2011roku (skrzynia mechaniczna sterowana z podłokietnika 4biegi i 5 zakresów) - i ponoć w niej nie ma dodatkowego zbiornika (tez nie zauważyłem)
      Znajomy ma też valrte versu z 2009 i u niego jest i mówi, że w każdej być powinien...
      jak to jest?? 
      Na co szczególnie zwrócić uwagę przy oglądaniu tych maszyn? Jak z serwisem przy ok 6-7tys Mth? ponoć warto wymienić profilaktycznie tarczki w skrzyni?
    • Przez mikim
      Szukałem i w końcu udało nam się kupić T171 w wersji Advance
      Jestem już po przeglądzie w serwisie (oleje, filtry, tarczki na WOM) 
      Sprzęt jest bardzo przyzwoicie utrzymany, kupiony ze sprawdzonych rąk. 
      Po przesiadce z Renault jest trochę kosmicznie, może macie jakieś materiały od tego modelu? sam opis kokpitu dużo pomoże, jakieś materiały odnośnie eksploatacji i ewentualnego serwisu? 
    • Przez CaseBizon
      Witam szukam opinii na temat Valtry t120 2005 rok produkcji, skrzynia mechaniczna bez rewersu przy kierownicy. Jak z awaryjnością i częściami. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
    • Przez Lukas85
      Koledzy czy ktoś użytkuje kombajn Case 2188/2388 i moglby cos na jego temat powiedziec? Jak sie sprawuje jak jest z awaryjnoscią jaką ma skrzynie (hydrostat czy cos innego). Czy jest mozliwosc koszenia "na pokos" bez rozdrobnienia słomy? Porównując ceny tych kombajnów z podobnego rocznika z claas'em jest sporo tańszy. Obecnie pracuje na kombajnie Claas Dominator 96 z hydrostatem. Dużym minusem tego kombajnu jest silnik umieszczony z tyłu zaraz za kabina. Po pierwsze mocno grzeje w plecy a po drugie hałasuje. Case jest sporo krótszy a jednoczesnie bedzie bardziej zwrotny. Jakis czas temu znajomy kupił Lexiona o ile dobrze pamietam 405. Czy w case jest tak samo dużo elektroniki? w lexionie obok drzwi jest cała szafa z przekaznikami, nie daj Boze żeby dostały się tam myszy... 
    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.