Skocz do zawartości
News
MAHU

VALTRA A92-Opinie użytkowników

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
MAHU    0

Witam. Posiadam duży problem z tym ciągnikiem. Ten ciagnik to pomyłka.

 

Pomyłką jest to że ten ciągnik ma niby fabrycznie 101 KM a w polu na klasie ziemi od II-IIIb z pługiem zagonowym cztero skibowym ten ciągnik ledwie dawał radę, mało tego by było to na hektar wypalił 28 litrów. No a o awaryjności to nie będę pisał bo za długo by mi to zajeło. Jedna wielka duża pomyłka !!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    45

super, jeszcze jakbyś miał ochotę opisać te usterki, wyjaśnić wszystko do końca, (np. jaki to był pług) bo fotki to się pewnie i tak nie doczekamy...

 

taki temat może napisać każdy, więc albo go uzupełnisz albo to zamknięcia <_<


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAHU    0

Tzn. jeżeli chodzi o akumulator to wieczorem zjechałem do domu i rono nie mogłem odpalić ciągnika, maszyna stała tydzień czasu bo czekałem za wymianą akumulatora, nie trzymał prądów, następna awaria to ładowanie, wymieniono alternator, póżniej wymiana jakiegoś przekażnika od sterowania klimatyzacją, no i radio CD ale to już takie mniej ważne.

 

No a jeśli chodzi o pług to polski trzy skibowy i dołożyłem do niego jeszcze jedną. skiby sa " 35 "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rino    1

A poprzednio jakim ciagnikiem orałeś, dlugo masz tą valtrę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Igor89    12

To coś z tą Valtrą jest nie tak,ja mam unie 4x35 i proxima 8441 lata w tym pługu dość lekko na 4 klasie ziemi,i przypomne że proxima ma 90km w iso a valtra 100km ,więc ona nie powinna mieć żadnych problemów z tym pługiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAHU    0

Tą Valtre mam od kwietnia tego roku, a poprzednio miałem Fergusona 255 z 1988 roku.

 

No i do tego ma ogromne spalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAHU    0

W serwisie nie byłem jeszcze z tą sprawą, bede jechał w tym tygodniu to wyjaśnic. A zakupiłem ją w firmie AGROLMET w Gniewkowie, to jest kujawsko-pomorskie województwo

 

Każdy właśnie wychwalał te maszyny, no ale jak widac to coś tu jest nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

Moj kuzyn bral z tamtad Valtre N111 i jak do tej pory nie narzeka a ma podobnie ja tyle czasu co ty ma nabije 180mtg spalanie w orce to cos w przedziale 12-15l/mtg (kuhn 4-obracana) podczas ugniatania qq czy zyta zeszla mu do 4-6l/mtg wiec raczej nie ma co narzekac, sasiad ma N92 czyli mozna powiedziec ze podoba moc do twojej i orze tez 4 zagonowa i smiga bez zadnego problemu klasa ziemi podobna do twojej.. wiec nie wiem moze po prostu trafiles na pechowy egzemplarz i dlatego tak sie dzieje, kazdej marce sie moze zdarzyc ze wypuszcza kilka wadliwych egzemplarzy, ale na twoim miejscu to bym dzwonil do serwisu ze maja cos z tym zrobic bo tak nie moze byc .. do niego powinienes plug obracany 3x45, 3x50 lub 4x40 i powinien isc bez zadnego problemu z takim zestawem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAHU    0

No jeżeli co do tej Valtry N92 a do mojej to jest spora różnica, bo ja mam najprostszej klasy A. Różnią się one wszystkim, od silnika przez skrzynie po wyposażenie. Ale mimo to, serce sie mi krajało gdy widziałem jak ten sam pług sąsiad zaczepił do swego Mtz 82 i normalnie rozrywał ten pług, a u mnie to pług robił to z ciągnikiem. No i do tego to spalanie. A w transporcie to na odcinku 18 km. z ładunkiem przyczepa miała 8,5 tony to wychlała ta bestia 20 litrów. No ale szkoda gadać i pisać, będe gadał z dilerem w tgodniu to dam znać wam Panowie. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek74    0

Witam. chciałbym też dodać opinie o Valtrze N92 Którą zakupił mój znajomy z myślą o odpowiednim ciągniku do opryskiwacza Pilmet europa 2000l, ale to nie ciągnik do tej maszyny - za słaby!!! przedtem ciągał ten opryskiwacz proximą 80KM i sporadycznie zetorem 5340 62KM i te ciągniki dawały sobie lepiej rade w pracy z opryskiwaczem niż ta valtra. valtra słabła pod wzniesienia a przy nawracaniu w narożnikach potrafiła nawet zgasnąć (zamuliło ją), no i spalanie też było duże. nie jest zadowolony z tego ciągnika. to już nie pojedyńczy przypadek, to już epidemia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniucha    0

u mnie ta sama valtra a92 z powodzeniem ciągnęła zagonową czwórkę i nie było żadnych problemów nawet na sporych górach na glinie spalanie nie zachwyca bo ok16 l na ha ale nie miałem z nią większych problemów (właściwie żadnytch) może lepiej zadzwonić do paczkowa i niech oni się tym zajmą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemo85    13

Mój sąsiad ma N92 i jest z niej zadowolony, ma juz ponad 500mth i nie narzeka. Pracuje z pługiem 4skibowym obrotowym kuhn i agregatem upr-siewnym i z tego co mi mówił to radzi sobie z tym sprzętem bdb i ma niskie spalanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk    2

marek 74 wiem o kim chyba mówisz ;)

coś faktycznie jest na rzeczy, ostatnio u rolnika jeździłem N92 która w ogóle nie miała mocy, jeszcze tak słabym 100 konnym ciągnikiem nie jeździłem, ciężko sobie radził z rozrzutnikiem 6t

ewidentnie coś nie tak z układem wtryskowym lub turbiną

najgorsze że serwis z gniewkowa go olewa i mówi że się dotrze ;) , ciągnik ma 100mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAHU    0

Dokładnie mnie także zlewają, oraz mówią że sie dotrze. No ale dotarcie ile będzie trwało.Ma zrobione ponad grubo 200 godzin. Dzwoniłem do serwisu do Rojewa to kazali mi jechać do Gniewkowa, byłem tam to Paweł kazał mi dzwonić do Rojewa. Pełen eufori byłem. A czy ktoś z Was ma może namiary do tego Paczkowa ? Nr. telefonu i adres. Pominę wówczas ten Agrolmet. No i Panowie jeszcze jedno bo jak oni będą coś robili tzn. żeby mi nie podkręcili na pompie go, bo to nie sztuka, jak mam ja to sprawdzić co oni zrobili przy ciągniku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

Dokładnie mnie także zlewają, oraz mówią że sie dotrze. No ale dotarcie ile będzie trwało.Ma zrobione ponad grubo 200 godzin. Dzwoniłem do serwisu do Rojewa to kazali mi jechać do Gniewkowa, byłem tam to Paweł kazał mi dzwonić do Rojewa. Pełen eufori byłem. A czy ktoś z Was ma może namiary do tego Paczkowa ? Nr. telefonu i adres. Pominę wówczas ten Agrolmet. No i Panowie jeszcze jedno bo jak oni będą coś robili tzn. żeby mi nie podkręcili na pompie go, bo to nie sztuka, jak mam ja to sprawdzić co oni zrobili przy ciągniku ?

 

wiadoma sprawa że wpakowałeś kupę kasy w sprzęt i pilnuj gwarncji a w Paczkowie będą mówic że silnik jest niedotarty tak długo aż sie gwarancja skończy ja bym zażądał sprawdzenia mocy na hamowni nawet bym poszedł na takie ustępstwo że jak pomiar wyjdzie ok to moje widzimisę i ja płacę a jak jest defekt to niech się serwis szybko zabiera do roboty zdaję sobie sprawę że samemu może być trudno ale przedewszystkim nie telefony tulko pisma a w razie czego można się posłużyć prasą branżową to powinno trochę zmiękczyć oporny serwis bo dyskusjami na forum to nikt się nie będzie przejmował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    10

Agrolmet cały serwis ma teraz w Rojewie. Robią nawet sklep-magazyn z częściami do Valtry.

Wiem bo mieszkam w sąsiedniej wsi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MAHU    0

Dokładnie . Serwis główny Valtry jest w Rojewie a główna sprzedaż Gniewkowie. Pan Paweł to jest syn właściciela do którego należą obydwie te firmy. A zrobie tak jak to kolega radzi, że będe za tą hamownią, jechać i sprawdzić. Tylko chciał bym jechać na tą hamownie gdzieś indziej niż jeżeli oni chcą, bo znając życie to będzie ok. jeśli będzie tam gdzie oni chcą. Czy mają Panowie na jakąs namiary ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez hary6400
      witam wszystkich .
      chciałbym zakupic nowa kosiarke dyskowa a mianowicie boczna  i czołowa , jakiej firmy wybrac?? prosze o wskazówki rady co warto dołozyc
      myslałem nad zakupem czołowej 3,m a boczna 2,8 m do tego zostawu  chce podpiac valtre n 103,4 miała 111km teraz zmieniony program na 124 km
      ktore kosiarki ida lżej a ktore cieżko , co polecacie czekam na podpowiedzi
      pozdrawiam:)
    • Przez darek6341
      Witam Może ktoś podpowie co to jest za zbiorniczek po prawej stronie kabiny z żółtą nakrętką
    • Przez Farmer2017
      Witam.
      Składam wniosek na prow. Planuje kupno ciagnika 140 - 160 km. Ciagnik bedzie typowo do cieżkich prac oraz transportu. Podpowiedzcie jaki wybrać. Który jakie ma wady i zalety oraz o jakich usterkach słyszeliście.
    • Przez szymonidas9
      Witam, dzisiaj chciałem odpalić ciągnik i zoonk... rozrusznik kręci ale nie może wejśc na obroty więc to nie wina akumulatora..
      Podłączyliśmy  ciągnik do nagrzewania tego ich systemowego ale to podobno nic nie daje, bo ogrzewa tylko płyn chłodzący  tak mi powiedział serwisant.
      Stwierdziliśmy, że może to wina zamarzniętego paliwa, więc dmuchaliśmy nagrzewnicą na silnik i filtry i w końcu odpalił, pochodził z 5 min i zgasł po czym wyświetla sie kontrolka błędu i informacja zbyt małego ciśnienia paliwa. Wiec ponownie nagrzewaliśmy i ta sama sytuacja x2
      Pytanie moje brzmi, co robić ?
      co jest przyczyną? Zatkane filtry paliwowe- jeśli tak to jak je wykręcić ?
    • Przez darek6341
      Witam jaki olej do skrzyni biegow i czy trzeba robic kalibracje
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.