Polecane posty

zet9540    0

Witam interesuje mnie ciągnik Valtra N114 , zna ktoś może opinie na temat tego ciągnika ( Awaryjność , komfort itp ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

xXPioter99Xx    16

Pracuje na N134 i T174 i ciągniki na prawdę oszczędne , komfort na wysokim poziomie ale to już chyba standard teraz , o awaryjnosci nie mogę Ci za dużo powiedzieć bo jedna ma 1000 a druga 1500h , mamy też N82 2011r 4800h i była robiona pompa i wtryski. Obstawalismy że to słabej jakości paliwo , ale gość który robił regenerację powiedział że te pompy tak mają. Ale co do n114 to spróbował bym wziąć na testy. Nam zawsze dawali bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darsonspire    8

Sadzisz ze to paliwo zaszkodzilo n82 bo ci taki kit wcisna dealer mi tak samo prubowal to wcisnac ale prawda jest taka ze te rotacyjne to badziew i co lepsze valtra zastrzegla sobie w boschu czesci i nie do kupi nic do tych pomp zeby z regenerowac tylko nowa z fabryki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    407

Rotacyjna pompa Boscha to akurat bardzo dobre pompy ale w PL sprzedają nam tak zasiarczone paliwo że w każdej marce pompy wytrzymują po 5-8tysiecy,na dodatek często chrzczone A to już wgl. Jest zabójstwo, i od razu zastrzegam że nic wam tankowanie na stacjach nie da bo często tam właśnie wychodzi że jest opał barwiony zamiast napędowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    354

chwila chwila gdzie w seri N macie pompe rotacyjną?

W starszych 6xxx i 8xxx  mieliscie rotacyjne Boscha lub Standyne, w Seri t i n jak dobrze kojarze najpierw byla tłoczkowa vp30 którą bez problemu naprawiaja u mnie w okolicy za ok 4.5 tys zł, a od 2006 roku  (na pewno w seri t ) montowano common rail a przy common rail to opiłki z pompy wysokiego ciśnienia zabijają wtryski ot takie błędne koło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    105
6 godzin temu, PATr napisał:

Rotacyjna pompa Boscha to akurat bardzo dobre pompy ale w PL sprzedają nam tak zasiarczone paliwo że w każdej marce pompy wytrzymują po 5-8tysiecy,na dodatek często chrzczone A to już wgl. Jest zabójstwo, i od razu zastrzegam że nic wam tankowanie na stacjach nie da bo często tam właśnie wychodzi że jest opał barwiony zamiast napędowego

W przeciwieństwie do LPG, pewna ilość siarki w ON jest konieczna. Dla układu zasilania paliwem większa zawartość siarki ma akurat pozytywne skutki, bo ma poprawia ona właściwości smarnościowe ON. Negatywnie jednak działa na układy oczyszczania spalin i przyczynia się do wzrostu emisji cząstek stałych, stąd zaczęto obniżać zawartość siarki w ON (i to był jeden z warunków przy wprowadzaniu systemów oczyszczania spalin). Ale poniżej pewnej granicy (100 ppm?) nie powinno się schodzić, bo właśnie te pompy wtryskowe jak i wtryskiwacze zaczyna szlag trafiać, stąd też być może, to o czym piszesz, nie wynika z nadmiaru siarki w ON tylko jej niedoboru. Obecnie w Eko Dieslu zawartość siarki nie może przekraczać 10 ppm. Mnie by jeszcze nie przeszkadzała redukcja ilości siarki, gdyby tylko stosowano w odpowiednich ilościach inne dodatki, które poprawiają smarność ON, ale to wiadomo... kosztuje, więc na pewno nie są dawane w nadmiarze. O trwałości ponad 8000h pewnie obecnie żaden z producentów nie myśli - niech pan kupuje nowe, 8000h? "Panie toż to już złom".

Podwyższona zawartość siarki stawia większe wyzwania przed olejem silnikowym, aby zobojętniać działanie kwasów. Tu znowu na polu olejów silnikowych szuka się oszczędności, które dodatkowo mają być niskopopiołowe, i chce się sprzedawać gówno za chore pieniądze, stąd też siarka  znowu tu przeszkadza. Nowoczesny niskopopiołowy olej o niewielkiej rezerwie alkalicznej zupełnie nie pasuje do paliwa o podwyższonej zawartości siarki.

 Oficjalnie jednak mówi/pisze się tak:

Cytat ze strony Orlenu:

Cytat

Siarka ma duży wpływ na wielkość i rodzaj emisji spalin z samochodu oraz własności korozyjne paliwa. Siarka niszczy katalizator obniżając jego wydajność i sprawność. Obniżenie jej zawartości wpływa na zmniejszenie ilości szkodliwych substancji w spalinach samochodu.

 

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez patryk165
      Jakie macie opinie o ciągniku Valtra s260 z 2005r? Wady, zalety ogólne uzytkowanie jak z awaryjnością. 
      Na co zwrucic uwage przy zakupie
    • Przez ursusikc330m
      Mam pytanie do użytkowników Valtry 6250,chodzi o to gdzie się spuszcza olej ze skrzyni biegów oraz tylnego mostu i gdzie znajduje się wlew oleju do skrzyni.
    • Przez kubakar117
      Witam Od roku jestem posiadaczem valtry n134 active.Posiadam skrzynie z biegiem Eco i moje pytanie jest czy można podnieść prędkość w tej maszynie. Aktualna maksymalna prędkość to 43km/h.
    • Przez krzysztoffo
      Witam. jakie są wasze opinie na temat valtry z serji M .Czy wszystkie te ciągniki mają tylko po 4 cylindry,i jak z ich awaryjnością ?
    • Przez pawelns88
      Witam proszę o pomoc ktory traktor z wyżej wymienionych wybrac? Wszystkie z amortyzacja osi i kabiny przednim tuzem i wom ceny case 328 claas 350 mf 362 i valtra 355 będę bardzo wdzieczny 
      Case puma skrzynia 19x6 50KPH opony przod 540 tyl 650 38 Firestone wom 540 540eco i 1000 ,Claas skrzynia 24/24 50 KPH540 540eco 1000eco 1000 opony 540 650 38 Trelleborg, Mf skrzynia dyna 6 24/24 50KPH 540 540eco 1000 1000eco opony 540 600 38 losowe, Valtra skrzynia 30/30 40KPH 540 1000 1000eco opony 540 650 Trelleborg silnik 7.4l 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj