Skocz do zawartości

International 856 XL


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Szybkie pytanko, czy może mi ktoś porobić zdjęcia z oznaczeniami dźwigni po prawej strony siedzenia i tych do przełączania napędu WOM... U mnie znikły, albo są już nieczytelne, a nie lubię zgadywać na którym napędzie jestem. I jeszcze jedno szybkie pytanko, po zimie cyferblat cały się świeci, pokazuje non stop full paliwa i full temperaturę, po 2-3 godzinach pracy wszystko gaśnie, nie widzę prędkości, obrotów ani nic... Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać ? mam 844xl plus, ale to wszystko podobnie wygląda :D

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Luker
Opublikowano (edytowane)

Witam, moje małe podpowiedzi dla was jeżeli coś one wam pomogą.

1.Jaki olej zalać w tych modelach Akcela lub Fuchs, ale w tej wersji nie powinno się wymieniać w ogóle bo producent nie zaleca tego robić, jedynie uzupełniać nie dobory więc oryginalnie jest zalany olejami marki Akcela ale są piekielnie drogie i w małych ilościach nie sprzedają, więc wejdź na stronę Fuchs-Oil.pl i kliknij na ikonkę ciągnika i wybieraj kolejno urządzenie rolnicze,case-ih,55/56 (1985->),856xl turbo xla turbo(1985->) i ci poda co trza do ciągnika.

2.Miarka jest usadowiona w miejscu za przewodami hydraulicznymi czyli za plecami blaszanymi tam gdzie wyjścia są,a co do ramion to pewnie simeringi i tuleja z pierścieniem się podtarły i dla tego sączy się

3. spalanie 9,0 L/mtg orka agregatowanie 8,5L/mtg a najwięcej przy ścierniskowaniu do 10,5L/mtg

4.co do sprzęgła mam tak samo i w innych modelach jest podobnie bo już sprawdzałem np 743xl,745xl 695xl 845xl,956xl i w moim co mam 856xlA

5.a co do zaworu to sam powinien się cofać bez żadnej pomocy stworzeni

6.a z stanem baku to pewnie masy nie ma lub gdzieś na kościach nie łączy

7. co do linki to ma ona tendencje do odkręcania się przy silniki sprawdzi sobie ją

8.WMO dźwignia przy kierownicy musi być wyłączona podczas za łanczania głównej przekładni z tyłu która przesuwamy do siebie jeśli chcemy uruchomić ciągle wmo a przy kierownicy służy do wyłączania podczas skręcania lub nawrotów itp...

Edytowane przez ARTUR05
Opublikowano (edytowane)

witam mi też chcieli wpisać tylko że 12t uciągu całkowitego u mnie na stacji,ale po kilkuminutowej pogawędce uciętej z diagnosta udało się wbić 15t. W modelu case 856xla z 92r.

Edytowane przez ARTUR05
Opublikowano

witam ! miarke od oleju hydrałliki masz z tyły przy ramionach po lewej stronie.

w moim sprzegło chodzi normalnie idealnie :)

a z tym paleniem w polu to jest roznie zalezy od gleby .. moj pali jakies 14l na hektar w sredniej glebie i ciagam nim pług kvernelanda 4 skibowy

Opublikowano

nie ma miarki do oleju w skrzyni.ja w swoim 1056XL zalałem Agrola olej bo jak zobaczyłem jak wygląda oryginalny olej to niedobrze mi sie zrobiło i niemam zastrzeżeń co do tego oleju.tani wcale nie znaczy że zły.

Opublikowano

witam, kolego na jakim biegu robisz orkę swoim casem?, a co do poziomu oleju skrzyni w case 1056xl jest to śruba kontrolna u mnie jest na klucz 32mm i cholernie ciężko odkręca się z powodu tego że nikt tam nie zaglądał,znajduje się po lewej stronie kabiny u mnie tak jest w case 856XLA ona wyznacza poziom.

Opublikowano

witam ja swoim orze na nastawie 4x38cm na głęboką orkę to chodzę 2 szosową bez napędu i radzi sobie znakomicie chodzi już ma ponad 11tyś godzin przepracowanych,może masz już słabe opony i tego jest przyczyna nie trzyma się należycie?

Opublikowano

a czy normalne jest w tym modelu ze turbo gwizda przy dodaniu gazu?? Co trzeba sprawdzic podczas zakupu ??

czy te modele maja skrzynie 40km/h??

Opublikowano

witam podczas dodawania i nagłego puszczania pedału gazu powinna gwizdać turbina, i jak chcesz kupywać ten model to sprawdź wszystko poczynając od podnośnika czy nie cieknie luzy na kierownicy wskażą prawdę czy dużo pracował, i jak testować go to poczekaj aż się nagrzeje silnik i na trasę z nim i patrz czy ciągnie na każdym biegu prawie na max. jeśli bedą jakieś problemy z tym to on już jest nie do jazdy, co do skrzyni to one maja jednakową lecz jak masz np: koła tak jak w moim rozmiarze 13,6x24 18,4x34 to leci ci tylko 35km/hmax. ma szersze opony wolniejszy ale mocniejszy zalety. jeśli są 12,4x26 16,9x38 szybszy mniej przyczepny po prostu opory toczenia są inne. tyle mogę doradzić. I jeszcze sprawdź luzy na krzyżakach jak są to kwalifikują się pewnie do wymiany się kwalifikują bo podczas pracy na włączonym napędzie będą tykać w polu bub gdzie indziej.

Opublikowano

a czy normalne jest w tym modelu ze turbo gwizda przy dodaniu gazu?? Co trzeba sprawdzic podczas zakupu ??

czy te modele maja skrzynie 40km/h??

 

 

gwizda bo moze guma z turbiny spadła i dlatego

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi. Turbina gwizda przy gwałtownym dodaniu gazu a później słychać ze gwizda ale ciszej no i Guma jest założona na turbo . luz delikatny jest na kierownicy ale w pracy to nie przeszadza. jedynie cieknie z lewego ramienia od podnosnika. a WOM od 1000 obrotów ma inne wyjscie niż na 540 czy tam przychodzi jakis specjalny wałek??

Opublikowano (edytowane)

witam ! wie ktos czy case 856 xl ma jakies czujniki takie jak np. od napedu ? albo od wspomagania??

a i tez ciekawia mnie kontrolki na zegarze z lewej strony od czego sa?

Edytowane przez reset1990
Opublikowano

Normalne że się grzeje. Po pierwsze na grzanie ma wpływ przepływ czynnika i tarcie w nim występujące (oleju), pod jakim ciśnieniem pracuje (ciecze pod wpływem ciśnienia zwiększa temp.), tarcie urządzeń wykonawczych (pompa hydr.)- to tak naukowo po łepkach, ale akurat znając ten model to temperatura bierze się też od bloku silnika :P

Opublikowano (edytowane)

Kolanko widoczne na środku zdjęcia jest wkręcone w podnośnik i spod tego kolanka cieknie olej hydrauliczny. Co najlepiej wyciągnąć cały podnośnik, czy dolną obudowę pół osi, żeby rozkręcić to kolanko i nałożyć jakieś uszczelnienie na gwint? Czy da się wyciągnąć podnośnik bez ściągania kabiny?

1 kolanko, 2 podnośnik, 3 obudowa prawej półosi.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/186f8a860ca87180.html

P.S. Kolanko wygląda jakby było robione domowym sposobem i tym kolankiem idzie olej ze zbiornika do pompy hydraulicznej.

Edytowane przez wsiok
Opublikowano

Rozumiem, że cieknie z tylnych półosi? Jest trochę kręcenia. Musisz zwalić całą zwolnicę, odbezpieczyć półoś i dopiero wymienić uszczelniacz.

Sprawdź zewnętrzne łożyska półosi, bo często one są powodem wycieku.

post-30228-0-83731100-1318059226_thumb.png

post-30228-0-83731100-1318059226_thumb.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v