Skocz do zawartości

Stare kabiny, wygłuszanie starszych kabin


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Raczej by założył. Błotniki do tego oryginalone i cacy by wyglądał. Tak jak Zetorki te nowsze a one ładne są przecież więc nie oszpecił tylko wymalować, szyby wstawić iu błotniki. A mocowania muszą pasować. Przecież to na fotce wszystko identyczne jak C-360

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za szybką odpowiedź.

A może Kolega wie gdzie można dokupić drzwi, nawet używane ale w dobrym stanie, do tej kabiny (moje są na dole przegnite? Mieszkam niedaleko Kunowa i byłem dzisiaj w firmie, która produkuje kabiny ale niestety nie ma już w produkcji tego modelu i u nich drzwi są nieosiągalne. Przeszukiwałem sieć ale też niczego nie znalazłem.

Pozdrawiam

Janusz

Edytowane przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Ale masz drzwi czy nie masz? Jak sa zardzewiale czy uszkodzone to przecież na pewno da sie je naprawic.

 

Jak to sie mowi szpachla szpachla i  jeszcze raz szpachla. 

 

Wspawac kawalek blachy czy profila i juz gotowe

Opublikowano

To prawda ja kupiłem taką kabinę za 200 zł i też dzwi były dołem przegniłe. Blacharzowi dałem 40zł i jego materiał. 30 min. roboty i farba.

Opublikowano
...Mieszkam niedaleko Kunowa i byłem dzisiaj w firmie, która produkuje kabiny ale niestety nie ma już w produkcji tego modelu i u nich drzwi są nieosiągalne...
i to są polskie małe firmy - przestają produkować główny produkt to i przestają produkować części zamienne.

Dlatego nie lubię kupowac polskich produktów.

Opublikowano

Ale pomyśl że tych maszyn nie produkują od 18 lat więc czemu ktoś ma robić do nich kabimy tak długo skoro ok kilkunastu lat można kupić do niego kabinę Bardziej komfortową. Poza tym szyby można kupić, przynajmniej kupiłem 2 lata temu.

Opublikowano

i to są polskie małe firmy - przestają produkować główny produkt to i przestają produkować części zamienne.

Dlatego nie lubię kupowac polskich produktów.

Na zachodzie jest inaczej? ;)

Opublikowano

No ja szukałem części do ŻUKa z 1978 roku i się znalazły ale FSC był sporą fabryką, podobnie ursus, części idzie dostać do sprzętów sprzed 30 lat.

 

Czy zachodnie jest lepsze - czasem tak, nawet bo części ktoś dorabia, niestety w PL w sporej mierze produkty są na kilka lat i później znikają z rynku i człowieku martw się sam o części.

Opublikowano

He he do Zuka to zaden problem :)

 

Ja miałem taki sam problem z taką samą kabiną - objechałem pianką montarzową jak były zamknięte , póżniej elegancko wyciąłem tak jak powinno byc , zamalowałem i git B) mozna było jeszcze poszpachlowac dla lepszego efektu ale mi głównie chodziło o to zeby nie wiało tą dziurą ;)

Opublikowano

OK

Moje drzwi są najbardziej zniszczone na dole. gdyby były wykonane z profila to bym sam je naprawił ale są wykonane z elementów wykonywanych na prasach. Pospawać nie bardzo się uda. No cóż, jeśli nie znajdę uzywanych w dobrym stanie to będę musiał jakoś jak to się mówi polikować i narazie tak jeździć a międzyczasie przeglądać internet, może coś upoluję.

Pozdrawiam

Janusz

Opublikowano

Uszczelnić porządnie,odseparować ją od silnika,tak jak w zetorach,zrobić podłogę,błotniki zintegrować z kabiną,dać porządne poduszki gumowe pod nią,dach pewnie lepszy by był plastikowy,bo blacha robi niezły rezonans,potem wszystkie metalowe elementy wysmarować najpierw pastą głuszącą,a potem dopiero właściwe wygłuszeie,jakieś dobre maty głuszące,na podłodze najlepiej obustronnie z tym,że od góry najlepiej dać coś nie gnijącego,bo wiadomo,wilgoć itd.Potem ładą tapicerkę zrobić a błotnikach itd.Aha,błotiki to też lepsze by były plastikowez tego samego powodu,co dach.

Wychodzi na to,że ajlepiej od razu nową kabinę z plastikowymi błotnikami i dachem i dopiero potem dalsze przeróbki :rolleyes: Ale widzę,że Koja,to chyba powinna mieć błotniki razem z kabiną,zależy od wersji.W każdym razie,kabina nie jest jakaś mega badziewna,więc powolutku wszystko można zrobić.Sam mam kiedyś spróbować swoją wyciszyć,bo praca takim ciągikiem z kabiną,to męka.

Opublikowano

@Marioboss w Kojach to akurat dach jest ładnie wyciszony i pokryty tapicerką i nawet jeśli nie jest ona razem z błotnikami to ma takie blachy pokryte tapicerką nad błotnikami i to też trochę wycisza, cała kabina jest mocowana na poduszkach. Ja u siebie nawpychałem między maskę a bak takiej trochę twardszej gąbki i wydaje mi się że dźwięk silnika jest taki jakby trochę stłumiony

Opublikowano

W C-360 jest ten problem,ze nie za bardzo jest gdzie wsadzić zbiornik paliwa,bo pod spodem nie za duzo miejsca jest,a jak ktos kombinuje przedni naped,to już w ogóle pozamiatane.Żeby się zbiornika pozbyc,to mozna by wtedy kabinę całkiem odseparować od silnika i już mamy ciszej.trzeba by pewnie kombinować jak ci goście na jutybie,co to przerobili tą 60-kę i zrobili nowe zbiorniki w miejscu skrzynek na akumulatory.dziwne troszkę rozwiązanie,ale preaktyczne,bo nie zaijmuje więcej miekjsca,niż orginalnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PAATRYKK5
      koledzy czy ta szyba:
      http://allegro.pl/szyba-tylna-c-360-kabina-sokolka-st-34-i1440306806.html
      będzie pasowała do tej kabiny:
      http://www.bankfotek.pl/view/890742
      ta kabina wszystkie szyby ma w osobnych ramkach przykręcanych do głównych ram kabiny
    • Przez tomb2
      Poszukuje w trbie pilnym sybole lakierów do C-360 Głównie chodzi mi o zółty ktorym malowane były blachy. Jakby ktoś miał jeszcze symbol siwego (blok silnika) i kremowego (felgi) Będe bardzo wdzięczny.
      Pozdrawiam
    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
    • Przez Logan93
      Witam. Nie wiem czy dokładnie powinien się ten temat znajdować.
      Potrzebuje wymiary lub link do uszczelek do kabiny Ursusa 4011 typu ORZESZEK. Kupiłem niedawno traktorek bez kabiny i postanowiłem odbudować go do oryginalnego stanu. Zakupiłem i kabinę i drzwi lecz niestety są bez uszczelek. 
    • Przez Celownik07
      Jak osiagnac taka wysokosc siedzenia jak na zalaczonym obrazku- to jest "fabryczna" wysokosc? Aktualnie u mnie lezy na plecaku a nie widze mozliwosci jakiejkolwiek regulacji. Dzis troche tam podlubalem : sworznie( te grube)  troche zpracowane ale nie jakos drastycznie- fabrycznie poblokowane, tulejki kompletne, sprezyny nie wyciagniete. Szukam jakiegos punktu zaczepienia od czego zaczac remont by osiagnac to co na zdjeciu. 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v