Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zgadza się. Sekcja do 60-ki kosztuje naście zeta, uszczelniacz, łożyska tak samo. Części do 330 czy 360 nie są takie drogie dla tego wytrzymują tyle ile wytrzymują. Ja zapłaciłem za remont pompy do 60-ki o ile pamiętam coś koło 370 zł. Nowe sekcje, uszczelki, uszczelniacz, jakieś tulejki do regulatora, ustawienie. Dobrze chodziła po tym zabiegu.

Opublikowano

teraz mało gdzie wstawiają orginały bo wzrasta cena remontu pompy, a większość szuka aby zrobić jak najtaniej ;) ale co by tam nie wstawili, ważne aby chodziło tak jak powinno...

Opublikowano

Uczciwy pompiarz powiedział mi że jest jeden producent części do pomp gdzieś w Indiach

a reszta firm się pod tym podpisuje i słono każe sobie płacić.

Opublikowano

Niedawno mój wujek robił remont pompy do C-330 i gość mu powiedział 150 zł za robocizne .I zapytał się czy ma zakładać oryginały czy import.Za części dał 290 zł , w sumie pompa wyszła go 440 zł , mówił że wogóle nie miał kątów na sekcjach jak ją wrzucił na stół mierniczy.Ale po remoncie pompy i założeniu oryginalnych części i wyregulowaniu .......to warto włożyć oryginał.Ciągnik przepięknie pracuje.

Opublikowano

Przepraszam że pisze pod swoim postem ale nie chciałem zakładać zbytecznie nowego tematu a chciałem tutaj zapytać.Mam pytanko.Panowie powiedzcie mi czym się różnią sekcje i zaworki do pompy wtryskowej , chodzi mi o dwóch producentów Zetesem PZL-ZSM Piotrków Trybunalski i WZM Warszawa. Które sa oryginalne i które lepsze?Bo niedawno spotkałem się z sekcjami za 35 zł WZM i sekcjami PZL-ZSM , za 54 zł. Jaka jest różnica?

Opublikowano (edytowane)

Panowie mam takie nietypowe pytanko.......powiedzcie mi czym się różnią wtryskiwacze od C-330M a od C-330 , chodzi mi nie o końcówki wtryskiwaczy tylko o wtryskiwacz.Czy są takie same? Czy różnią się ? Drugie pytanko to jakie będą objawy jeśli pęknie sprężyna w wtryskiwaczu i wyrobi się większy otwór w korpusie od igły końcówki wtryskiwacza??

Edytowane przez zonk28
Opublikowano

Panowie pomóżcie :) mam problem z ciapkiem dzisiaj leciałem na 6 tak 2000 obrotów i tak jakby nie dostawała paliwa przez chwilę i obroty spadną o 100 i potem dalej normalnie co to może być jakiś syf w układzie? Dodam że filtry były zmieniane jakieś 15-20 mth. I niedługo będę zaglądał do wtrysków i teraz dylemat jakie wstawić gdyby te się nie nadawały? Mam na stanie stare używanie ale sprawne Wuzetemy to lepiej je założyć czy szukać jakichś innych ? I trzeba ustawić ciśnienie jakie będzie odpowiednie?

Opublikowano

Jeśli filtry były wymieniane to raczej paliwo dochodzi, a syf moze gdzies byc ale mysle że wtedy by wiecej spadał z obrotów. Musisz sprawdzić stan pompki zasilającej podobne objawy daje właśnie słabe jej ciśnienie oraz zaworek z kulką na przelewie z pompy. Co do końcówiek WZM są dobre, a ciśnienie na jakie sie ustawia to 135

Opublikowano

Zawsze wzm był lepszy, a dziś to te stare sekcje i wtryskiwacze regenerowane są lepsze od nowych

miałem teraz przegląd pompy paliwowej i wtrysków - ustawiane i regulowane 2 lata temu.

Obecny warsztat zdziwił się że pompa jeszcze działa, końcówki wtrysków od razu do wymiany - ciągnik od ostatniego zajrzenia do p.paliwowej zrobił może z 200-300motogodzin.

 

Obecny warsztat polecił końcówki wtrysków czeskie a nie WZM które wg nich padają po 6-12 miesiącach nie mówiąc już o najtańszych z agromy czy grene.

Powiem tak - ciągniczek teraz ładnie mruczy, dobrze wchodzi na obroty.

 

Reasumując - WZM to była dobra firma ponoć, tak jak ursus i bizon ale obecnie część firm nie chce montowac ich podzespołów (chodzi mi o WZM).

Opublikowano (edytowane)

Jeśli filtry były wymieniane to raczej paliwo dochodzi, a syf moze gdzies byc ale mysle że wtedy by wiecej spadał z obrotów. Musisz sprawdzić stan pompki zasilającej podobne objawy daje właśnie słabe jej ciśnienie oraz zaworek z kulką na przelewie z pompy. Co do końcówiek WZM są dobre, a ciśnienie na jakie sie ustawia to 135

Czyli że pompę zasilającą do sprawdzenia tak??? Nikita ja mam używane ale jeszcze z ubiegłego wieku końcówki także tamte na pewno są konkretne :) A jak ciapek puszcza czarny dymek to raczej wtryski się nie kończą czy się mylę ???

Edytowane przez damjan15
Opublikowano

kola zgrywasz na rozrządze ale później i tak musisz kąt ustawić wtrysku żeby był odpowiedni nie za wcześnie nie za puźno i poto jest ołek są dwa otwory zawsze jeden to kąt wtrysku a drógi maz położenie tłoka w górze

Opublikowano

mam problem w ursusie c328 kopci mi na czarno lekko gazu dodam i juz czarny dym wtryski sprawne pompe mam od 330 kupiona byla nowa z 20 lat temu do tej pory chodziła bez remontu co moze w niej siedzieć i ile by mnie kosztowała regeneracja pompy i wtryskiwaczy

Opublikowano

Regeneracja pompy 350zł.

Nowe końcówki wtrysku WZM 40zł sztuka czyli 2*40=80zł

Są też po 17 i 25zł

Ustawienie wtrysków 5 zł sztuka

Pompę i wtryski najlepiej rób w jednym zakładzie to ustawią wtryski pod daną sekcję w pompie a to dużo daje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez miśc360
      Dzień dobry,
      W c330 na 1 stopniu przełącznika grzeje świece żarowe, czy przy kręceniu rozrusznika też powinny grzać?
      Przy kręceniu u mnie grzeją, gdzie jest oryginalny przełącznik, a ciągnik z 1973. Tylko pytanie jak ma być, bo z nudów podłączyłem kontrolkę od świec żarowych i właśnie grzeje przy kręceniu, bo sprawdzałem na odprężniku bez odpalania.
      Jak jest u was?
    • Przez prezesss89
      Witam, kupiłem kiedyś pompę c360 3p po regeneracji tylko bez dekla górnego, dekiel mam już kupiony nowy i składam sobie ją w całość tylko mam pytanie jak  powinna być założona ta sprężynka? Pompa będzie zamontowana do Ursusa c360 3p. Na pompie nie mogę znaleść kodu (ewentyalnie w którym miejscu go szukać?) 

    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez Dominik07
      Witam od jakiegos czasu przybywa mi oleju w silniku co moze byc przyczyna(new holland t3040 )
      Wykluczylismy dostawanie sie paliwa bo olej nie ma zapachu ropy
      Wiec teraz sprawdzany mozliwosc oleju hydraulicznego,wymienilismy uszczelki na pompie.
      Jesli ktos ma pomysl to prosze pisac
       
    • Przez agrosoltys13
      Witam! Szykuje mi się teraz wymiana oleju w zetorze 7011 i chciałbym się dowiedzieć o waszej opini o oleju mobil delvac. Już od 15 lat zetor chodzi na turdusie  ale słyszałem że mobil jest lepszej jakości i jest odrobinę droższy od turdusa ale może akurat warto dopłacić parę złotych do oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v