Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

ja tak miałem w jx 60 popuściłem przewody przy wtryskach pokręciłem rozrusznikiem paliwo się pokazało dokręciłem zapalił bez problemu i silnik pracuje ok.

Też tak zrobiłem, popuściłem tylko jeden i też jest dobrze, ale chciałbym się dowiedzieć, czy jest odpowietrznik pompy i gdzie .

Co do ubywania oleju ile ma mth, ile oleju ubywa i w jakim czasie?

Edytowane przez lisek
Opublikowano

nie zauważyłem śruby do odpowietrzania pompy myślę że sama się odpowietrzy tylko trzeba popuścić przewód przy wtrysku żeby powietrze nie hamowało paliw mój ma 240 godzi i na razie nie bierze oleju.

Opublikowano

Ja u siebie jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się skorzystać z blokady mostu przy 4x4, chyba trzeba zawisnąć na czymś skrzynią lub mostem.

Chyba kolega gospodaruje na lżejszych klasach bonitacyjnych ziemi?!? :-) Jak ja zabiorę się za orkę moich glin to bez blokady tylnego mostu to nie robota. TD to dość porządny ciągnik ale jak na moje potrzeby to brakuje mu czasami uciągu.

Opublikowano

u mnie 3 klasa to już max ale zdarzają się tzw. sapy i tam jak jest mokro to jest nie ciekawie. TD jest za lekki i za krótki aby miał dobry uciąg na cięższych ziemiach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v