Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak macie podlaczone radio w niuchu??:)

mozecie je wlaczyc dopiero po przekreceniu kluczyka czy wlacza sie i bez??

 

bo troche mnie denerwuje ze na postojach nawet radia posluchac niemoge...

Opublikowano (edytowane)

U siebie to przerobiłem. 2 minuty roboty jeżeli macie radio sony. Z tego co pamiętam to z radia wychodziło jedno podwójne gniazdo na żółtym lub czerwonym kablu i wystarczy tam wpiąć w to wolne żółty lub czerwony kabel. Zółty jest od podtrzymania ze stacyjki (powoduje wyłączenie radia po wyłączeniu zapłonu) a na czerwonym jest cały czas napięcie. Po złączeniu ich nie gaśnie wam radio po wyłączeniu zapłonu i możecie słuchać kiedy chcecie :)

 

Edit: Tak to ma wyglądać żółty i czerwony wychodzący z radia są zmostkowane i łącza się z czerwonym który idzie z instalacji ciągnika.

 

obraz5_002_4642.jpg

Edytowane przez bartek88
Opublikowano

Mój ma prawie 400mtg sprawuje się dobrze. Po 350mtg podkręcili dwa obroty śrubki bo nie rozłączał tak jak trzeba jak się rozgrzał przy prasowaniu słomy i trzeba było poruszyć przy odpalaniu. W porównaniu do mechanicznego znajomy ma w case JX to inna bajka. Dla mnie super sprawa opłaciło się dopłacić.

Opublikowano (edytowane)

U siebie to przerobiłem. 2 minuty roboty jeżeli macie radio sony. Z tego co pamiętam to z radia wychodziło jedno podwójne gniazdo na żółtym lub czerwonym kablu i wystarczy tam wpiąć w to wolne żółty lub czerwony kabel. Zółty jest od podtrzymania ze stacyjki (powoduje wyłączenie radia po wyłączeniu zapłonu) a na czerwonym jest cały czas napięcie. Po złączeniu ich nie gaśnie wam radio po wyłączeniu zapłonu i możecie słuchać kiedy chcecie :)

 

Edit: Tak to ma wyglądać żółty i czerwony wychodzący z radia są zmostkowane i łącza się z czerwonym który idzie z instalacji ciągnika.

 

obraz5_002_4642.jpg

 

 

Tylko kolego po takim złączeniu wepnij w obieg multimetr i sprawdź jak wzrasta pobór prądu na postoju, co najmniej x3 i po kilku dniach możesz się zdziwić

Edytowane przez Marcin 80
Opublikowano (edytowane)

Jakie macie obroty silnika i jak się je zmniejsza bo u mnie na postoju chodzi za szybko. Jak włączyć wałek żeby sterować nim obrotami silnika tzn. więcej gazu szybciej kręci i czy w tych maszynach jest możliwość że wciskam sprzęgło i rozłącza mi wom. Do czego służy mechanizm różnicowy

Edytowane przez karolr2
Opublikowano

Mój ma na postoju tak ok.850obr/min.tam przy pompie masz takie śrubki,chyba nimi,ja tam mech.nie jestem.wałek włączasz dzwignią do tyłu,masz niezależne obroty, tak jak chcesz,dajesz gazu zwiększają sie obroty.womu nie rozłonczy sie sprzęgłem.mechanizm różnicowy daje to że możesz skręcić kołami, jakoś tak. :)

Opublikowano

Problem z NH td5050 wyciek oleju z podnośnika z lewego ramienia i podnośnik słabo podnosi agregat siewny 3mto tylko od ziemi troche natomiast pług kverneland AB100 dobrze. Czy to jest za duży ciężar na ten ciągnik ale przecież 3600kg ma udźwigu. Dodam że ciągnik niema jeszcze roku i jest na gwarancji i ma tylko ponad 500mtg. Czy jakby założył pompę o większym wydatku L/min to bez problemu by podnosił.

Opublikowano

Właśnie jakim pługiem orzesz. Do wiosny muszę kupić pług i cały czas się zastanawiam jaki czy 4obrotową czy 3 obrotową. Chodzi mi o to żeby nie miał za ciężko bo pola nie mam za dużo a do tej pory c355 i 3UG spokojnie starczały. Chociaż w tym roku w tą suszę musiałem nająć kolegę bo jednego kawałka nie szło zaorać. Raz podpiełem UG do TD5050 to orałem na 2 i 3 i fajnie szło. Szukam coś do 10tyś A ostatnio przycieła mi się linka od podnośnika lift o" matic pod kabiną i jeszcze nie kupiłem. Może ma ktoś namiar tanie części

Opublikowano

unia tur 4x35 mam koła 18,4x34 jade na 1700 rpm 2 II

 

a wymieniał ktos moze szybke drzwi, zbiłem sa zamienniji ale czy maja odpowiednia wypuklizne? orginał ok 1230 brutto zaminik połowa ceny ktos cos podpowie?

Opublikowano

@marcinszulawy , mówisz ze 2 bieg za wolny, a trzeci za szybki czy juz ciągnik nie ma mocy?? Ja osobiście jade na III zakresie 1 bieg, pług 3 obr. ; karolr2 - może i pociągniesz, ale problemy z podniesieniem możesz mieć

Opublikowano

Każdy pisze o tym podnoszeniu a ten ciągnik ma udźwig 3600kg no chyba że to jakoś inaczej się przelicza. Ile ci pali z 3 obrotową w orce? Pewnie drożej wyjdzie niż c360 i 3 zagonowa np.UG

Opublikowano

u mnie duzo kamieni jadac 3 III jedzie ale czuje juz ze ma robote unia ma te lemiesze z tymi płaskownikami dokrecanymi, to chyba dodaje oporu i potrafi wykryc kazdy kamien takze orze dosyc wolno, ale mimo wszystko uważam ze troche za mało biegów jak 12 i to skrzynia 40 i tak na instrukcji widze ze II zakres 2-7,5km/h 3-10,5km/h moim zdaniem na zakresie mogłoby byc po 5 biegów nie było by takich zróznicowań. mi spala ok 14h/ha w orce

Opublikowano

to spalanie jakieś nierealne dla mnie na hektar. Mi jx90 jak idzie to 3 zakres I bieg a na ciężkich i glinach 2 II albo 2 III. Na 3 I ma lepszą sprawność jak na 2 IV. Płóg lemkien opal 110 3 skibowy na maksa rozstawiony i spalanie na hektar 22l a czasami więcej. Mi to by się chociaż jeden półbieg przydał bo na górkach trzeba redukować. co do udźwigu to w całym zakresie masz 2700kg.

Opublikowano

Ostatnio wyciągałem ciężarówkę z zaspy i po włączeniu przedniego napędu kręciło się tylko jedno koło z przodu a chyba powinny się wtedy kręcić wszystkie 4 koła. Czy może ten typ ma jakąś dodatkową blokadę. Ale z tego co pamiętam to też kiedyś wyciągałem ciężarówkę to wtedy obie osie równo brały

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v