Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
marcin z małopolski

Silnik

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik

Nie jestem specjalnie mechanikiem i chce sie dowiedzieć co może byc przyczyna dymienia silnika na siwo. Czy da sie to jakos poprawić bez remontu silnika.


Było ich czterech: -Ursus 2812+tur
-UrsusC-360
-Zetor 7745
-Fendt 309 LSA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    1

a w jakim traktoze ci dymi ??? i czy zawsze ???


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kserkses    2

Po pierwsze końcówki skontrolować !!!

po drugie czy oleju w silniku nie ubywa ???


<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojt    23

ja mam samoróbka to też mi dymi na siwo,ale jak jest zimny,niewiem czy to normalne ale chodzi narazie dobrze to to piepsza,ale wydaje mi się ze w tym roku jakoś lepiej chodzi niż w tamtym,kopołech już przy rozpylaczy no ale niby wszystko ok,myslałem nawet czy nie leje,albo czy niedostawa za małej lub za duzej dawki paliwa,pod jakim cisnieniem dostaje paliwo,ale trzeba by się było do mechanika przejechać zeby zmierzył,no ale teraz się to już jakoś ustabilizowało :P tylko czasami trochę cięzko pali jak jest trochę zimniej,z tego co pamiętam to lepiej chytał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
Po pierwsze końcówki skontrolować !!!

po drugie czy oleju w silniku nie ubywa ???

a Jak pali zimny?? Rzecza drugorzedna moze byc niewyregulowana pompa paliwowa. Chociaz watpliwa sytuajca :P


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
a Jak pali zimny?? Rzecza drugorzedna moze byc niewyregulowana pompa paliwowa. Chociaz watpliwa sytuajca :P

Jakby to była pompa albo wtryski to by walił na czarno...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25
Jakby to była pompa albo wtryski to by walił na czarno...

hmm... jednak pomylka wiec co moze byc przyczyna??

Olej bierze?? moze pierscienie do mymiany :P


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Dymi przy dodawaniu gazu czy schodzeniu z obrotów? Był może przegrzany? Nie ubywa płynu chłodniczego? Co sie dzieje ze stanem oleju, przybywa, ubywa czy może nic sie nie dzieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    1

Ja bym ustawił zawory i sprawdził początek wtrysku pompy. Jak końcówki leją to na zimnym mocniej dymi. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    64

Mój tata się na tym zna i mi powiedział że końcówki wtryskiwaczy mogą przepuszczać paliwo....mój tata naprawiał już wiele ciągników i samochodów i wie co jak... :P :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    1
Dymi przy dodawaniu gazu czy schodzeniu z obrotów? Był może przegrzany? Nie ubywa płynu chłodniczego? Co sie dzieje ze stanem oleju, przybywa, ubywa czy może nic sie nie dzieje?

Taaa!Napewno przybywa oleju!Tylko ciekawe skąd?Dobre he he :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

oleju przybywa jak się dostaje do niego płyn z chłodnicy.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kserkses    2
Taaa!Napewno przybywa oleju!Tylko ciekawe skąd?Dobre he he :P
He he mnie w zeszłym roku poszedł hydrauliczny do silnika przez pompę od orbitrola :P , ale poza tym też potrafi przybywać - widać że nie masz doświadczenia :P

 

oleju przybywa jak się dostaje do niego płyn z chłodnicy.
Jak leją końcówki, to na zimnym silniku idzie też paliwo do oleju !!!

<b>"Do biznesu idzie się dla pieniędzy, a do polityki dla naprawdę dużych pieniędzy" </b> G.Schetyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8
Taaa!Napewno przybywa oleju!Tylko ciekawe skąd?Dobre he he :P

Taaa, sam jesteś dobry... A co sie dzieje jak płyn chłodniczy lub paliwo dostaje sie do oleju?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    1

To w końcu mówimy o tym czy przybywa oleju czy płynu chłodniczego?Dobra niech będzie,ale czy jest to woda w oleju to można to łatwo sprawdzić.Co do paliwa w oleju to prędzej by się ono spaliło niż przedostało do ołeju. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Oleju może przybywać poniewarz mógł sie do niego dostać płyn chłodniczy, dlatego poziom oleju będzie sie podnosić. Jeśli leją końcówki to wszystkie paliwo sie nie spala i równierz może przedostawać sie do oleju z takim samym skutkiem. Więc zanim kogoś wyśmiejesz zastanów sie troche...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojt    23

mnie w moim samoróbku w tamtym roku też raz przybyło oleju,ale ciekawe skąd,jest chłodzony powietrzem :P ,ale teraz juz nic mi nieprzybywa ani nie ubywa chodzi ok :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak to był lejąca końcówka wtryskiwacza tak ze jeden tłok prawie nie działał i oleju przybyło że szok. Teraz wymienione wszystkie końcówki i chodzi jak należy.


Było ich czterech: -Ursus 2812+tur
-UrsusC-360
-Zetor 7745
-Fendt 309 LSA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz1515    1
Taaa!Napewno przybywa oleju!Tylko ciekawe skąd?Dobre he he :P

co sie głupio śmiejesz, przybywać też może bo ja taką sytuacje miałem w mf255 ze pompka paliwa sie spieprzyła i dużo paliwa lało się do śroka czyli mieszało sie z olejem no i jak sprawdzałem stan to skapłem sie ze coś jest nie tak i w końcu wymieniłem pompkę paliwa i jest dobrze ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam! A więc mam okazję kupić ciagnik c 355 tylko jest mały problem z dokumentami ponieważ jest tylko tablica rejestracyjna. Ciagnik stoi od kilku nie używany a wczesniej był rejestrowany na strszego pana który już nie żyje. Ciagnik najprawdopodobniej był wyrejesyrowany czy coś takiego oraz od wielu lat nie miał ubezpieczenia. Czy da radę jakoś go zarejestrować?
    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez Kizo
      Piszcie w jakiej miejscowości, może być województwo ile mają sprzętu w jakim stanie i jak oceniacie ich ceny.
       
      Agrotechnik Tafiły plac z maszynami Stawiski woj.podlaskie.
      Duży wybór ciągników sieczkarni do kukurydzy pras mało kombajnów zbożowych.
      Sprzęt różny wiekowo raczej w dobrym stanie lecz ceny nie najniższe bynajmniej wedłóg mnie.
    • Przez yacenty
      Witam,
      podpowiedzcie mi jaki łącznik górny - cięgło, czy też inaczej śrubę rzymską wybrać do 100 konnego Zetora, który będzie ciągał pług obracany 3 skibowy Ibis XXL oraz zestaw uprawowo siewny który pusty wg instrukcji waży 1600kg, z ziarnem moze dobic nawet do 2200kg.
      Boje się że taka zwykła śruba od 80tki może być za słaba i strach na niej jeździć z tak ciężkim sprzętem.
       
      Jakich śrub używacie u siebie w podobnych zestawach?
      W katalogu granitu widziałem różne śruby - sa tam takie kategorii 2 przeznaczone do ciężkiego sprzetu na gwincie 36x3
      obecna sruba ma gwint bodaj 28mm, wiec takie 36 byłoby duzo lepsze, do tego teraz bym wybrał hak na jabłuszko, tak coby szybciej agregować maszyny.
       
      Jak myślicie warto kupić w granicie czy też grene czy lepiej szukać gdzies indziej?
       
      Pozdrawiam
      YacentY
    • Przez jedrysekjarek
      Witam wszystkich
       
      Zakupiłem 2 rozdzielacze hydrauliczne monoblokowe. Myślałem ze wystarczy podłączyć je szeregowo ale się myliłem. Rozdzielacze maja wejścia oznaczone literami N , T , P. I podobno trzeba cos wkrecic w litere N ale nie wiem co i jak . Moze ktos to juz robił i mi pomoze. Dowiedziałem sie tez ze z kazdego rozdzielacza musi byc osobny waz do zbiornika
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.