Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co byście obstawiali przy takich objawach ze raz na 5 -10 odpalę rozrusznik nie kreci, słychać tylko cykanie, ale po zwarciu śruby elektromagnesu z zasilaniem rozrusznika nawet na 1 sec od razu kreci i można tez tak odpalić. Jak tylko na sec zewrę przewody tak że tylko zaskoczy można już następnie odpalić normalnie z kluczyka....
1. Szczotki to raczej nie pomagałoby zwarcie na ostro....
2. Elektromagnes to raczej na ostro zwarty tez by nie działał
3. Stacyjka - nie miało by wpływu zwarcie rozrusznika na ostro i dalej ze stacyjki by nie odpalał po tym zabiegu??
Co jeszcze może być???
 

Opublikowano

Elektromagnes wymień, a jak jesteś cierpliwy to i 10 lat tak można jeszcze jeździć, podobnie miałem w c-330... po kilku latach już nawet na ostro nie ruszał i trzeba było wymienić😉

Opublikowano

mechanikiem nie jestem wiec nie pomogę, może wyższe napięcie, natężenie prądu bo przez kluczyk zawsze mniejsze, nie wiem u mnie tak to wyglądało

jeszcze mi się przypomniało jak 30lat temu miałem malucha to trzeba było "rąbnąć" kluczem w elektromagnes to pomagało i odpalał... malucha sprzedałem i elektromagnesu nie wymieniłem😁

Opublikowano

Załóż przekaźnik na przewód między stacyjką a rozrusznikiem. Koszt kilkanaście złotych, a na 90% problem zostanie rozwiązany. 

Opublikowano (edytowane)

Pomysł dobry..tylko czy już go tam nie ma ??? - wydaje mi się ze słychać cykanie przekaźnika przy przekręceniu kluczyka.... - muszę go zlokalizować i sprawdzić - może on coś nawala. Strasznie ciasno napakowane wszystko pod deską, a dojście do czegokolwiek w tym ciągniku jest kiepskie - naprawdę nie wysilili się włosi aby zapewnić dojście do śrub czy poszczególnych elementów....

Sprawdzilem  - przekaznik jest... podaje prad na elektromagnes i elektromagnes pracuje - cos jest chyba ze stykiem na rozruszniku ze nie zalancza, tylko nie moge zrozumiec dlaczego jak zewre styki na rozruszniku to kreci za kazdym razem, a z kluczyka nie mimo iz elektromagnes pracuje tak samo..... - Moze za ciankie przewody i za niskie napiecie daje przez stacyjke.....

Edytowane przez arty
Opublikowano

Nie wiem do końca co pomogło, ale wygląda na to ze problem rozwiązany.... Założyłem drugi przekaźnik przy samym rozruszniku z krótkimi przewodami, a przy okazji psyknąłem trochę wd40 do wnętrza w okolice tego przełącznika przez jakiś mały otworek który tam był..... Od tej pory pali już za każdym razem.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 
    • Przez Wojtas3c
      Posiadam Same Silver 100.6 i potrzebuję zrobić hamulec ręczny. Od dołu skrzyni jest okienko z dojściem do hamulca postojowego. Spuściłem olej ze skrzyni i tylnego mostu około 60l i mam wgląd na klocki hamulcowe, które znajdują się na wale, tylko nie mam pojęcia jak je zdemontować ponieważ są już zjechane. Klocki te są przełożone poprzez okrągłe tarcze hamulcowe tzn. zasada jest taka że jeżeli zaciągam ręczny to wtedy zaciskają klocki tarcze hamulcowe na wale skrzyni. Tarcze hamulcowe są frezem osadzone na wale i moje pytanie czy one są osadzone na stałe czy na frezie powinny się przesuwać. Oczywiście wszystko pracuje w oleju.
      Poglądowy schemat https://sklep-agroland.pl/CZESCI-DO-CIAGNIKOW/Sektor-klocek-hamulca-recznego-jednostronny-0.171.5451.2
       
      Proszę o podpowiedź w jaki sposób zdemontować klocki i czy tarcze hamulcowe są przesuwne czy stałe na wałku.
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v