Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Witam new holland 8260 pojawił się problem z podnośnikiem a mianowicie po odpaleniu jeżeli podnoszę ramiona podnośnika to te ramiona zaczynają drgać zaczyna drgać cały ciągnik i słychać takie jagby trzeszczenie i szum w okolicach filtrów. Filtry orginał wymienione w pazdzierniku 2024 ciągnik od tamtej pory przepracował z 5 godzin całą zimę stał, sporadycznie odpalany, teraz wymieniłem filtr ssawny założyłem donaldsona i dalej to samo. Wspomaganie działa wałek wom też hamulce są co może być nie tak może ktoś podpowie gzie szukać przyczyny.

Edytowane przez Kmiecio68
Opublikowano

nie pokazuje żadnych błędów  jak olej się rozgrzeje do 70 st chociaż nie mierzyłem temp to tego szumu nie ma ale na zimnym oleju już jest pług 4 obrotowy podnosi bez problemu nie wiem co jest grane ciśnienie na wyjściach po 200-205 bar.

Opublikowano

A jak byś podłączył przyczepę albo coś innego pod hydraulikę to też będzie drżało? Albo załóż stare filtry. I zobacz czy będzie to samo. Bot takie trochę objawy jak by pompa nie mogła zaciągnąć oleju. Trochę zaciągnie i podniesie. I tak później drży.  A pompę masz tloczkowa czy zębatą?

I to ciśnienie na wyjściach jest stałe czy skacze?

 

Opublikowano

pompa jest zębato tłoczkowa z dwoma filtrami poziomymi wywrot działa poprawnie tylko po odpaleniu ciągnika słychać jak by dopiero napełniało filtr ssawny ten gruby i w oleju widać delikatne bąbelki.

Opublikowano

Bo jeszcze jest takie coś w moim NH 8240 że są dwa czujnik temp oleju jeden od niskiej temp i jeden od wysokiej temp. I właśnie jak jest zimno i olej jest gęsty czujnik o tym informuje i coś się dzieje żeby hydraulika na gęstym oleju dobrze chodziła. 

Ja bym na początek założył stare filtry albo kupił innego producenta i bym zobaczył czy jest różnica

 

  Poczytam i jeszcze ci dam znać albo ten czujnik niskiej temperatury wysiadł. U mnie wysiadł czujnik wysokiej temp.  Kiedyś w ursusie dużej serii tak miałem że na jesień podnośnik przy podnoszeniu mi tak drżał, a latem było dobrze. I przyczyną była nieszczelność miedzy pompa a zasilaniem i jak był gęsty olej to ciaglo powietrze a jak był rzadki olej to już pompa miała siłę zaciągnąć olej. 

Opublikowano

Tak z ciekawości przytrzymaj klawisz pod zegarami strzałka do góry i przekrec kluczyć aż kontrolki zaczął się świecić (albo odpal ciągnik) nie pamiętam dokładnie . Klikając ten klawisz będziesz sie pokazywały kody błędów i motogodzinę Przy których te błędy się pojawily

Opublikowano

Nie wiem co tu doradzić by był jakiś kod błędu to by się coś może wymyśliło. 

Jak się trochę pieni to jak by gdzieś lewe powietrze łapał. Pienić może się też od zbyt wysokiej temperatury ale to by się kontrolka zaświeciła. 

Opublikowano

W instrukcji jest napisane tak "Przełącznik niskiej temperatury zapobiega zapalaniu się kontrolki ograniczenia przepływu filtra/niskiego ciśnienia, gdy temperatura oleju spadnie poniżej 40°C." A rozkręca zegary i zobacz czy któraś żarówka nie jest przepalona. 

A klawisze pod zegarami możesz na internecie kupić ja kupiłem jakiś pan z Brodnicy sprzedaje po 500 zł. Oklejasz stare i przyklejasz nowe.

Opublikowano

 I dalej idzieJeżeli masz pompę tloczkowa to na pewno jest o zmiennej wydajności. Może być też problem ze sterowaniem ta pompa, z rozdzielacza hydraulicznego idzie rurka do pompy i olej w tej rurce steruje ta pompą. U mnie tak jest w 8240 jedna rurka idzie z rozdzielacza podnośnika jest trójnik druga rurka idzie z rozdzielacza hydrauliki zewnętrznej i dalej jdzie do pompy tloczkowej i dopiero wtedy ona zaczyna dzialac. Może tu jest gdzieś problem. Ja nie jestem mechanikiem tylko rolnikiem od pół roku posiadam NH kupiłem instrukcje naprawy i tak trochę sobie czytam żeby poznać ten ciągnik. 

Opublikowano

ok za podpowiedzi będę szukał przyczyny. Ten pan z Brodnicy chyba narazie nie ma tych pasków ponieważ kiedyś z nim rozmawiałem i mówił że dopiero będzie zamawiał chyba że się mylę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v