areczek00095

Ford 7740, problem z rewersem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ford

Witam, tak jak w temacie, posiadam New Hollanda/Forda 7740 z 95r bez ehr od 2 lat. Ciagnik bez zastrzezen, ciezko pali w mrozy ale idzie z tym sie uporac. Ale do rzeczy. dzisiaj stala sie nieprzyjemna sytuacja, przy pracy przy ładowaczu, nagle ciagnik ustał a silnik pracował normalnie, wrzucajac biegi, wyswietlaly mi sie normalnie na ekranie ale wrzucajac rewers, ciagnik tylko lekko drga i nie jedzie a silnik pracuje nieco ciezej. sprawdzałem wszystkie mozliwe kombinacje i nic, za kazdym razem czy to do przodu czy do tylu, ciagnik tylko lekko drgnie. dodam ze hydraulika dziala bez zarzutu. odsłoniłem wiec wejscie linki rewersu pod kabina, linka była troche luzna ale przykrecenie jej nic nie dało. pod pokrywa zerknałem na tryby ale tez wydaje sie wszystko okej, rewers przeskakuje. czujniki na swoim miejscu. prosze o pomoc bo nie mam pojecia co to moze byc. dodam ze nie wyswietla mi zadnych bledów. pokazuje biegi normalnie, bez zadnych bledów.

Prosze o odpowiedz.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Horsz    0

Oj coś mi pachnie wysprzęglikiem ph34r.png ale to tylko moje domysły. Bo w Fetorze miałem takie same objawy i winny był cieknący wysprzeglik.

Edytowano przez Horsz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariuszd93    495

Jeśli rewers  w  skrzyni  przeskakuje , to cos ze sprzęgłem  pewnie .

Zdarza  sie  że  jak  za mało się  wciśnie sprzęgło-  to nie  jedzie  , ale  wtedy  wyskakuje  błąd  CP .

A może  przez  przypadek  weszłeś  w tryb  kalibracji ...


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cp nie wyskoczyło, Cal tez nie.. normalnie pokazuje stopnie biegów. sprawdzalismy zawory, tez sie otwiera. wyglada to na to ze jest za slabe cisnienie i jak dosunie tarcze, cisnienie pusci i odsuwa sie. dlatego tylko drgnie i nie daje rady ciagnac. mozliwe zeby sie uklad zapowietrzył?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Horsz    0

Ja dalej będę upierał się nad wyprzęgnikiem, uszczelniacz pościł na tłoku wysprzeglika dlatego niema ciśnienia,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    495

Ja dalej będę upierał się nad wyprzęgnikiem, uszczelniacz pościł na tłoku wysprzeglika dlatego niema ciśnienia,

 

A  nie jest  tak że ciśnienie na  wysprzęgliku,  jest tylko jak wciśniesz  sprzęgło? 

W  tym traktorze  akurat sprzęgło jest na elektrozaworze  , ale  to akurat nie  robi różnicy...


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    495

Jak już pisałem myślę że coś ze sprzęgłem, co  to trzeba  szukac  nie  wiem .

Proponowałbym  tez  skalibrować  skrzynię  , przynajmniej  spróbować czy pójdzie kalibracja 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kalibrowalem skrzynię. Dało radę ale pod koniec wyskakiwal błąd bodajże U28 i U30. Że jest za wysokie ciśnienie na sprzęgła 3 i 4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    495

To  oznacza prawdopodobnie - że  skończyły  sie  tarczki na  sprzągiełkach ....

 

 

Kalibrowałes  teraz  ? jak  przestał jeździć  znaczy? 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    495

Szczerze to nie  wiem  , ale myslę  że  komputer  rozłącza  napęd , jeśli coś  jest nie tak  z  tarczkami 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli raczej nie unijne rozpolawiania. Pytanie czy nie lepiej od razu wymienić wszystkie gdyby to było to. Jutro jakiś spec ma przyjechać i oglądać. Zobaczymy co on powie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Działamy ciągle, z uzytkownikiem tego forum, ktorego nazwy nie bede wymienial z grzecznosci ale gosc ma pojecie. robiona kalibracja, czujniki sprawdzone, cewki przekladane, elektryka jest okej. Cisnienie mierzone na tarczach, na tarczy 1 i 2 jest 6 atmosfer wiec jest za mało. Najprawdopodobniej ma jakies przecieki. Jutro chyba zmierze cisnienie na tarczy 3 i 4 i bedzie wiadoma diagnoza.. Nie unikne rozpoławiania. Jak bede cos wiedzial to na pewno opisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez daniel20v
      Witam
       Nie dawno nabyłem ciągnik Ford 4600 i mam z nim problem dotyczący podnośnika. Na pusto jest wszystko ok , natomiast gdy jest pod obciążeniem (nawet lekkim) po podniesieniu do wymaganej pozycji ciągnik zaczyna cały podskakiwać / drżeć itp . Podczas podnoszenia zanim osiągnie wymagana pozycję podnosi płynnie , bez żadnych niepokojących objawów . Gdy opuszczę jest wszystko ok . Gdy natomiast podniosę do wymaganej pozycji i zaczyna się to drżenie i przełączę na rozdzielaczu na hydraulikę zewnętrzna to podnośnik przestaje drżeć. Dodam że pod hydraulike zewnętrzną mam podłączone tura i gdy on jest pod obciążeniem to nie drży w żaden sposób... Do może być przyczyną?
      P.s. oleju jest dosyć
    • Przez RolniQ_
      Noże w prasie New Holland br7070 nie chą dojść do końca przy wysuwaniu.Jak to naprawić ?
       
    • Przez Marcin
      Witam. New holland zaleca stosowanie oleju przkładniowo hdraulicznego do skrzyń biegów typu power shift oraz hydrauliki z pompami tłoczkowymi olej Ambra Multi G. Jestem ciekaw czy stosujecie jakieś zamienniki tego oleju i z jakimi skutkami?
    • Przez pawel111000
      Witam. Czy ktoś miał takie komunikaty w new holland? Moc spadła, podejrzewam adblue ale za co się zabrać 


    • Przez dodger156
      Witam
      Mam New Hollanda T6 165 od kilku miesięcy. Jest on z roku 2013. 
      Dziś po raz pierwszy pojechał w pole do orki. 
      I dziś powstał problem na polu. Zaczęły wyskakiwać błędy.Są to same symbole bez oznaczeń typwego błędu (np. 80550) Początkowo wydawało mi się , że to tylko wina adblue( sprawdzając po symbolu). Kupując go miałem adblue 100% , do dziś ciągnik spalił zaledwie 2 zbiorniki paliwa. Uzupełniłem abdlue, jednak na wyświetlaczu miałem informację, że jego stan to cały czas 93%.. Około 5 L może wlałem do zbiornika. 
      Pojawiły mi się następujące błędy. Nie jestem jeszcze za bardzo w temacie. Nie wiem jakie kroki podjąć. Proszę doświadczonych użytkowników o rady.
       


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.