areczek00095

Ford 7740, problem z rewersem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ford

Witam, tak jak w temacie, posiadam New Hollanda/Forda 7740 z 95r bez ehr od 2 lat. Ciagnik bez zastrzezen, ciezko pali w mrozy ale idzie z tym sie uporac. Ale do rzeczy. dzisiaj stala sie nieprzyjemna sytuacja, przy pracy przy ładowaczu, nagle ciagnik ustał a silnik pracował normalnie, wrzucajac biegi, wyswietlaly mi sie normalnie na ekranie ale wrzucajac rewers, ciagnik tylko lekko drga i nie jedzie a silnik pracuje nieco ciezej. sprawdzałem wszystkie mozliwe kombinacje i nic, za kazdym razem czy to do przodu czy do tylu, ciagnik tylko lekko drgnie. dodam ze hydraulika dziala bez zarzutu. odsłoniłem wiec wejscie linki rewersu pod kabina, linka była troche luzna ale przykrecenie jej nic nie dało. pod pokrywa zerknałem na tryby ale tez wydaje sie wszystko okej, rewers przeskakuje. czujniki na swoim miejscu. prosze o pomoc bo nie mam pojecia co to moze byc. dodam ze nie wyswietla mi zadnych bledów. pokazuje biegi normalnie, bez zadnych bledów.

Prosze o odpowiedz.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Horsz    0

Oj coś mi pachnie wysprzęglikiem ph34r.png ale to tylko moje domysły. Bo w Fetorze miałem takie same objawy i winny był cieknący wysprzeglik.

Edytowano przez Horsz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariuszd93    489

Jeśli rewers  w  skrzyni  przeskakuje , to cos ze sprzęgłem  pewnie .

Zdarza  sie  że  jak  za mało się  wciśnie sprzęgło-  to nie  jedzie  , ale  wtedy  wyskakuje  błąd  CP .

A może  przez  przypadek  weszłeś  w tryb  kalibracji ...


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cp nie wyskoczyło, Cal tez nie.. normalnie pokazuje stopnie biegów. sprawdzalismy zawory, tez sie otwiera. wyglada to na to ze jest za slabe cisnienie i jak dosunie tarcze, cisnienie pusci i odsuwa sie. dlatego tylko drgnie i nie daje rady ciagnac. mozliwe zeby sie uklad zapowietrzył?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Horsz    0

Ja dalej będę upierał się nad wyprzęgnikiem, uszczelniacz pościł na tłoku wysprzeglika dlatego niema ciśnienia,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Ja dalej będę upierał się nad wyprzęgnikiem, uszczelniacz pościł na tłoku wysprzeglika dlatego niema ciśnienia,

 

A  nie jest  tak że ciśnienie na  wysprzęgliku,  jest tylko jak wciśniesz  sprzęgło? 

W  tym traktorze  akurat sprzęgło jest na elektrozaworze  , ale  to akurat nie  robi różnicy...


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Jak już pisałem myślę że coś ze sprzęgłem, co  to trzeba  szukac  nie  wiem .

Proponowałbym  tez  skalibrować  skrzynię  , przynajmniej  spróbować czy pójdzie kalibracja 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kalibrowalem skrzynię. Dało radę ale pod koniec wyskakiwal błąd bodajże U28 i U30. Że jest za wysokie ciśnienie na sprzęgła 3 i 4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

To  oznacza prawdopodobnie - że  skończyły  sie  tarczki na  sprzągiełkach ....

 

 

Kalibrowałes  teraz  ? jak  przestał jeździć  znaczy? 

Edytowano przez mariuszd93

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Szczerze to nie  wiem  , ale myslę  że  komputer  rozłącza  napęd , jeśli coś  jest nie tak  z  tarczkami 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli raczej nie unijne rozpolawiania. Pytanie czy nie lepiej od razu wymienić wszystkie gdyby to było to. Jutro jakiś spec ma przyjechać i oglądać. Zobaczymy co on powie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Działamy ciągle, z uzytkownikiem tego forum, ktorego nazwy nie bede wymienial z grzecznosci ale gosc ma pojecie. robiona kalibracja, czujniki sprawdzone, cewki przekladane, elektryka jest okej. Cisnienie mierzone na tarczach, na tarczy 1 i 2 jest 6 atmosfer wiec jest za mało. Najprawdopodobniej ma jakies przecieki. Jutro chyba zmierze cisnienie na tarczy 3 i 4 i bedzie wiadoma diagnoza.. Nie unikne rozpoławiania. Jak bede cos wiedzial to na pewno opisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez owj11
      Witam wszytkich,
      Bardzo prosze o pomoc w rozpoznaniu modelu silnika ford. Na silniku nie ma tabliczki.  Gdzie ewentualnie szukac jakiegos oznaczenia ? Ile ma KM ten silnik?


    • Przez rsiejka
      Witam. Mam problem z new hollandem t4050f. Wczoraj podczas prac z masztem od wozka na tylnim tuz cos strzelilo gdzies pod kabina. Maszt + towar to bylo pewnie okolo 1000-1200kg, do tej pory ciagnik chodzil tak i nie bylo problemow. Tak jak mowilem podjechalem pod towar pokretlo podnosnik do gory a on poderwal moze z 10 cm nad ziemie i koniec.Podnosnik bez reakcji, wspomaganie nie dziala i nie jedzie. Obstawialem ze moze sprzeglo poszlo albo pompa hydrauliczna. Sam nie wiem. Moze cos o ciagniku. Nh t4050f moc okolo 95km, skrzynia 4 zakresy, 4 biegi + polowka do gory, pelzaki. Rewers elektrohydrauliczny. Podnosnik tyl nie znam udzwigu ale na ehr. Podnoszenie zawsze w takich pracach bylo przez przekrecanie pokretlem gora dol zeby bylo precyzyjnie i bez szarpniec a w pracach polowych przyciskiem. Na wyswietlaczu na raz pokazuje sie ikona kierownicy oraz tak jakby mala zebatka ze strzalkami od srodka na zewnatrz z kropelka oleju. Ktos cos wie co to moglo sie stac? Sprzeglo czy pompa?
    • Przez krzeski
      robil ktos chip tuning w tych modelach? czy jest roznica w mocy na bezstopniowce? i jak ze spalaniem?  ogolem opiszcie swoje wrażenia . 
    • Przez eminem
      Szukam informacji na temat tego ciagnika bo w internecie za duzo o nim nie ma. Czym rożni sie od poprzednika t6.120? Ile taki kosztuje?
    • Przez TomaszKoncewicz
      Witam wczoraj zapalił mi się ten błąd 2265 od comon rail, wiecie co to może być? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.