Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szybkie pytanie  - na czym wkleic albo jak zamontować uszczelkę na szybę - szyba około 6mm ghrubosci - na to jest wsuwana uszczelka na całym obwodzie kupiłem nową uszczelkę na metry - zakładam i cały czas się wysuwa - jaki jest patent aby ta uszczelka trzymała się na miejscu...

Opublikowano (edytowane)

Skoro szyba ma grubość 6mm to zapewne jest z tych " klejonych"  - dwuwarstwowa , na ogół szyby hartowane są cieńsze i z luzem pasują w rowek uszczelki . Musisz trochę się pomęczyć bo przez to uszczelka się wyślizguje.

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano

Szyby raczej hartowane bo drzwi były zbite to drobne kawałeczki poleciały... Problem jest na przegięciach -jak jest 90 stopni to sie wysuwa co wcisne w jednym miejscu to w innym schodzi - a szyba jest otwierana to jak nie będzie się dobrze trzymać to będzie słabo... Kupiłwem nowa uszczelke o stara popekana i latala luzno, a ta nowa tez sie nie trzyma dobrze, dlatego myślę aby ja jakos przykleic....

Opublikowano

Uszczelka jest na metry - szyba przednia nachodzi na maske a wiec ma taki troche ksztalt odwróconego U  Uszczelka szyby kabiny  T-29 wsuwam rowek na szybę- uszczelka niby do szyby 5-6mm da się założyć ale wchodzi dość ciasno i jakby za płytko dlatego nie trzyma się dobrze i jak przechodze za "zakręt" to  co wcześniej założone spada z szyby... a zakrętów prawie 90 stopni na szybie mam dokładnie 8... A przy otwieraniu szyby czesciowo uszczelak tzre o gume zanim docisnie a wiec nie ma szans aby sie to trzymalo jesli nie bedzie ciasno porzadnie nasuniete

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
    • Przez Dastan
      W zimie poskładałem silnik Cumminsa, robiona głowica, pompa paliwa, wtryskiwacze, nowe pierścienie blok honowany. Przyczyną remontu była zatarta panewka. Od początku dwa cylindry po odpaleniu bardzo kopcą na jasny gryzący dym dopóki się silnik nie zagrzeje potem to nie występuje. Dodam że przed remontem tak nie było.  Pompa ustawiona na znaki. Silnik ma przepracowane 30mtg i dalej to samo, a liczyłem że muszą się pierścienie dotrzeć, ale nie jestem pewny czy to to bo oleju nic nie ubywa. Jak to zdiagnozować? Może źle pierścienie założone? Ale to by brał olej? Kąt wtrysku?
    • Przez KatarzynaJeziorkowska
      dzień dobry,
       
      jestem pośrednikiem kredytowym i pozwoliłam sobie napisać do Państwa z propozycją finansowania skierowaną do Waszej grupy zawodowej a mianowicie - kredyt dla rolników poz zastaw ziemi na max 15 lat
      max kwota BRAK
      pod zastaw hipoteczny
      uproszczone procedury - do 500 tys na oświadczenie o osiąganym dochodzie
      na okres 15 lat
      szybka decyzja
      bez wpisu do bik
      spłacamy inne zobowiązania do 500k na uproszczonej procedurze, powyżej polisa i zestawienie faktur(bez faktur i przelewów;)) konsolidujemy inne zobowiązania wpisane na hipotece
      w każdej chwili możliwa wcześniejsza spłata bez żadnych dodatkowych kosztów hipoteka możliwa i na domu i na ziemi, itd, itp   zapraszam do kontaktu dkfinanse.spzoo@gmail.com tel 695 588 952 w swojej ofercie mam produkty zarówno dla osób z dobrymi bazami bik jak i złymi cała Polska   pozdrawiam   Katarzyna Jeziorkowska DK Finanse sp. z o.o. wpis do KNF RPK037045
    • Przez Fugeo
      Poszukuję sprawdzonych lamp roboczych ledowych na tył ciągnika.  Na chwilę obecną będą założone dwie. Preferowane z wbudowanym złączem typu AMP. Pierwsze jakie znalazłem to takie:
      https://elmoto.pl/lampy-robocze/4562-lampa-robocza-led-4000-lm-owalna-amp-wesem-kat-60-5905445633354.html
      Mogą być? Mają odpowiednią moc, strumień świetlny i kąt?
    • Przez przemyslaw111187
      Witam
      Mam dwie duże przyczepy Pronar 14 ton ciągnik 150km mam problem z wyjechaniem z kukurydzy po kiprowaniu na bok . Jazda prawie na wprost nie ma możliwości wykręcenia na bok lub zajechania drugi raz.Do tej pory miałem mniejsze przyczepy i nie było problemu
      Może ktoś doradzi jaka kolejność i jaka technika wyjeżdżania?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v