Skocz do zawartości

Renault Celtis 456 szarpie podczas zmiany kierunku .


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam delikatnie szarpie podczas zmiany kierunku jazdy  na rozgrzanym oleju na zimnym jest ok . Jakie mogą być przyczyny? Może sprawdzić hydroakumolator z lewej strony pod kabina ? 

Opublikowano

Moim zdaniem sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Skoro na zimnym ok a na ciepłym szarpie to jest rozszczelniony układ tłoka hydraulicznego. 

Opublikowano
22 godziny temu, ziutek92 napisał(a):

Moim zdaniem sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Skoro na zimnym ok a na ciepłym szarpie to jest rozszczelniony układ tłoka hydraulicznego. 

Czyli może być winny hydroakumolator ? 

 

Opublikowano

Czy szarpanie występuje tylko podczas zmiany kierunku jazdy, czy również podczas zmiany biegów.

Sprawdź, czy hydroakumulator nie ma wycieku oleju. Może to być też zanieczyszczony lub pływające opiłkii w oleju hydraulicznym albo winne są elektro zawory. 

Opublikowano
19 minut temu, DonPadre napisał(a):

Czy szarpanie występuje tylko podczas zmiany kierunku jazdy, czy również podczas zmiany biegów.

Sprawdź, czy hydroakumulator nie ma wycieku oleju. Może to być też zanieczyszczony lub pływające opiłkii w oleju hydraulicznym albo winne są elektro zawory. 

Tylko podczas zmiany kierunku jazdy , olej był zmieniany na nowy 

Opublikowano (edytowane)

Wykręcić te hydroakumulatory i skoczyć na serwis/zakład i sprawdzić czy trzymają ciśnienie, jeżeli tak to czy mają odpowiednią ilość. To nie jest jakiś mega wydatek, tym bardziej widzę pod poprzednim postem, że dostęp do nich jest idealny. Tylko odkręcać bezpiecznie. Na tej linii może występować zawór do upuszczania ciśnienia, ale jeżeli go nie widać to popuścić delikatnie i czekać, aż olej spłynie bo niektóre akumulatory mają 54 bar i to już nie jest zabawka. 

Edytowane przez artur04c

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v