Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Przewód od rozrusznika - prądowy do złącza oczkowego nowego altka.. Stary regulator zupełnie odłącz ,kabelek który wędruje od kontrolki przez stary regulator - podłączyć do nowego alternatora ( wsuwka ).

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano

Cały regulator i okablowanie regulatora wyrzucasz.

Do nowego alternatora potrzebujesz tylko dwóch kabli.

NA śrube na klucz 10 gruby, ten, ktorym bedzie szło całe ładowanie (w starym trz taki był, wiwec po prostu tu go montujesz). Jest gruby i zwykle idzie pod rozrusznik.

A na tą wsuwke montujesz kabel od kontrolki. (Albo puszczasz nowy, albo wykorzystujesz ktoryś z starej wiązki od regulatora.

W każdym razie chodzi o to , zeby ten kabel na swoim drugim koncu był podłączony pod kontrolke łądowania. I tyle, nic wiecej.

To jest bardzo prosta robota.

 

 

Opublikowano

Nie trzeba calego okablwoanai regulatora wyrzucac. STary regulator wyrzucasz z przewodow do niego dochodzacych namierzasz ten co idzie na kontrolke i ten co idzie do alternatora i je łaczysz

Opublikowano

wyrzucać w sensie że od tej pory niepotrzebne. można zaizolować i niech sobie wiszą dalej w traktorze. Pruć instalacji rzecz jasna nie ma przymusu.


Idąc tym tropem nawet izolować końców tych pozostawionych kabli nie ma przymusu, ale znając życie za rok czy dwa zapomnisz od czego one byly, spojrzysz na takie luźne kable, się przestraszysz że powstanie zwarcie albo i coś gorszego. To lepiej oszczędzic sobie przyszłego stresu i zaizolować je dziś;)

Opublikowano
3 godziny temu, nunu85 napisał(a):

Cały regulator i okablowanie regulatora wyrzucasz.

Do nowego alternatora potrzebujesz tylko dwóch kabli.

NA śrube na klucz 10 gruby, ten, ktorym bedzie szło całe ładowanie (w starym trz taki był, wiwec po prostu tu go montujesz). Jest gruby i zwykle idzie pod rozrusznik.

A na tą wsuwke montujesz kabel od kontrolki. (Albo puszczasz nowy, albo wykorzystujesz ktoryś z starej wiązki od regulatora.

W każdym razie chodzi o to , zeby ten kabel na swoim drugim koncu był podłączony pod kontrolke łądowania. I tyle, nic wiecej.

To jest bardzo prosta robota.

 

 

Kabel od kontrolki to będzie ten niebieski co wychodzi z deski rozdzielczej?

Opublikowano (edytowane)

Niebieski to zasilanie zasilanie regulatora. . Na moje oko to trzeba wykorzystać parę żółty z czerwonym. ( żółty na kontrolkę a czerwony połączyć do altka ) , same z sobą są już połączone. . Wystarczy sprawdzić,masz to wszystko przed oczyma.

Edytowane przez andrzej78

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez JakMag
      czy zrobił kiedyś ktoś taką modyfikacje silnik zetor 10145 do 7245 odrazu mówię tylko sie zastanawiam czy takie cos by dalo radę zrobić 
    • Przez KRKrzysieK
      Witam.
      Mam problem z kodem od silnika Zetor, od czego to silnik jest teraz przy c 360 bo był kiedyś kupiony na giełdzie a planuje remont i chciałbym się dowiedzieć o czego on jest . Kod jest


    • Przez KRKrzysieK
      Witam.
      Mam problem z kodem od silnika Zetor, od czego to silnik jest teraz przy c 360 bo był kiedyś kupiony na giełdzie a planuje remont i chciałbym się dowiedzieć o czego on jest . Kod jest

    • Przez grzegorzw1971
      Witam! Chyba jestem zmuszony do zakupu opon do Zetora 7245, oczywiście radialne cena duża, a diagonalne? Ma Ktoś? Są ok? Pracuję trójkami obrotowymi i agregatem uprawowo siewnym,mam tylko 10 h ,diagonalne mogą być ok? Z tyłu mam 16,9/30 radialne i już są boki słabe,pęknięcia i kapcie często,i bieżnika też prawie nie ma,a z przodu diagonalne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v