Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , wyskakuje mi błąd pod obciążeniem w John Deere 6150m że jest niskie ciśnienie na wtryskiwaczu nr.1 i 6 , nie zdarza się to często ale się zdarza , miał ktoś taki problem albo wie co może być? Zawor jakiś na pompie czy pompa ? Wyskocza dwa błędy na jakiś moment i znikają przeważnie po odjęciu gazu 

Opublikowano

Tak, normalnie wszytko jest , mocy nie traci , podkręconą moc ma , równo chodzi nie kaleczy , włączą się te dwa błędy w trakcie orki przeważnie , dojade do konca pola , zawróce i już błędy znikają

Opublikowano

8 tys godzin jest , to muszę to rozbierać ale pompka paliwo podaje bo zmieniałem filtry i wszystko było dobrze , chyba że te przewody , ale nawet jak by przewody były zatkane to tylko te błędy by się wyświetlały ?

Opublikowano

8 tys godzin to już przydało by się wtryski sprawdzić. Kończy się ich żywot pomału o ile już się nie skończył. Może przy ujęciu gazu na końcach szyny paliwa brakuje może to zawór scv takie gdybanie jak to diagnostyka przez internet.

  • Like 1
Opublikowano
11 godzin temu, 19seba napisał(a):

podkręconą moc ma ,

Może przy modyfikacji podniesiono za mocno ciśnienie na szynie i pompa CR z czasem dostała szybciej popalić.

Jak źle zrobiony program, to też może sypać błędami mimo że wszystko jest sprawne. 

  • Like 2
Opublikowano

Tak tez może być dlatego ja raczej jestem przeciwnikiem wszelkiej żeźby w sterownikach bo potem taki sprzęt jest odsprzedawany i następni nie wiedzą co i jak i co autor miał na myśli. Teraz tak naprawdę aby to zdiagnozować może trzeba będzie ori soft wgrać. Jeśli wszystkie inne części okażą się ok.

Opublikowano

Dobra panowie to znajdę kogoś z komputerem żeby się podpiął i może coś znajdzie , sprawdzi ta mapę chociaż bo od czegoś muszę zacząć , ogólnie w mocy różnicy nie czuć ale coś się dzieje i pasuje dojść co to jest , dzięki za podpowiedzi 

Opublikowano

Przy tym przebiegu, jeśli faktycznie układ paliwowy nie był do tej pory dotykany, w co wątpie w przypadku JD, a tym bardziej Mki, to na 99% trzeba rwać wtryskiwacze i pompe, do sprawdzenia i układ do wypłukania cały.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Pamiętaj jak wyjmiesz wtryski poznacz dokładnie i to tak by nie starło się zmyło przy sprawdzaniu. Nie masz do nich kodów jak pomieszasz a okażą się dobre będzie kicha. Przy tym przebiegu to może mało realne ale kto wie

Edytowane przez hubertuss
Opublikowano

A sam tego robił nie bede ale słyszalem że zamienić nie można , musze sie dowiedzieć jeszcze gdzie można je oddać w razie czego bo firma a firma to jest różnica

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Kamil567
      John Deere 5080M na zimnym szarpie po rozgrzaniu problem zanika ale nie do końca. Głównym problemem jest to ze po paru godzinach pracy w polu np. agregatem, pługami ciągnik staje, silnik pracuje nie słychać żadnych niepokojących odgłosów ale zaczyna mrugać kontrolka od rewersu "N". Zmiana położenia rewersu nic nie daje, gaszenie i odpalanie ciągnika również, losowo kontrolka "N" zaraz po odpaleniu mruga lub świeci stale ale po zmianie na przód lub tył zaczyna mrugać od razu. Kontrolka zaczęła również mrugać gdy ciągnik staną zgasiłem go odpaliłem kontrolka świeciła stale ale gdy podniosłem agregat zaczęła z powrotem mrugać (po paru godzinach pracy), stanął również na drodze asfaltowej podczas powrotu do domu z pola. "Zegary" nie wskazują wysokiej temperatury, jest w normie, raz zaświeciła się kontrolka wskaźnik informacji o transmisji (kółko zębate) i wskaźnik alertów serwisowych ("!" w rombie). Po jakimś czasie 30min-2h problem znika i z powrotem można jeździć ale po dłuższej chwili problem się ponawia. Jeżeli miał ktoś podobny problem proszę o pomoc i z góry dziękuje 
    • Przez Michael0044
      Witam,
      posiadam ciągnik jd 5510n (sadownik takzwany ) chciałbym wymienić w nim olej silnikowy. W instrukcji brak informacji ile wchodzi tam oleju ktoś się orientuje ? 
      pozdrawiam 
    • Przez Sremist
      Witam, mam taki problem iż co jakiś czas odłącza mi cały ciągnik, tzn wyłącza monitor, wyłącza zegary itp, ciągnik gaśnie, mogę go zapalić ale dosłownie po 3s gaśnie, nie wyświetla żadnego komunikatu po prostu ginie wszystko, robił to czasem w ciągu pracy, po paru, parunastu minutach wracał do żywych jakby nigdy nic, wyświetlacz był wymieniony też z tego powodu (i innych) ale tego akurat nie naprawiło, John Deere 6170r 2012rok,
      obecnie chciałem odpalić ciągnik i zanim załadował się system, odłączyło wszystko 
      odłączanie zasilania itp nie pomogło 
    • Przez Wojak^^
      Witam, interesuje mnie ciągnik 6125M nowy. Co powiecie na jego temat czy są jakieś wady oprócz problemów z adblue czy może DPF.
      Jaką skrzynie wybrać, polecacie manualną czy automatyczna, czy może są półautomatyczne ?
       
    • Przez adanow
      Czy możecie polecić jakiś sprawdzony profesjonalny serwis który wyłączy, lub regeneruje DPF ,i  podnosi moc o parę koników w JOHN DEERE  5090M.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v