Skocz do zawartości

Renault 954MI/103.54 koło pasowe wału ilość pasków


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Muszę przerobić ew podmienić koło pasowe na wale na dwa paski bo w te największe upały jednak obciążenie altka na klimie jest tak duże że nie wyrabia i pasek się ślizga.

Na pompie wody to jakoś przerobię tam może być prościej ale jak ktoś ma możliwość to proszę też o zdjecie jak to zrobili..

Pytanie czy ktoś mi podpowie lub może ma takie koło żebym zobaczył zdjecie jak do tego podejść ew czy to koło pasowe po odkręceniu tych bodajże 6ciu imbusów odejdzie czy muszę go ściągać w całości??

Załączam zdjecie jakie mam ja obecnie

20220727_170712_HDR.jpg

20220727_170701.jpg

Dodam jeszcze zdjęcie pompy wody

20220727_170822.jpg

Edytowane przez MarcinKa
Opublikowano

Zmieniłem,podałem model. Z pośpiechu zapomniałem.

Szukałem kiedyś nawet jeden czlowiek wysłał mi zestaw kół od jakiejś reni z klimą ale nie szło tego przypasować do mnie całkiem inaczej.

 

 

Opublikowano (edytowane)

Podejrzewam, że zakup takich kół z oryginału to koszt idący w tysiące zł ,nawet z używki.  Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby taką modyfikację zrobić. Na fotkach widać, że  pasek jest za szeroki i nie styka się całą wysokością z kołem pasowym . Prawidłowo powinien być pasek AVX 10  ( szer 10mm ,o wyższym przekroju ,czyli 8 mm) ,a ten wygląda na pasek o szerokości 13 mm.

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano

Racja,świadomie założyłem 13mm bo na alternatorze siedzi jak trzeba bo jest inne koło zrobione.

10 była za delikatna już całkiem nie wytrzymywała więc na szybko tak zostało.

Na pompie wody i wale nie ma poślizgu bo jest inna powierzchnia styku a na alternatorze jest mniej owinięty plus obciążenie i nie daje rady.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v