Skocz do zawartości
janusz11

John Deere 7430 czy Valtra Versu T162e

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Valtra
janusz11    0

witam zakładam ten temat bo mam dylemat który z tych traktorków wybrać parametry mają podobne i ceny również może ktoś podpowie o dealerach serwisie i eksploatacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goldzio    0

rozumiem wiec powiedz chociaz swoje wojewodzctwo bedzie latwiej pdac dealera;] n podlasiu to d.sobol to wiem o sam od niego biore valtry.(bralem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdanek    0

Zależy Ci na konkretnym regionie Polski? I ważne pytanie, ile masz ziemi, co chcesz nim robić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Andrzej24871    12

A nie lepiej już coś w ditect-cie kupić?? Przynajmniej tą skrzynie robi fendt czyli była by raczej mało awaryjna lub wogule , bo o skrzyniach mechanicznych valtry było troche słychać że do najwytrzymalszych nie należą ( jak jest z versu?? któż to wie ) a jeśli JD to może tego z agregatem prądotwórczym podobno 2% niższe spalanie ma czy jakoś tak no i zawsze prąd byś miał pod ręką że tak powiem :D . Nic do tematu nie wniosłem bo sam nie wiem ten sprzęcik dobry i tamten dobry choć wydaje mi się że trzebaby się liczyć z nieco większym spalaniem u JD .


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz11    0

Witam ponownie jestem z łódzkiego k.opoczna uprawiam 110 ha bardzo rozdrobnione i chcę powiększać ma być to ciągnik do orki, siewu i innych ciężkich prac na prow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

(...) choć wydaje mi się że trzebaby się liczyć z nieco większym spalaniem u JD .

 

 

masz racje...wydaje się tak Tobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bambo13    1

Ja bym wybrał Valtre ponieważ ma niskie spalanie bo w T162e będziesz miał tryb eco który troche daje .Ja z tego co słyszałem to własnie skrzynia Versu jest bardziej chwalona niż Direct i to jest konstrukcja Valtry a nie Fenda co jedynie w tej skrzyni mogą byc jakieś podzespoły przez niego produkowane dla Valtry . Valtra na swoją moc jest dosyć lekka ale da się ją dociążyć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    6

w woj wodzkim jest dealer rolbud pedziwiatr. w gluchowie kolo rawy mazowieckiej. z kim bym nie rozmawial same pochlebne opinie ktore sam podzielam. firma mala dwuosobowa, ale moim zdaniem jest w tym sila i profesjonalosc. wlasciciel firmy sam serwisuje maszyny wiec podchodzi do tego zupelnie inaczej niz zatrudniony mechanik. mimo malej firmy podejscie godne uwagi, bez wiekszego problemu mozna liczyc na ciagnik do testow. Sam skorzystałem i polecam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    61

Witam ponownie jestem z łódzkiego k.opoczna uprawiam 110 ha bardzo rozdrobnione i chcę powiększać ma być to ciągnik do orki, siewu i innych ciężkich prac na prow

 

Jeśli z Opoczna to najbliżej są Gravit, Agro Efekt lub BIS. Polecam Agro Efekt, nie wiem czy coś bliżej znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Ja bym wybrał Valtre ponieważ ma niskie spalanie bo w T162e będziesz miał tryb eco który troche daje .Ja z tego co słyszałem to własnie skrzynia Versu jest bardziej chwalona niż Direct i to jest konstrukcja Valtry a nie Fenda co jedynie w tej skrzyni mogą byc jakieś podzespoły przez niego produkowane dla Valtry . Valtra na swoją moc jest dosyć lekka ale da się ją dociążyć :D

Nie wiem być może znowu mi się wydaje ale skrzynia direct w valtrze to tak w zasadzie nazywa się agco variable transmision czy jakoś tak i robi ją fendt dla całego agco , i jak skrzynia z 5 półbiegami może być bardziej chwalona od skrzyni bezstopniowej.

masz racje...wydaje się tak Tobie.

Nie wiem Ty masz problem jakiś do mnie czy co ? Napisałem wyraźnie że tak mi sie wydaje i już wcale się z tym zgadzać nie musisz i specjalnie piszesz post który nic do tematu nie wnosi a jedynie przytyka mi i to jeszcze nie wiem w czym.

Edit: a zresztą :D Tak masz racje JD najmniej pali i wogule jest naj jeszzce Jaro zaraz tu napisze posta w stylu " co ty bredzisz" hehe luzik i koniec tematu więcej Ci odpisywać nie będe żeby nie zaśmiecać paplaniną bo nie poto ten temat był tworzony > Sorka za OT


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawny    6

o bisie jeszcze nikt sie dobrze nie wypowiadał w moich stronach, z powietrza ciekawe rozwiniecie nazwy sie nie wzielo(bierz i s...) podejscie do klienta przed zakupem niby super choc trzeba uważac zeby nie wcisneli czegos czego sie nie chce ja np dostalem oferte na 6330 skrzynia 4 polbiegi ale 30km/h zeby była atrakcyjniejsza cenowo;/

@Andrzej24871 zadnej zlej opini o skrzyniach valtry nie slyszalem i pisanie czegos co sie komu wydaje jest bez sensu i niektorych moze wprowadzic w blad bo np mozna napisac ze c360 jest komfortowym ciagnikiem i ktos kto nie wiec co to za ciagnik uwierzy przekaze dalej swoja glupote. Znajomi maja i valtre i jd, stwierdzaja ze w lekkich pracach valtra jest sporo oszczedniejsza wiec np jezdzi codziennie z beczka, ale juz w ciezkich pracach roznicy nie ma, a charakerystyka silnika jd jest lepsza, w temacie szukamy ciagnika do typowo ciezkiej pracy wiec odpowiedniejszym bedzie jd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@Andrzej24871 jeżeli piszesz że Valtra spali mniej to udowodnij to. Pokaż jakieś testy lub zdaj się na jakiegoś usera który zamieścił jakiś test na AF. Taki pisanie ,, zdaje mi sie że Pronar jest najlepszy'' jest tez pisaniem nic nie wnoszacym do tej rozmowy. A problemu nie mam do Ciebie zadnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

JD 6630 z 4 obracana pali wiecej niz U1224 kuzyn w pracy oral i tym i tym i mowil ze w JD pali wiecej i nie zaleznie od pracy i tak swoje musi spalic wiec moim zdaniem JD w ciezkich pracach gdzie jego moc jest wykorzystana to nie bedzie odstawal od innych marek. a spalanie tego 6630 cos kolo 17-20l/mtg. Kuzyn ma Valtre N111 i w orce mu spala od 11-16l/mtg ale jesli ma lekko potrafi zejsc do 4-5l/mtg co mi sie zdaje jest plusem, i tez ma ten system Eco i on naprawde duzo daje widzialem podczas agregatowania u kuzyna bez eko byl jakby slabszy a z eko jak by mial wieksza moc.. ale tu sa porownywalne wieksze ciagniki z ktorych nie mialem do czynienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

"Edit: a zresztą Tak masz racje JD najmniej pali i wogule jest naj jeszzce Jaro zaraz tu napisze posta w stylu " co ty bredzisz" hehe luzik i koniec tematu więcej Ci odpisywać nie będe żeby nie zaśmiecać paplaniną bo nie poto ten temat był tworzony > Sorka za OT "-jeżeli tak pisałem to zapewne bredziłeś :D-myślę że nadinterpretujesz moje czy też Huberta wypowiedzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

ostatnio w testach to Valtra (razem z MF)jest w spalaniu w czołówce, ale najwięcej spalających... patrz testy DLG i w TOP technika :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Ale tak szczerze powiedzcie ufacie tym testom DLG bo moim zdaniem są one co najmniej wypaczone chociażby to spalanie valtr przecież one wcale nie palą durzo wręcz przeciwnie użytkownicy bardzo sobie chwalą ich znikome zapotrzebowanie na ON .

@ HubertOjdana weżmy z drugiej strony Ty udowodnij że tylko tak mi się wydaje że JD będzie więcej palić . A dwa ja nie wiem co z Tobą jest ( naprawde ja się nie chce z Tobą kłucić ale tak jakoś samo wychodzi) przecież napisałem wyrażnie :"choć wydaje mi się że trzebaby się liczyć z nieco większym spalaniem u JD" Jeśli Ci się inaczej wydaje to ok Twoje zdanie i nikt się z nim nie musi zagdzać tak samo jak i z moim a nawiasem mówiąc jeśli ktoś chce to na YT sporo jest filmów z JD i jakie ilość zużywanego paliwa pokazuje CC . I nie kłućmy się już więcej Ja uważam że JD pali durzo Ty uwarzasz że się mylę i tyle. I cośty się tak uczepił tego Pronara?? To że mam coś w opisie wcale nie znaczy że dosłownie tak myśle pronar akurat jest tutaj porównaniem do tańszych ciągników , i nie jest to mój tekst tylko innego forumowicza wstawiony za jego zgodą oczywiście i nie dopowiadaj sobie za dużo.

 

o bisie jeszcze nikt sie dobrze nie wypowiadał w moich stronach, z powietrza ciekawe rozwiniecie nazwy sie nie wzielo(bierz i s...) podejscie do klienta przed zakupem niby super choc trzeba uważac zeby nie wcisneli czegos czego sie nie chce ja np dostalem oferte na 6330 skrzynia 4 polbiegi ale 30km/h zeby była atrakcyjniejsza cenowo;/

@Andrzej24871 zadnej zlej opini o skrzyniach valtry nie slyszalem i pisanie czegos co sie komu wydaje jest bez sensu i niektorych moze wprowadzic w blad bo np mozna napisac ze c360 jest komfortowym ciagnikiem i ktos kto nie wiec co to za ciagnik uwierzy przekaze dalej swoja glupote. Znajomi maja i valtre i jd, stwierdzaja ze w lekkich pracach valtra jest sporo oszczedniejsza wiec np jezdzi codziennie z beczka, ale juz w ciezkich pracach roznicy nie ma, a charakerystyka silnika jd jest lepsza, w temacie szukamy ciagnika do typowo ciezkiej pracy wiec odpowiedniejszym bedzie jd.

Nie chce mi się przeszukiwać całego forum ale jednemu agroforumowiczowi ( czy jakos tak skrzynia padła po 2 tyś mtg nap[rawili ją i znowu tym razem po 6 mtg od naprawy ta sama część sie popsuła inny pisał że u niego na wsi były dwie valtry w obydwu padły skrzynie tylko że jedna była jeszzce na gwarancji a druga już niestety nie , jeden też pisał że miał valtre n chyba i jakieś łebki wzieli tą valtre w zime i chcieli sprawdzić czy sie da zrywa zrobić i w efekcie rozwalili skrzynie , ja nie napisałem bo mnie coś ugryzło tylko naprawde troche czytałem o tym ale czy to prawda to też druga strona medalu być może to były jakieś bajki czy cóś o valtrach różnie się wypowiadają od tych którzy uwarzają że jest to wręcz ciągnik nie zniszczalnu do tych którzy określają valtre jednym słowem -złom .


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@Andrzej ja Ci nic nie musze udowadniać, nie umiesz podać przykładu to nie odwracaj kota ogonem i nie wymagaj ode mnie żadnych wyników bo to Ty pierwsze napisałeś ,,że się Tobie wydaje'' po co w ogole pisać takie rzeczy?? ,,wydaje mi się że Pronar jest bezawaryjny'' Wydawanie sie zostawmy ... wiadomo komu. Pronara sie nie uczepiłem i nawet nie widzialem co tam masz w opisie, poprostu mialem do czynienia z prawie kazdym modelem od 80-260km i wiem jedno - ten ciagnik nadaje sie do cyrku nie do prac. Argumenty już pisalem wielokrotnie i nie bedę sie powtarzał.

Po 2. ile Ty masz lat żeby spalanie ciągnika oceniać na podstawie filmika na youtube?? Na CC spalanie zawsze jest pokazane tymczasowe od którego zazwyczaj trzeba odiąć jakieś 30% na uwrocia na których ciągnik pali tyle co jest zapalony...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    61

JD 6630 z 4 obracana pali wiecej niz U1224 kuzyn w pracy oral i tym i tym i mowil ze w JD pali wiecej i nie zaleznie od pracy i tak swoje musi spalic wiec moim zdaniem JD w ciezkich pracach gdzie jego moc jest wykorzystana to nie bedzie odstawal od innych marek. a spalanie tego 6630 cos kolo 17-20l/mtg. Kuzyn ma Valtre N111 i w orce mu spala od 11-16l/mtg ale jesli ma lekko potrafi zejsc do 4-5l/mtg co mi sie zdaje jest plusem, i tez ma ten system Eco i on naprawde duzo daje widzialem podczas agregatowania u kuzyna bez eko byl jakby slabszy a z eko jak by mial wieksza moc.. ale tu sa porownywalne wieksze ciagniki z ktorych nie mialem do czynienia

 

6630 to nie ta moc co 1224, jego możesz porównać do 1634. U nas 100 KM JD robi to samo co 1224 i spalanie jest na identycznym poziomie.

Jeśli Twojemu kuzynowi N111 pali w orce 11-16 litrów to nic dziwnego, mi z 4 x 35 palił 10 litrów a przy 4 x 50 jak mu wdepnę porządnie i 8 km/h na polu o długości 800 m to i 18 weźmie ale prawie 1,5 ha położę na h.

Przy ładowaniu obornika spalanie 4-5 l to też nic nadzwyczajnego, w siewniku do QQ 6 litrów spali.

 

6630 jakbym dobrze zapodał to spokojnie 25 l/h skopci.

 

o bisie jeszcze nikt sie dobrze nie wypowiadał w moich stronach, z powietrza ciekawe rozwiniecie nazwy sie nie wzielo(bierz i s...) podejscie do klienta przed zakupem niby super choc trzeba uważac zeby nie wcisneli czegos czego sie nie chce ja np dostalem oferte na 6330 skrzynia 4 polbiegi ale 30km/h zeby była atrakcyjniejsza cenowo;/

Niestety potwierdzam, mimo że do Sycowa mam ponad 100 km dalej to i tak wolę jechać do Agro Efektu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Nie wiem być może znowu mi się wydaje ale skrzynia direct w valtrze to tak w zasadzie nazywa się agco variable transmision czy jakoś tak i robi ją fendt dla całego agco , i jak skrzynia z 5 półbiegami może być bardziej chwalona od skrzyni bezstopniowej.

 

Skrzynia AVT jest stosowana w serii S i to jak mówisz jest skrzynia od Agco [taka sama w MF 8600, Fendt 900 Vario]

 

Seria Direct i Versu mają skrzynie konstrukcji Valtry.

Mogą być w niektórych elementach podobne, ale były opracowywane od podstaw w Valtrze :huh:

 

żeby nie było niejasności :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57
(edytowany)

 

Ja bym wybrał Valtre ponieważ ma niskie spalanie bo w T162e będziesz miał tryb eco który troche daje .Ja z tego co słyszałem to własnie skrzynia Versu jest bardziej chwalona niż Direct i to jest konstrukcja Valtry a nie Fenda co jedynie w tej skrzyni mogą byc jakieś podzespoły przez niego produkowane dla Valtry . Valtra na swoją moc jest dosyć lekka ale da się ją dociążyć

 

Nie wiem być może znowu mi się wydaje ale skrzynia direct w valtrze to tak w zasadzie nazywa się agco variable transmision czy jakoś tak i robi ją fendt dla całego agco , i jak skrzynia z 5 półbiegami może być bardziej chwalona od skrzyni bezstopniowej.

 

Źle Ci się wydaje Valtra S ma skrzynie Vario od Fendta, Direct jest to skrzynia z 4 biegami która ma rozbudowany wzmacniacz momentu i dlatego ma 4 zakresy prac, Vario jest jednym wielkim wzmacniaczem momentu. Ja (Ojciec) ma Versu i bardzo jesteśmy z niej zadowoleni mieliśmy na miesiąc T202 Direct i w transporcie Versu wyszedł taniej ( mniejsze zużycie paliwa, nie wiem może operatorzy się się przyzwyczaili do power schiftów z ciężarówek) w polu direct jest wygodniejsza ale to kwestia wyposażenia bo U-pilot i Auto-Guild i nie ma różnicy.

Co do spalanie ludzie trzymajcie się 1300-1500 obr/min i spalanie jest adekwatne do wykonanej pracy a kręcenie Sisu powyżej 1800 obr/min to czysty idiotyzm.

 

ja nie napisałem bo mnie coś ugryzło tylko naprawde trochę czytałem o tym ale czy to prawda to też druga strona medalu być może to były jakieś bajki czy cóś o valtrach różnie się wypowiadają od tych którzy uwarzają że jest to wręcz nie zniszczalnu do tych którzy określają valtre jednym słowem -złom .

u nas Valtry i Valmety robią po 1000 godzin rocznie Versu pracują ponad 8 godzin dziennie Valmet wuja ma 16 tyś mtg najmłodsze Versu z zeszłego roku dobijają do 1800 mtg i co nic po prostu o ciagnik trzeba dbać i go należycie serwisować, u Huberta JD6830 pracuje na pokaźnym areale i jak bym miał kupować ciągnik o mocy około 150 KM to ten model byłby brany pod uwagę bo skoro jest użytkowany to się sprawdził. Ludzie piszący że Valtra to złom zapewne należą do grupy rolników którzy kupili nowy ciagnik po 20 kilku latach zaczeli szaleć "bo to zachodni w dodatku nowy i ma iść" i szlak je trafił i trafił by każdy ciągnik czy to JD czy Fendt.

Ogólnie My jesteśmy zadowoleni z naszych ciągników a kilka marek mamy poza Valtrą i Valmetem bo jest jeszcze Zetor i Ursus, ale przez te wszystkie lata nauczyliśmy się odróżniać wady ciągnika przyniesione z fabryki od naszych błędów.

PS NH T6040 sąsiada ma 140 mtg i 9 raz serwis go odwiedził ( wkoncu się dowiedziałem co to za model

Do autora tematu:

jak kupisz Valtrę będziesz zadowolony jak kupisz JD także będziesz zadowolony pamiętaj o jednym jak chcesz aby paliły tyle aby Ci serce nie stawało to kup sobie konia Ciągniki pala tyle ile muszą zależy od roboty i od warunków oraz ziem. Grunt to trzymać się niskich obrotach w sisu kręcenie tych silników to głupota, 1100 -1500 obr/min ale 162e i nie ma problemu z pracą wyżej masz tylko moc max a przy uciągu liczy się moment. BO powyżej 1800 moment jest już w obu modelach bardzo mały względem max Nm także gaz do dechy to głupota. Jeśli chodzi o Versu/Direct to u nas na pewno bedzie Versu

Pozdrawiam

jakby co to pytaj na priw bo rzadko na AF jestem

Edytowano przez Lukasz1987

Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

Kuzyn N111 orze 4x45 i smiga z predkoscia 8-9km/h czyli podobna jak ty i pola ma rozne gorki, proste, kliny klasa siemi od 2-4 i spalanie jest rozne na takim polu o dlugosci 800m ostatnio oral i wyszlo jak liczylismy 14-15l/mtg na wiosne ma rozstawic na 4x50 wiec zobaczymy jak wtedy bedzie ze spalaniem.. a przy ugniataniu zyta zpalil mu 4-5l/mtg

 

no porownalem 6630 i 1224 bo tymi orali pierw Ursusem teraz tym JD ale faktem jest ze JD ma lzej niz 12 z tym plugiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W okolicy znajomy Ojczulka ma 7430 z doniesień wynika, że Jasiek potrafi pociągnąć 30 litrów na godzinę, ale bije polską 6T na głowę i ilości wykonanej pracy. :blink: Szóstka chodziła w pługu 4x45, a Jasiek chodzi w 5x45. :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    61

Kuzyn N111 orze 4x45 i smiga z predkoscia 8-9km/h czyli podobna jak ty i pola ma rozne gorki, proste, kliny klasa siemi od 2-4 i spalanie jest rozne na takim polu o dlugosci 800m ostatnio oral i wyszlo jak liczylismy 14-15l/mtg

 

Ale klasa ziemi nie zawsze odwzorowuje zwięzłość gleby, czasami na 3 klasie lżej się orze niż na niejednej 4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz11    0

dzięki za podpowiedzi dodatkowo informuje że mam grunty IV i V klasy które orze się lekko jest tylko mały problem bo nie ma melioracji i na górkach jest często mokro(glina) do ciągnika chce zakupić plug 5 obracalny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W okolicy znajomy Ojczulka ma 7430 z doniesień wynika, że Jasiek potrafi pociągnąć 30 litrów na godzinę, ale bije polską 6T na głowę i ilości wykonanej pracy. :blink: Szóstka chodziła w pługu 4x45, a Jasiek chodzi w 5x45. :huh:

Bobek a znasz spalanie na hektar?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Karolc360
      Witam interesują mnie te dwa bliźniacze modele czy ktoś je posiada jak z eksploatacją?, a co wy o nich myślicie ciągnik pracował by głównie przy kosiarce-rozdrabniaczu zamiast starej poczciwej c360


    • Przez jendrek88
      Witam wszystkich interesuję się kupnem tego modelu ciągnika,czy ktoś jest w stanie mi poradzić czy to dobra decyzja czy lepiej się wstrzymać? proszę o opinię w tym temacie.

    • Przez Piotrass
      Wiitam zastanwiam sie nad tymi dwoma ciagnikami  bylem zdecydowany na new hollanda ale teraz jest promocja na john deera i sam niewiem. Ciagnik mialby  byc do tura ale glownie chodzilby w transporcie  i w polu jako pomocnik. New holland kosztuje 235 tys netto jest na oponach 420przod 520 tyl, obciazniki w cenie zaczep automatyczny skrzynia 17/16, a  JOHN Deere w promocji od 250 tys z skrzynia AutoQuad plus ECo 24/24, i tls. wiec roznica wynosi okolo 20 tys bo z new hollanda moze sie urwie kilka tys bo stoi na placu a diler do  konca roku musi sprzedac albo rejestrowac na siebie bo od nowego  roku jakies nowe wymogi sa, Co polecacie?
    • Przez gawela133
      Witam
      Zamierzam kupić ciągnik rolniczy początkowo byłem 100% pewny ze będzie to jd 6120m ponieważ już mam jd 6170m wiec były by tej samej marki lecz johne deere coś ostatnio podrożał rok temu na wiosnę wycenili cenę 250 000tys a na dzień dzisiejszy 277 000 netto

      W niższej cenie zaproponowal mi inny deler Valtre N114e ktora kosZtuje z wyposażeniem takim jak bym chciał 270000 netto. Valtra wyglada na bardziej zaawansowany ciągnik natomiast JD M to prosty ciągnik który mam i nie mogę złego słowa powiedzieć .

      Można prosić jakieś opinie na temat Valtry ?
      Co byście wybrali ?
      Z góry dziękuj
    • Przez picior4
      Witam, zamierzam zakupić nowy ciągnik rolniczy, za dotację z Młodego Rolnika. Posiadam 8ha pola, z czego 4 ha to porzeczka. Do tej pory uprawiałem wszystko MF-em 255, więc nie mam też dużej wiedzy na temat nowych ciągników. Ciągnik jaki szukam:
      -najlepiej żeby był to kompakt do 65km, max do 70
      - 4x4
      - w miarę wydajną pompę hydrauliki
      - ciągnik przejmie też trochę obowiązków od MF-a tzn. orka, agregat, karczowanie kemp (zamierzam poszerzyć areał uprawny, jeszcze o jakieś +/- 4-5 ha.
      -ziemia 3 klasy
      - ciągnik będzie pracował z ładowaczem czołowym, głównie przy załadunku palet, lub kontenerów z owocami
      -ciagnik szeroki z tyłu (szerokość mierzona razem z oponami od brzegu bieżnika) max do 170cm.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.