Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
16 minut temu, GABBER85 napisał:

Kurva sie przejmujecie, tam w Parczewie , im to dopiero płyn gotuje, ale chociaż tyle że se remont zrobią za dniówke...

To tylko przerywnik - chwila relaksu przy chłodnym chmielu.😄

Opublikowano
3 godziny temu, andrzej78 napisał:

Każdy termostat ma otwór w grzybku , w obudowie termostatu robi się poduszka powietrza o niewielkim nadciśnieniu i tym właśnie małym otworkiem następuje napowietrzenie cieczy ( coś w rodzaju emulsji) ,stąd ta para . Jeżeli wyjmiesz  termostat ,powietrze spokojnie przepływa z cieczą do górnego zbiornika chlodnicy.😉

Nie do końca się z tym zgodzę, otwór w grzybku jest po to żeby chama odpowietrzyć, miałem termostat , nie miał jako takiego otworka, tylko nacięcie blaszki, to nacięcie zbyt dolegało do ścianki, że zalać go płynem to była jakaś masakra, 2 godziny żeby wszedł płyn który tam był, po zmianie termostatu z widocznym otworkiem nie ma już tego problemu.

Opublikowano

Wprawdzie nie pamiętam już jak wygląda 330 ale się wtrącę - wpierw zalej wodą  zdejmij wąż z pompy po stronie tłoczenia i oceń ciśnienie jeżeli jest niskie może ślizgać wirnik na osi pompy ( woda powinna buzować po odkręceniu korka).Jak nie to podjedz ze starą uszczelką głowicy tam gdzie kupowałeś i porównaj kanały (żeby niepotrzebnie nie rozbierać ) -nie pamiętam ale jeszcze zwrócił bym uwagę na kanały w uszczelce pod pompą - lub poszukaj czy nie ma gdzieś zostawionej szmaty  możliwe jest też rozwarstwienie węża pomiędzy pompą  a chłodnicą ale to mało prawdopodobne . 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PioTroK
      Witam. Podjąłem się zmiany opon wraz z felgami w moim C-330 ze względu na zamontowanego tura.
      Zakupiłem na portalu aukcyjnym zestaw opon wraz z felgami 10.75-15.3 i wszystko ładnie pasuje ale mam jeden mały problem.
      Mianowicie krawędź wewnętrzna felgi przy skręcie będzie ocierać o wystający materiał w półosi osi przedniej. Dodam, że mam przód twardy okrągły..
       
      myślałem nad zastosowaniem dystansów lecz nie znalazłem gotowych dystansów, które posiadałyby zatoczenie na felgę aby koła nie opierały się na śrubach..
      lub nad przyszlifowaniem krawędzi półosi przedniej, bo tam spokojnie jest te 5cm materiału który uważam ze jest zbędny.
      moze Wy macie jakieś pomysły. 
    • Przez RolnikAgroKujawski
      Cześć ludzie. Mam pytanko. Jak myślicie co to może być za kierownica. Ursus c330 1974. Po założeniu kapsla od Zetora, bo mam 2 ramienna Zetora w c360 z turem, wygląda trochę jak z Zetora. A i kierownica jest płaska. Być może dziadek ją kiedyś wymieniał 



         

    • Przez igor730
      Witam . Proszę o poradę. C330M. Posiadam rozdzielacz oryginalny podłączony w sposób jak na zdjęciu. 
      Teraz podłączyłem do oryginalnego rozdzielacza dodatkowy rozdzielacz dwusekcyjny z jedna sekcja plywajacateraz ona jest zaślepiona. Odłączyłem rurkę która tworzyła bypass między góra a bokiem rozdzielacza i do górnego króćca podłączyłem przewod do rozdzielacza zewnętrznego gniazdo P a od bocznego króćca z rozdzielacza oryginalnego do nowego rozdzielacza do gniazda T. Generalnie takie połączenie przewija się w internecie. 
      Rozdzielacz zewnętrzny potrzebuje do sterowania ładowaczem z siłownikiem z dwoma przewodami. 
      Problem jest następujący już na samym początku otóż z oryginalnego rozdzielacza mogę podnieść tuza ale nie jestem w stanie go opuścić. Dając wajchę w dół słuchać że pompa pracuje mocno ale tuz nie opuszcza się. 
      W czym jest problem. Wydaje się że olej jest blokowany i nie może wrócić do skrzyni z tuza



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v