Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
20 minut temu, jaco512 napisał:

Nie pasują otwory pod wspornik przedniej osi

Czyli z wspornikiem trzeba by ? A od C-355 też taka sama sytuacja ? Bo mam blok taki stary znaczy cały silnik i wygląda ok a  znajomy chce go załozyć do swojej C-360 i tak naprawdę to nwm czy od  od C-355 czy tam od C-4011 choć no filtry i wszystko takie stare jeszcze bączek olejowy i paliwowe  takie duże to obstawiam ze C-4011 .

Opublikowano (edytowane)

Jak filtr olejowy ma typu "bąk" to wszystko pasuje do 60-tki  bo jest to silnik od C355 i można przystawkę założyć zamiast bąka na filtr PP. Powinno z prawej strony pod głowicami być wybite jaki to typ silnika.

Edytowane przez Desperado
Opublikowano
12 godzin temu, jaco512 napisał:

Nie pasują otwory pod wspornik przedniej osi

Oczywiście, że pasują. 

Mam założony wspornik C360 do silnika C4011. Nic nie było przerabiane. 

 

Opublikowano (edytowane)

No miałem chwilę i sprawdziłem. U mnie wspornik przykręcony śrubami na klucz 24 więc wychodzi, że M16. 

Silnik na bank 4011. 

Jeszcze jest opcja, że mechanik dorobił śruby stoczone na końcach z M16 np. do M12 ale nie chce mi się wierzyć, że był taki blyskotliwy 😉

Byłem przy tej akcji i nie kojarzę (choć to było ładnych parę lat), żeby coś rozwiercał. Jak go spotkam to zapytam, może jeszcze pamięta 🤔

Edytowane przez ciaastus
Opublikowano
13 minut temu, ciaastus napisał:

No miałem chwilę i sprawdziłem. U mnie wspornik przykręcony śrubami na klucz 24 więc wychodzi, że M16. 

Silnik na bank 4011.

Sprawdziłeś co ma wybite na bloku? czy tylko domysły?

Opublikowano (edytowane)

Temat z przed roku ale się wypowiem. Ja mam c 4011 z 1969 roku i jestem pewny że śruby u mnie w bloku są na m16 i nigdy nie były przerabiane. Blok jest grubszy tak jak w c 360, filtr oleju był na dwie szklanki, na tabliczce  znamionowej i  na bloku jest wybite S4001. Niedawno miałem podobny przypadek, z zakupu silnika do c360 z blokiem od 4011, gdzie okazało się że właśnie blok ma śruby na wspornik m12 był z 1967r, zostały dorobione tulejki i założone śruby utwardzone.

Edytowane przez Axd529

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v