Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam okazję zakupić ursusa 1014 z 1998 roku za 70tys 

Mam do was pytanie czy jest godny tych pieniędzy

Czy występują jakieś częstsze awarie jak tak to co pada 

I na co patrzeć przy oglądaniu?

Zdjęcie poglądowe ale prawie taki sam

Screenshot_2023-10-04-21-38-53-520_com.facebook.katana.jpg

Edytowane przez rolnikgospodarny95
Opublikowano

nie nie warto, nie te konie i nie za takie pieniądze, kupiłem 2 lata temu 1224 za 51 i wyszło 13 do wkładu, silinik był po remoncie ale układ paliwowy za***any. i cała hydraulika wszystko.W tych pieniądzach kupisz wygodniejszą i mocniejszą np renówke . Jedyne co przy sprawdzeniu możesz ogarnąć to ciśnienie w silniku, zapiąc maszynę i zobaczyć jak szybko opuszcza, no i skrzynia to trzeba się przejechać. Pytanie jeszcze do czego jest ci on potrzebny, ale powyżej 50 tysięcy to bym nawet nie jechał oglądać, bo licz zawsze 5 tysięcy do wkładu, to nie jest nowy sprzęt. A jak już coś w tych koniach to tańsze i oferujące jakikolwiek komfort, bo jeżeli masz w tym ciągniku spędzać po 5-6 h dziennie. to szybko ci się taki ursus odwidzi, no chyba że jesteś uparty to i całe dnie będziesz nim robił

Opublikowano

Z tymi ursusami jest taki problem, że jak już nawet się popsuje to nie ma części do niego dobrych. te części które sa niby nowe to po prostu badziew jest albo nie pasuje albo jakość do bani. A swoje też kosztują.

Opublikowano

Tak jak pisze @hubertuss. Części do tych ciągników, pomimo że tańsze od części do zachodnich i łatwiej dostępne, są fatalnie wykonane. Łącznie z tymi które mają w opisie „oryginał Ursus”. W ubiegłym roku wymieniałem tuleję na koszu wzmacniacza momentu, to tuleje nie oryginalne tak spasowane, że można je wprasować dłonią bez większego wysiłku, a w „oryginał” choć solidny z wyglądu, po wciśnięciu nie dało się włożyć nowych złoży igiełkowych, bo za ciasna tuleja. Założyłem więc stare wyjechane igiełki, bo co innego było zrobić. Jeśli jest możliwość, to trzeba myśleć raczej o wyzbywaniu się tych ciągników, a nie zakupie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tomaszmab
      Witam wszystkich, kupiłem ciągnik rok temu . Poprzedni właściciel oszukał mnie i nie powiedział że ciągnik ma pęknięty tylny most przy okienku na napęd . Pęknięcie na dole , most pospawany , zaszpachlowany , sączy się olej bardzo powoli. Zbiłem szpachle jak szukałem wycieku to trafiłem na to. Wcześniej myślałem że to na łączeniu między skrzynia a mostem że  gdzieś uszczelka się podwinęła przy zakładaniu itp. A tu takie kwiatki wyszły . Ciągnik z turem. Tak ukrył wadę że wogle tego nie było widać , zaszpachlowane luks . W chłodne dni jak teraz to praktycznie nic nie leci . Co można z tym zrobić ? Wymianiac most ? Czy zakleić , zasmarować dwuskładnikiem i liczyć że nie będzie pękało dalej? Pęknięcie na 15 cm .. 





    • Przez rolnikgospodarny95
      Mam stara deskę rozdzielcza i chcę założyć gnizdo zapalniczki w jakim miejscu usytuować żeby nie zawadzała?
    • Przez Adam20000
      Dzień dobry 
      Planuję pomalować swojego ursusa 1201.Jaką polecacie farbę na blachy kolor żółty. Chciałbym aby malowanie pasowało jak najbardziej do oryginału. Ursus  jest z roku 1981.
    • Przez derxyyy
      1.Dzień dorby mam pytanie zna ktoś na internecie lub wie jakie siedzenie polecić do 1000zł do ursusa 914 mogą być linki? 2. Oraz mam pytanie podesłał by ktoś na je zamocować jak zrobić całe mocowanie lub gdzie można także kupić z góry za odpowiedzi będę wdzięczny. 3. Wie ktoś gdzie można kupić Płyte/Podstawę siedzenia do ursusa 914 z pasującym siedzeniem ?
    • Przez Godzio
      Witam mam Jechałem sobie na pole i wracając zaczął slizgac mi na żółwiu przy startowaniu więc podciaglem tasme i tak robiłem aż skończyła mi sie tasma bo akurat były żniwa i po żniwach zmieniłem mikropompke i tasme nowa i znów ten sam problem tylko dzis zauważyłem że dodatkowo przy żółwiu nie chodzi mi przedni napęd za zajacu zalacz mi przedni napęd i nie slizga sie zajac Wiem przeważnie jest na odwrót że slizga na zajacu i nie pracuje przedni napęd a tu jest na odwrót na żółwiu slizga i przedni naped nie chodzi co może byc nie tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v