swr

Wytrzymałość nowych silników

Polecane posty

swr    0

Panowie/Panie ile taki nowoczesny silnik Claasa wytrzymuje jak ma 51KM/1litr pojemności silnika. Ktoś ma już doświadczenie i zrobione z 8-10 tyś mth na takim silniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GABBER85    1314

Fajny temat , może wypowie sie ktoś z przereklamowanych Fendtów MWM  ile wytrzymują ? Czy wytrzyma tyle co Cummins, Sisu ?

cIEKAWE ile wytrzyma FPT [Iveco ?]  ładowane do  nowych Case, NH , Claas, i pewnie jeszcze kilka innych marek

Korbanek ma 2 filmy z serwisu MF 6490 Sisu z przebiegiem 34 i 39 tyś h , polecam obejrzeć

Edytowano przez GABBER85

>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    539

powiem tak elementy silnika mogą być wytrzymałe ale wtryski turbiny pompy pdf skrócą żywotność silnika i to mocno ,ja zaczynam przepraszać silniki wolno ssące  jest z nimi mniej problemów niż z turbo 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2363
tomek1974 napisał:

z litra pojemności to można zrobić 500 niutonometrów 🙂

dla Janka z pod sklepu wystarczy 0.7 i 1000 niutow znajdzie


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swr    0
7 godzin temu, tomek1974 napisał:

z litra pojemności to można zrobić 500 niutonometrów 🙂

przejechać 500km i remont :)

2 godziny temu, tomek1974 napisał:

powiem tak elementy silnika mogą być wytrzymałe ale wtryski turbiny pompy pdf skrócą żywotność silnika i to mocno ,ja zaczynam przepraszać silniki wolno ssące  jest z nimi mniej problemów niż z turbo 

niby tak, ale mamy 21 wiek materiałoznawstwo posunęło się do przodu sporo, pytanie czy na tyle żeby takie osiągi można było uzyskiwać. Fajnie by było jakby mechanicy się wypowiedzieli, chociaż parę lat musi upłynąć żeby te silniki miały po 10-15 tyś przebiegu. Wtedy bedzie można coś mówić o awaryjnośćci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522
2 godziny temu, tomek1974 napisał:

zaczynam przepraszać silniki wolno ssące  jest z nimi mniej problemów niż z turbo 

Czego niema to się nie psuje

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz0611    5608

Teraz to każdy nowy silnik się psuje, odkąd bardziej projektują je księgowi niż inżynierowie ... Ma przejechać okres gwarancji a potem może się sypać ile chce ...

Edytowano przez Tomasz0611
  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522

Tak jak AGD, lodówka 3 lata i szlag ją trafił.Ruski mińsk chyba z 40 lat i mrozi jak wściekła.

Edytowano przez witejus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653
15 godzin temu, tomek1974 napisał:

powiem tak elementy silnika mogą być wytrzymałe ale wtryski turbiny pompy pdf skrócą żywotność silnika i to mocno ,ja zaczynam przepraszać silniki wolno ssące  jest z nimi mniej problemów niż z turbo 

Co to ta pompa pdf i co ona robi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz0611    5608
3 godziny temu, witejus napisał:

Tak jak AGD, lodówka 3 lata i szlag ją trafił.Ruski mińsk chyba z 40 lat i mrozi jak wściekła.

Ze wszystkim teraz tak jest, a w bardziej zaawansowanych sprzętach( np samochody motocykle) specjalnie projektuje się tak zwane słabe punkty, że później nawet serwis wie od razu co się popsuło ;) Gorzej jak za szybko się psuje, to wtedy wzywają na akcję serwisową xD 

  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Silniki 2,0 tdi w nowych crafterach wytrzymują po 600 tys km sprawdzone już na kilkudziesięciu chyba sztukach. Więc nie wiem co tam kto projektuje. I radzę wziąć się za robotę zamiast bajki pisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz0611    5608

Widocznie olej zmieniany co 10-20tys km a nie jak zaleca serwis co 40tys km ... Szawgier miał Audi 2.0 TDI i przy 220tys turbinka powiedziała papa, kolega z uczelni Skoda Superb, ten sam silnik, turbinka przy 230tys powiedziała papa, przypadek xD

Edytowano przez Tomasz0611

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GABBER85    1314
39 minut temu, hubertuss napisał:

Silniki 2,0 tdi w nowych crafterach wytrzymują po 600 tys km sprawdzone

żaden wyczyn, stare silniki tdi też robiły 600+ cofniete 200, nawet benzynowe 20-25 letnie robią po 600 tyś na "złym" LPG,

NOWE  BMW zrobią połowe tego?, chyba nieliczne egemplarze


>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Ja nie  twierdzę, że 600 tys to wyczyn po prostu tyle robią odpowiednio traktowane. A 600 tys to jest tyle, że nie tylko silnik na siebie zarobi ale i cały samochód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz0611    5608

Bo w dostawczakach i ciężarowych jest już lepiej z jakością( nie tykać 2.2 z PSA xD ) , ale osobówki to jest jakiś dramat obecnie, mało który silnik dożyje 250 tys bez jakiejś poważniejszej awarii, np turbiny, a obładowane czujnikami tak, że powinny wcześniej wykryć nieodpowiednią pracę całego układu ... Wszystkie elementy współpracujące dokładniej spasowane niż dawniej, sadze związane z wypalaniem DPF w oleju, przy wypalaniu DPF zawsze zleci coś ON do miski olejowej a oni olej zalecają co 40.000 wymieniać zamiast jak kiedyś 20.000. 

 

Edytowano przez Tomasz0611

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

vw jetta 2014 rok 2,0 tdi przebieg znany od nowości 360 tys km wtryski turbo oryginalne. Wszystko działa jak należy silnik dobrze pracuje nie bierze oleju. Kilka czujników wymienionych ale na siebie dawno zarobił dpf też jest. U kumpla w skodzie superb podobny silnik podobny rocznik 500 tys km i chodzi. U znajomego ojca audi a 6 podobny silnik rocznik przebieg coś koło 400 tys nic nie ruszane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522
3 godziny temu, hubertuss napisał:

Wszystko wymienia serwis wg wskazań komputera nikt się tam nie bawi w wymiany co 10 tys km. 

Komputer jest tak zaprogramowany by silnik wytrzymał gwarancje i coś tam ponad i by pierwszy właściciel był zadowolony że tania eksploatacja, co się stanie po gwarancji to już producenta nie interesuje.

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Weź przeczytaj jeszcze raz co napisałem albo zawołaj kogoś kto rozumie czytany tekst. Pisałem już ci, ze jesteś głupi a ty dalej się kompromitujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522

Zaś ty jesteś tak zadufany w sobie że wydaje ci się żeś wszystkie rozumy pozjadał, magister ...

  • Thanks 2
  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MFargo
      Witam, posiadam Claasa axiona 810 cebis 2008r i chciałbym zwiększyć prędkość bo ma włączoną ekonomiczna jazdę na biegu D  (ma zablokowane obroty)
      Chcę ten zabieg zrobić bo chodzi w transporcie i nie wiem czy tylko komputerowo czy jak 
       
    • Przez Seba243
      Witam czy ktoś posiada jakiś schemat poodłączenia Ls? . W rozdzielaczu mam tą kasetę do ktorej przykręcone są przewody zasilania , powrotu i sygnału . Ale ciągnik wogole nie reaguje na sygnał i nie daje cisnienia na złącza . Maszyna jest sprawna bo była sprawdzona na innych traktorach . Zauważyłem że we wszystkich innych axionach w okolicy posiadających sprawny Ls przy zasilaniu rozdzielacza jest trojnik i gdzieś idzie jeszcze przewod a u mnie jest tylko kolanko



    • Przez wiesio90
      Witam wyskoczył mi komunikat taki. W instrukcji nie mogę odnaleźć co to może być ? 

    • Przez Czaro_1990
      Witam wie ktoś może od czego jest czujnik zaznaczony na zdjęciu? 

    • Przez Mietuch2
      Witam. Mam dość dziwny problem związany z ciągnikiem Claas Nectis 257 VL. Po odpaleniu na desce wyświetlają się (pikają) dwa trójkąty (zdjęcie), które uniemożliwiają jazdę. Żadne inne kontrolki towarzyszące się nie wyświetlają. Były sprawdzane wszelkie czujniki, przewody, ale bez skutków. Sama deska była także rozbierana. Z instrukcji wynika, że te właśnie trójkąty powinny się pokazać dopiero jak zapali się kontrolka np. ciśnienia oleju, ręcznego, lub błędu elektronicznego i reszta. A nic innego nie wyświetla się. Czy ktoś miał może podobny problem i byłby w stanie pomóc / podpowiedzieć ? Dziękuję 

       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj