Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chodzi ci to ten pierwszy kawałek podsiewacza? ten krótki?

dzięki za pomoc, ja w tym tygodniu ruszam, zakładam w takim razie jedną blachę, nie trzeba tego skręcać to ważne, bo instrukcja nie do końca mi pomogła.

W takim razie ja dam znać. Do niedawna miałem nick vdan ( już kiedyś kontaktowałem się z tobą kupując kombajn)

Mam odmianę Lautetia ( chyba najwcześniejszą odmiana w COBORU) stąd taka szybka akcja, wszyscy w okolicy zaczynają raczej za tydzień.

Czy wymieniałeś już wały na wytrząsaczach? mam już luzy, sciągnąłem bloczki i są już powycierane jakieś 2mm. Czy to dużo? wydaje się że nie. Ale w głowie siedzi.

 

 

  • Root Admin
Opublikowano

poki co wymieniałem panewki na wale, luz jest duży, ale serwisant mierzył i poki co ten luz jest w granicy tolerancji, ale powoli przymierzam się do wymiany wałów, ale kurde drogi sport - jeden wał 7tys, a ponoć zamiennika brak

Opublikowano

Ja też się przymierzam, cena w agro sieci u mnie (stargard) 5200 netto szt. - cena z wczoraj. Są zamienniki ale wole nie ryzykować choś to około 2tyś szt.

Do tego panewki 10 szt po 200zł. i kupę roboty, łożyska itp. Wyjdzie z 15 tyś. niestety.

 

Opublikowano

Miał ktoś problem z czujnikiem paliwa ? Za każdym razem po przekręceniu stacyjki  pokazuje inaczej . Wywala błąd 177 nie skalibrowany czujnik . Wie ktoś jak temu zaradzić ?

  • Root Admin
Opublikowano

@Tomek90 czy to ty mi mówiłeś o modyfikacji, wydłużaniu przeciwnozy? Jeśli tak to możesz sprawdzić jak gruba listewkę wkladaliscie? Chce to zrobić u siebie a od przyszłej soboty chce się zabrać za kombajn.

Opublikowano
Dnia 19.05.2024 o 10:57, yacenty napisał:

@Tomek90 czy to ty mi mówiłeś o modyfikacji, wydłużaniu przeciwnozy? Jeśli tak to możesz sprawdzić jak gruba listewkę wkladaliscie? Chce to zrobić u siebie a od przyszłej soboty chce się zabrać za kombajn.

Witam. Mam tez pytanie odnosnie sieczkarni (rozdrabniaczu ) w jd1450 u mnie po wymianie łożysk (orginal) obudowa jest goraca czy to normalne? smarowane smarem o podwyższanych temp. Ale slyszałem że ogolnie słaby rozdrabnia i nie wiem czy w słomie pszenicy 8t zrobi dobra sieczkę? Także pytam i dziękuje za poradę Pozdrawiam 

Dnia 4.07.2023 o 18:53, nadv napisał:

Ja też się przymierzam, cena w agro sieci u mnie (stargard) 5200 netto szt. - cena z wczoraj. Są zamienniki ale wole nie ryzykować choś to około 2tyś szt.

Do tego panewki 10 szt po 200zł. i kupę roboty, łożyska itp. Wyjdzie z 15 tyś. niestety.

 

przy ilu mtg na młucarni byl wymieniany wał? to chodzi o ten ostatni przy wytrzasaczach ? 

Opublikowano

Ale u mnie jakby byly jeszcze bardzie gorące po wymianie łożysk ale widocznie bez potrzeby je wymienialme a co do przeciw noży ktos je wymieniał? bo ja narazie obrocilem na wale ale boje sie o dobry efekt w gestej pszenicy że ten rozdabniacz bedzie jeczał ? czy nie mam sie martwic ? przeciw noze w rzepaku mam do polowy wysunięte w pszenicy jeszcze nie probowałem ale chyba tak zostawie

  • Root Admin
Opublikowano

w rzepaku mam na 0, w zbożach na maxa.

kombajn w jęczmieniu 10+ jęczy jak głupi, wilgotna pszenica o plonie 8.5 to sieczkarnia az staje, na dziś dla mnie to najgorszy element tego kombajnu

  • Root Admin
Opublikowano

czym się różni hydraulika i hydrostat? u mnie w 1470 przychodzą 2 oleje: Jd hyguard do hydrauliki i Jd hyguard ls90 do skrzyni i zwolnic. pierwszego 55l, drugiego 20


oba zmieniam co 5lat, ale u mnie kombajn się nudzi
Opublikowano

No u mnie młóci 25 ha na sezon z kukurydzą więc też się nudzi. 

 

A powiedzcie bo mam go z 2007 roku 1450 CWS i czy tam jest silnik John Deere? I co oznacza że jest serie 2?  

 

Opublikowano

Witam kolegów .....mam urwane smarowanie przy napędzie podajnika pochyłego ( duże koło na pas potrójny) jest tam przedłużona kalamitka , czy ktoś mógłby srobib foto gdzie się ją podłażąc

  • Root Admin
Opublikowano

trzy razy zmieniałem i nigdy nic nie było odpowietrzane. Spuszczasz olej, wymieniasz filtry. zalewasz olej, odpalasz, poruszasz kilkoma siłownikami, uzupelniasz stan i tyle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
    • Przez WojtekBuawski
      Wczoraj pojawił mi się błąd SPN 94 FMI 17- no rail fuel pressure na max obrotach silnika, który po czasie znikał i się ponownie pojawiał kilka godzin później. Dzisiaj błąd pojawił się i nie znikał, cały czas mrugała kontrolka silnika z wykrzyknikiem. Nie odczuwałem jakichkolwiek zmian w pracy silnika. Co może powodować pojawianie się tego błędu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v