RolnikMat

John Deere 1470/1570 CWS/WTS

Polecane posty

yacenty    1899

Szukać zawsze możesz
Ja mam dość dobry rabat w serwisie to tylko kontrolnie sprawdzam cenę ale kupuje i tak w serwisie


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    2

yacenty

 

jak otworzysz obrotowa oslone chlodnicy i spojzysz na sam dol to jest tam chlodnica w ksztalcie prostokata i ona jest od klimy

 

ale w ciagniku wchodzi mi 1,5l i kabina nie jest wcale mniejsza i przeszklona jeszcze od tylu i klima nie ma problemow wiedz chyba pojemnosc ukladu nie decyduje o jej sprawnosci tym bardziej ze samochody osobowe maja wieksze kabiny a klimy maja do 1l 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yacenty    1899

I tylko to jest? A gdzie jest wymiennik ciepła skąd zimne powietrze wchodzi do kabiny?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kbagro    2

z tą klimą w 1470 proponuje zakręcić zawór cieczy który idzie na nagrzewnice w pewnym stopniu u mnie to pomogło.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    1899

A możesz dokładniej?


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    1899

Proszę mam nadzieje ze fotka zrozumiała


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    2

kbagro

 

zawor na przewodach od klimy idace do parownika pod siedzeniem czy na przewodach cieczy chlodzacej silnika idacych do nagrzewnicy tez pod siedzeniem?

 Wogole gdzie jest ten zawor i w pewnym stopniu to o 1/4?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maskin    7

bez ingerencji w elektronike nic nie zdziałacie, ja przestawiałem czujnik w rozne miejsca i czort dalej zamarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kbagro    2

zawór znajduje się centralnie nad rozrusznikiem. ingerencja w ustawienia elektroniczne klimy u mnie nie pomogły.  w poprzednim sezonie wyłączyła się tylko kilka razy a tak to powyżej 34 stopni to była masakra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kristofus    11

Ciągnie się ta dyskusja...

Zaintrygowała mnie tutaj kwestia osuszacza więc znalazłem trochę teorii: http://www.klimatyzacja-samochodowa.com/osuszacz-klimatyzacji-samochodowej/

Jak dla mnie wymiana osuszacza dla samej wymiany gdy układ jest szczelny i sprawny nie za bardzo ma sens. Za to jest obowiązkowa przy wszelkich ingerencjach i rozszczelnieniu układu.

 

Opisałem swoją historię w wątku Yacentego "problem z klimatyzacją" - od tamtego czasu minęły kolejne 3 lata (czyli w sumie 6 sezonów) i bez żadnych ingerencji klima pracuje bez zakłóceń, nie wyłączyła się nawet w ubiegłoroczne upały, nie ma też żadnych problemów jesienią w kukurydzy (np. w deszcz pomaga odparować szyby). Powtórzę więc ponownie, choć dotyczy większego Jelonka - w moim przypadku reagowanie czujnika wysokiego ciśnienia spowodowane było zbyt dużą ilością czynnika w układzie. Po oczyszczeniu i naładowaniu do określonego ciśnienia w danej temperaturze otoczenia (a nie jakiejś z góry założonej ilości czynnika) problem zniknął. Jest na to jakiś wykres w manualu serwisowym i jest to silna zależność więc sądzę, że warto się jej trzymać.

A jak ktoś lubi metodę prób i błędów to radziłbym zaprosić kogoś ogarniętego z dobrą maszyną do klimy (aby nie wpakować wilgoci...), ściągnąć i zważyć czynnik, załadować 100-200g mniej i poczekać na upały :)

Mnie taki zabieg (u znajomego) kosztował kilka lat temu 100zł. Pewnie niebawem go powtórzę a przynajmniej skontroluję czy nie ubyło czynnika. Poza gorszą wydajnością chłodzenia utrata smarowania byłaby już niebezpieczna dla sprężarki. No ale jest przecież też czujnik zbyt niskiego ciśnienia który w razie takiej sytuacji powinien wyłączyć sprężarkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    2

kristofus

 

Miales problem zamrazajaca sie klima czy zbyt wysokim cisnieniem?

O jakim jeleniu piszesz?

U mnie w okolicy nikt nie chce przyjechac do maszyn tylko ty masz do nich dojechac a kombajnem w miasto to wiadomo 

I zostaje tylko serwis jelenia  do klimatyzacji

ale faktycznie o tym niepomyslalem ze wazniejsze jest cisnienie w ukladzie 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kristofus    11

Zamarzania nie zauważyłem ale też nie zaglądałem do parownika, jest pod siedzeniem pasażera (JD 9540).

Jak tylko w cieplejszy dzień zareagował czujnik wysokiego ciśnienia, komputer sypnął błędem i wyłączył sprężarkę przywiozłem znajomka z maszyną. W pierwszym lepszym warsztacie i tak to było trudne do zrobienia, maszyna miała krótkie przewody, króćce serwisowe wysoko i konieczne było podniesienie maszyny ładowarką.

 

Gdzieś znalazłem opinię, że zamarzanie też może być spowodowane przeładowaniem układu. U mnie przeładowany był na 100%, poprzedni właściciel "dobijał" jak się okazało niefachowo w sumie na moją prośbę, podczas testu przed kupnem klima się nie włączyła i podejrzewaliśmy niesprawność. Jak się później doczytałem w automacie sprężarka załącza się dopiero zdaje się od 15st. w kabinie, wtedy był chłodny deszczowy dzień i to spowodowało tzw. szukanie dziury w całym. Ale dzięki temu jest jakieś doświadczenie na przyszłość...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    2

Jak ktos ma dalej problem z zamarzaniem klimatyzacji to moge pomoc  bo mam problem rozwiazany poprzez zamontowanie termostatu i nim sie steruje teraz temp i to dziala i na dodatek plynnie mozna dodawac iak i odejmowac temperature a stare pokretlo od regulowania temperatury jest ustawione na max na zimno bo zamontowany termostat ma pierwszenstwo

 

naprawil mi to AgroSerwis Pasłek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacolino    18

A taki temat: Posiada może ktoś instrukcję NAPRAW do JD1470?

Da się w jakiś sposób nabyć taką rzecz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacolino    18

Wartość ciśnienia oleju silnikowego na komputerze jest poprawna, natomiast na słupku zapala się czerwona kontrolka. Dowiedziałem się, że w tym modelu jest dwa czujniki ciśnienia oleju silnikowego, jednak nie mogę ich zlokalizować. Pomoże ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz1001    0

Witam czy warto kupić jd 1550 wts drugiej serii mały przebieg dobry stan, przeczytałem cały temat troche awari sie zdaza w tym kombajnie  ale z tego co widziałem to wiekszosc w młodych kombajnach serii pierwszej wiec pytam czy druga seria jest bardziej dopracowana? czy te problemy z elektryka i sieczkarnia wystepuja?? i czym rozni sie 1 seria od 2?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SZATAN    0

1550 nie brałbym, lepiej 1570 tak samo jak 1470 zamiast 1450....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mariusz1001
      Witam mam problem z dzwignią hydrostatu w 2256 tzn jazda przód tył działa ale ciężko znaleźć luz, nie ma go w tym miejscu w którym powinien byc tylko trzeba lekko popychać dzwignie do przodu i do tyłu aż sie trafi troche to denerwujące bo jak nie ma luzu na hydrostacie to nie mozna wrzucić biegu, miał ktos taki przypadek ?? jak sie zostawi na luzie tam gdzie powinien byc to słychać jak hydrostat wyje i kombajn delikatnie prubuje podjeżdzać do przodu czy tam do tyłu. Jest tam jakaś regulacja tego ?? to jest na linkach czy elektrycznie? Myśle zapytam was zanim zepsuję cos bardziej
    • Przez hibertusik
      Witam forumowiczów,napisałem ten temat poniewż potrzebuję pomocy odnośnie elektryki w 1075.Mam namieszane w instalacji elektrycznej,bałaganu narobiły chyba myszy i ktoś to porawiał ale w ten sposób że pomijana jest skrzynka bezpieczników i nie wszystko działa tak jak powinno,po włączeniu zapłonu piszczy pulsacyjny sygnał.
      Potrzebuję schematu elektycznego tego kombajnu,by odtworzyć instalacje.Jeśji ktoś posiada proszę o odpowiedż,może byc  odpłatnie,do żniw dużo czasu ale muszę doprowadzić do porządku tą elektrykę bo może to skończyć się jakimś pożarem
      pozdawiam i czekam na odzew.
    • Przez simonjp
      Witam,
      Szukam fachowca ktory oceni po zdjeciach/filmie orientacyjnie Stan kombajnu John Deere 2054, rok 1995.
      Chce nadmienic ze sprzedawca upiera sie ze kombajn ma 1700 motogodzin na bebnie i 1950 na silniku  !! Rok 1995!!
      To raczej nie realne......
      Prosze o odpowiedź.
      wysle zdjecia na maila.
      pozdrawiam 
    • Przez jacobsxx
      Witam, prawdopodobnie zapowietrzył mi się układ paliwowy w ciągniku John deere. Ma ktoś wiedzę gdzie się odpowietrza?
    • Przez Przemoo10
      Witam
      Zamierzam kupić john deere 2264. Panowie i Panie prośba do was, na co zwrócić największą uwagę przy zakupię pod względem mechanicznym jak i elektronicznym. Z góry dziękuję za porady. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj