Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sam posiadam 1470 i będzie na sprzedaż sąsiad brał 1450 i miał poważne problemy z sitami hydraulika i elektryka 50 a 70 wizualnie się nie różni ale zmieniona jest hydraulika elektryka i oczywiście napęd kosza sitowego jeśli nie dopilnujesz w1450 gum od kosza sitowego to rozerwie sita po pęka i wypluje to co się rozerwie... Posiadam 2 kombajny NH i JD... 

Opublikowano

Taki jest plan złożony wniosek na dofinansowanie rozwój usług fajna kasa do wyrwana do 500tys zł jak wniosek przejdzie sprzedaje jeśli nie to zostate przy tym co mam bo tsk naprawdę wydać 900tys bez dotacji to nie kalkuluje się w żaden sposób... Cena myślę 200tys netto 1300h na mocarni 

Opublikowano

Pytał o pszenicę, przy sprzyjających warunkach 10 się zbieże, ale u mnie rzadkość. W życie 6t 1,2 ha na godzinę zrobiłem- dużo słomy. Przy gorszym plonie wydajności masowej nie osiągniesz na poziomie 9t. A kombajn jak kombajn, wydaje mi się, że mistrzostwo nie zawodności to to nie jest.

Opublikowano

Mam 1470 rok 2012 zrobione 600 h. Teść ma 1470 rok 2010 zrobione 1200 h. Żadnych poważnych awarii samoistnych przy obu. U teścia padł napęd kosy na ok 700h (ja mam już napęd "ulepszony" podobno bardziej trwały). U mnie szczury kable pocięły to trzeba było polutować i akumulator padł po 3 latach czyli bardzo szybko bo przy 6930 wytrzymał 12 lat.

Opublikowano (edytowane)

Kurde zwariowac mozna jeden chwali drugi narzeka nie wiadomo co zrobic

 Bumber cos wiecej bys napisał na ten temat? Masz taki kombajn czy slyszales gdzies od kogos?

Edytowane przez mariusz1001
Opublikowano

John deere to nie kombajn. Wydajność ekstra, żeby ustawić dobrze trzeba się nagimnastykować, chyba że  ja jakiś nie gramotny jestem. Usterki w trakcie żniw? Mam wrażenie, że im więcej czasu poświęcę na rzetelne przygotowanie do żniw tym więcej niespodzianek. Jednak w tych pieniądzach maszyna warta uwagi. 100-120 ha zboża skusisz z zamkniętymi oczyma, mój rekord przy samym zbożu, bez rzepaku, kukurydzy 260 ha w sezonie. Czy bym kupił jeszcze raz? Nowy raczej nie, używany owszem. 

Opublikowano

Witam. Posiadam 1470 od nowości.

Problem z kima jest- zeby go rozwiązać trzeba wymienic osuszacz, wiatrak ustawic na 2 stopniu, a chłodzenie jak na najniższym i klima chodzi w miare. Serwis przyjeżdżał szukali czujników nigdy nic nie poprawili...

Spalanie niestety duże, ale przez ostatnie lata zauważyłem że na biopaliwie spalanie jest 30-%mniejsze...

Druga sprawa co do spalania, niestety ale kombajn na hydrostacie musi swoje wciągnąć, chodzi on caly czas a zeby mniej palił jezdzic na 1 nie na 2.

Niestety borykamy sie ze spadkiem prędkości motowidel.... Wszystko posprawdzane po wymieniane a motowidła chodza tak:

jak olej zimny i pogoda taka do 25 stopni to chodza super możesz wyłączać włączać beda chodzic Perfekt

Ale jesli wlaczysz je na polu a  olej zrobi sie gorący i jest na dworze ponad 30 stopni i wyłączysz je ila za chwilę wlaczysz isch sprawność max wynosi z 70 %.... Porażka

Nawet sypiać w locie, otwierając rure wyładowczą to motowidla zwalniaja, gdzie sa 3 niezalazne pompy.... 

Mial ktos może coś podobnego??

 

Opublikowano

Dokładnie.

Mam to włożyć między blachę a klepisko? jest tam takie miejsce z luką na blachę w przedniej cześci od strony gardzieli? Skręcasz to do klepiska? 

Czy bez nich można sensownie skosić jęczmień? Pytam bo nie kosiłem nim jęczmienia a już na niego czas ))

Czy ustawienia w książki wystarczą w jęczmieniu??

Robisz coś z wiatrem góra dół?

 

  • Root Admin
Opublikowano

żeby to wsadzić musisz zdjąć tą blachę poniżej podsiewacza, sciągasz te trojkatne blachy obok młocarni, tędy wsuwasz blachy, a pod spodem zakładasz zawleczki. Tam przychodzą zawleczki 4mm.

Wiatru nie ruszam.

do tej pory kosiłem bez tych blach i jakoś to szło. Za tydzien rusze to dam znac jak to jest z blachą

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
    • Przez WojtekBuawski
      Wczoraj pojawił mi się błąd SPN 94 FMI 17- no rail fuel pressure na max obrotach silnika, który po czasie znikał i się ponownie pojawiał kilka godzin później. Dzisiaj błąd pojawił się i nie znikał, cały czas mrugała kontrolka silnika z wykrzyknikiem. Nie odczuwałem jakichkolwiek zmian w pracy silnika. Co może powodować pojawianie się tego błędu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v