Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zobacz czy pneumatyka działa bez zarzutów, czy podwozie koło resorów nie jest przerdzewiałe na wylot i czy amortyzatory się nie rozsypują. Na to m. in. zwracałem uwagę kupują D83

Opublikowano

przede wszystkim rama musi byc prosta, nie spawana, nie prostowana. To podstawa. Ja gdy szukalem D-47, dla mnie wlasnie to bylo najwazniejsze. I wole przerdzewiałą podloge i dziurawe burty z prostą ramą, niz pieknie odmalowana krzywą konstrukcją. Podloge i burty sam sobie zrobisz i pomalujesz tak jak bedziesz chcial. Gdy kupujesz juz pomalowana, nigdy nie wiesz jak wygladala pod spodem. Silownik ma byc sprawny, podnosi bez opoznienia. Koszt regeneracji to okolo 600-700zl. Jesli rama jest krzywa, to przy podnoszeniu do tylu, szybko to stwierdzisz, bowiem bedziesz widzial wtedy wszystko jak na dłoni. Ponadto w niektorych przypadkach silownik tez jest krzywy przy podnoszeniu, kiedy rama jest krzywa.

Opublikowano

Sprawy techniczne są do naprawy ale najważniejszy jest dowód rejestracyjny, a w nim zapis że jest to przyczepa ROLNICZA, a nie uniwersalna ciężarowa.koszt przeglądu rolniczej to ok.70zł na dwa lata,pozostałe to 160zł co roku.

Opublikowano

nie zgodze się z kolegą " waldek315" ponieważ gdy podniesiesz max do góry to tam jest takie zabezpieczenie które nie pozwalawyżej podnieść i jednocześnie opuścić, jeśli tak zrobisz to bedziesz musiał wypóścić z tłoczyska olej i tam młotem je..bnąć żeby się opuścilo :)

Opublikowano
Sprawy techniczne są do naprawy ale najważniejszy jest dowód rejestracyjny, a w nim zapis że jest to przyczepa ROLNICZA, a nie uniwersalna ciężarowa.koszt przeglądu rolniczej to ok.70zł na dwa lata,pozostałe to 160zł co roku.

 

Z ciężarowej można zrobić ciężarową - rolniczą - kwestia popytania na Stacji Kontroli Pojazdów.

Natomiast faktem jest to że dowód rejestracyjny musi być i dane muszą w nim grać bo o ile zmiana z ciężarowej na ciężarową - rolnicza to nie jest taki problem to jeśli w dowodzie są jakieś cuda to ciężko to wyprostować.

Opublikowano

Przede wszystkim rama i jeszcze raz rama przyczepy i skrzyni ładunkowej.

Czy jest prosta nieprzerdzewiała i spawy czy są oryginalne.

Sprawdź też resory,zamocowanie i szczelność siłownika kipra.

Takie rzeczy jak pneumatyka,elektryka to naprawisz tanim kosztem.

Opublikowano

Właśnie wruciłem od obejżenia tej przyczepy.

Burty nie są przerdzewiałe w podłodze jest kilka małych dziurek ale to da się zaspawać, amortyzatory się nierozlatują. Niewidać żeby była bardzo pordzewiała, pneumatyka oraz kiper działają z ziłownika niewidać żadnych wycieków oleju. Instalacja elektryczna jest do roboty. Niewidać żeby rama była krzywa, ale niepodoba mi się to że na środku jest przyspawany po obydwu stronach płaskownik jak pytałem się czemu tak jest to powiedział mi gościu że ktoś ja wzmocnił. Jak już wczełniej pisalem skrzynia ładunkowa jest w dobrym stanie, tylko jak ją opuścił to nie weszła w swoje miejsce tylko musiał ją pchnąć to dopiero wskoczyło powiedział że z tyłu są tulejki wyrobione. Łożyska w dwóch kołach są do wymiany. zaczep tylni jest, natomiast niema koła zapasowego. Przedni zaczep jest nieco krzyey na początku ale myśle że da się to sprostować Sprężyna przy dyszlu jest. Opony są w dobrym stanie ale jedna jest przecięta to powiedział że mi da drógą. Niema dokumętów więc zarejestrowanie jej koszkowało by ok 500 zł ale nie myśle jej rejestrować. Cena takiej przyczepu to 4000 zł i dowóz gratis Jak myślicie czy się opłaca ja kupić?????????? :)

Opublikowano

Właśnie wruciłem od obejżenia tej przyczepy.

Burty nie są przerdzewiałe w podłodze jest kilka małych dziurek ale to da się zaspawać, amortyzatory się nierozlatują. Niewidać żeby była bardzo pordzewiała, pneumatyka oraz kiper działają z ziłownika niewidać żadnych wycieków oleju. Instalacja elektryczna jest do roboty. Niewidać żeby rama była krzywa, ale niepodoba mi się to że na środku jest przyspawany po obydwu stronach płaskownik jak pytałem się czemu tak jest to powiedział mi gościu że ktoś ja wzmocnił. Jak już wczełniej pisalem skrzynia ładunkowa jest w dobrym stanie, tylko jak ją opuścił to nie weszła w swoje miejsce tylko musiał ją pchnąć to dopiero wskoczyło powiedział że z tyłu są tulejki wyrobione. Łożyska w dwóch kołach są do wymiany. zaczep tylni jest, natomiast niema koła zapasowego. Przedni zaczep jest nieco krzyey na początku ale myśle że da się to sprostować Sprężyna przy dyszlu jest. Opony są w dobrym stanie ale jedna jest przecięta to powiedział że mi da drógą. Niema dokumętów więc zarejestrowanie jej koszkowało by ok 500 zł ale nie myśle jej rejestrować. Cena takiej przyczepu to 4000 zł i dowóz gratis Jak myślicie czy się opłaca ja kupić?????????? :)

Jesli po opuszczeniu przyczepa nie wskoczyła prawidłowo w przednie ucha, to prawdopodobnie tylne ucha sa skrzywione lub jedno z nich było wyrwane i zostało krzywo wspawane. Mam tak w swojej przyczepie. Gdy chce wywracać pełną przyczepę do tyłu to musze najpierw zwalić recznie część towaru, raz tego nie zrobiłem i ponownie wyrwało ucho i omały włos przyczepa połozyłaby sie na boku[było uniesione na jakies 20-30 cm, gdyby stało sie to pozniej to bankowo lezałaby na boku]. Po opróznieniu zawartosciu w 4 ludzi i ciagnika z turem skrzynia powróciła na własciwe miejsce. Trzeba na to szczególnie uważać jesli nie chce sie miec problemów i kosztów

 

A przy kolejnym wywracaniu skrzywienie moze sie pogłebiać, najgorzej jest gdy towar jest nierównomiernie rozmieszczony na przyczepie,

Opublikowano

Jesli po opuszczeniu przyczepa nie wskoczyła prawidłowo w przednie ucha, to prawdopodobnie tylne ucha sa skrzywione lub jedno z nich było wyrwane i zostało krzywo wspawane. Mam tak w swojej przyczepie. Gdy chce wywracać pełną przyczepę do tyłu to musze najpierw zwalić recznie część towaru, raz tego nie zrobiłem i ponownie wyrwało ucho i omały włos przyczepa połozyłaby sie na boku[było uniesione na jakies 20-30 cm, gdyby stało sie to pozniej to bankowo lezałaby na boku]. Po opróznieniu zawartosciu w 4 ludzi i ciagnika z turem skrzynia powróciła na własciwe miejsce. Trzeba na to szczególnie uważać jesli nie chce sie miec problemów i kosztów

 

A przy kolejnym wywracaniu skrzywienie moze sie pogłebiać, najgorzej jest gdy towar jest nierównomiernie rozmieszczony na przyczepie,

 

Nie koniecznie musiało być urwane, mogła kiedyś stać krzwo przy kiprowaniu i sie cała przekrzywiła na bok, ja mam tak ze swoją - jak stoi na prostym to z 6 t pszenicy można kiprować na tył, a jak leciutko na prawą stronę teren pochyły to kaplica.

 

Edit: wywrotka to chyba jest d47B

Opublikowano

No moze i tak być, moja ma za duzy luz na tylnych uchach i to dlatego tak krzywo wywraca, niezaleznie od terenu na którym stoi

Nawet jak wsypie zbiornik zboza nad tylną os to i tak sie krzywi przy wywracaniu

Opublikowano

Jak myślicie wartna jest tych pieniędzy????

Co z tymi płaskownikami przy ramie?????

Ze wzgledu na to ze krzywo wywraca to bym nie kupił, jedna juz taka mam i dziekuje bardzo. Skrzynie zawsze mozna naprawic, podłoge tez mozna zerwac i przyspawac nowe arkusze. Ale to twoje pieniadze i sam musisz zdecydowac, ja tylko wyraziłem swoje zdanie na ten temat. Jak cos zdecydujesz to napisz. Pozdro

Opublikowano

To ktoś wzmocnił ją bo jak byłby płaskownik pod spodem to jest orginalnie tak. Niestety tych przyczep w dobrym stanie coraz mniej, a gruntowny remont to kosztuje połowe nowej 6 tonowej.

Opublikowano (edytowane)

nie zgodze się z kolegą " waldek315" ponieważ gdy podniesiesz max do góry to tam jest takie zabezpieczenie które nie pozwalawyżej podnieść i jednocześnie opuścić, jeśli tak zrobisz to bedziesz musiał wypóścić z tłoczyska olej i tam młotem je..bnąć żeby się opuścilo smile.gif

 

 

No tam powinien być poprowadzony taki drut. :)

Edytowane przez niedzwiadek97
ortografia
Opublikowano

Witam chce kupic przyczepe d732 juz nawet jedna ogladalem. cena 7000tys, nowe burty, elektryka ok, podloga tez. Zastanawia mnie tylko spaw w miejscu, gdzie konczy sie resor i laczy sie z przyczepa. Tam jest bodajze ceownik ktory sie urwal kiedys widac ze to dobrze pospawane (przynajmniej tak mi sie wydaje). Przypuszczam, ze podczas wywrotu na jedna strone musialo to peknac. Silownik widac tez lekko zapocony. Rama widac prosta tylko troche pordzewiala, ale gdyby to wyczyscil a pomalowal to by wygladalo ok. Co o tym sadzicie?

Opublikowano

nie kupuj d47, a juz napewno nie w tej cenie

jesli ta d732 jest w takim dobrym stanie to nie ma sie co zastanawiac, cena jak za ten model niewygorowana

jesli ten spaw ktory opisujesz trzyma juz kilka, moze kilkanascie lat, to czego sie obwiac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez pawi
      Witam kolegów, orientuje się  ktoś  czy  główna  rama  w tych przyczepach  się  czymś  różni? Czy w D55 była inna lub mocniejsza względem przyczep sztywnych? D46 względem d47 to całkiem inna konstrukcja  a jak to wygląda  w szóstkach? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v