Skocz do zawartości
tommot003

Zakup przyczepy d 47

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie


ZirakS    0

Zobacz czy pneumatyka działa bez zarzutów, czy podwozie koło resorów nie jest przerdzewiałe na wylot i czy amortyzatory się nie rozsypują. Na to m. in. zwracałem uwagę kupują D83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pawelec    85

przede wszystkim rama musi byc prosta, nie spawana, nie prostowana. To podstawa. Ja gdy szukalem D-47, dla mnie wlasnie to bylo najwazniejsze. I wole przerdzewiałą podloge i dziurawe burty z prostą ramą, niz pieknie odmalowana krzywą konstrukcją. Podloge i burty sam sobie zrobisz i pomalujesz tak jak bedziesz chcial. Gdy kupujesz juz pomalowana, nigdy nie wiesz jak wygladala pod spodem. Silownik ma byc sprawny, podnosi bez opoznienia. Koszt regeneracji to okolo 600-700zl. Jesli rama jest krzywa, to przy podnoszeniu do tylu, szybko to stwierdzisz, bowiem bedziesz widzial wtedy wszystko jak na dłoni. Ponadto w niektorych przypadkach silownik tez jest krzywy przy podnoszeniu, kiedy rama jest krzywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



Nikita_Bennet    100

Poza tym co koledzy wyżej napisali to papiery, numer widoczny na ramie, kompletność przyczepy (tylny zaczep, koło zapasowe), sprężyna przy dyszlu (niby to niewiele ale parę stówek kosztuje).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

S-Piotr    48

Sprawy techniczne są do naprawy ale najważniejszy jest dowód rejestracyjny, a w nim zapis że jest to przyczepa ROLNICZA, a nie uniwersalna ciężarowa.koszt przeglądu rolniczej to ok.70zł na dwa lata,pozostałe to 160zł co roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

3Perkins    0

nie zgodze się z kolegą " waldek315" ponieważ gdy podniesiesz max do góry to tam jest takie zabezpieczenie które nie pozwalawyżej podnieść i jednocześnie opuścić, jeśli tak zrobisz to bedziesz musiał wypóścić z tłoczyska olej i tam młotem je..bnąć żeby się opuścilo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nikita_Bennet    100
Sprawy techniczne są do naprawy ale najważniejszy jest dowód rejestracyjny, a w nim zapis że jest to przyczepa ROLNICZA, a nie uniwersalna ciężarowa.koszt przeglądu rolniczej to ok.70zł na dwa lata,pozostałe to 160zł co roku.

 

Z ciężarowej można zrobić ciężarową - rolniczą - kwestia popytania na Stacji Kontroli Pojazdów.

Natomiast faktem jest to że dowód rejestracyjny musi być i dane muszą w nim grać bo o ile zmiana z ciężarowej na ciężarową - rolnicza to nie jest taki problem to jeśli w dowodzie są jakieś cuda to ciężko to wyprostować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

asharot    176

Przede wszystkim rama i jeszcze raz rama przyczepy i skrzyni ładunkowej.

Czy jest prosta nieprzerdzewiała i spawy czy są oryginalne.

Sprawdź też resory,zamocowanie i szczelność siłownika kipra.

Takie rzeczy jak pneumatyka,elektryka to naprawisz tanim kosztem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tommot003    0

Właśnie wruciłem od obejżenia tej przyczepy.

Burty nie są przerdzewiałe w podłodze jest kilka małych dziurek ale to da się zaspawać, amortyzatory się nierozlatują. Niewidać żeby była bardzo pordzewiała, pneumatyka oraz kiper działają z ziłownika niewidać żadnych wycieków oleju. Instalacja elektryczna jest do roboty. Niewidać żeby rama była krzywa, ale niepodoba mi się to że na środku jest przyspawany po obydwu stronach płaskownik jak pytałem się czemu tak jest to powiedział mi gościu że ktoś ja wzmocnił. Jak już wczełniej pisalem skrzynia ładunkowa jest w dobrym stanie, tylko jak ją opuścił to nie weszła w swoje miejsce tylko musiał ją pchnąć to dopiero wskoczyło powiedział że z tyłu są tulejki wyrobione. Łożyska w dwóch kołach są do wymiany. zaczep tylni jest, natomiast niema koła zapasowego. Przedni zaczep jest nieco krzyey na początku ale myśle że da się to sprostować Sprężyna przy dyszlu jest. Opony są w dobrym stanie ale jedna jest przecięta to powiedział że mi da drógą. Niema dokumętów więc zarejestrowanie jej koszkowało by ok 500 zł ale nie myśle jej rejestrować. Cena takiej przyczepu to 4000 zł i dowóz gratis Jak myślicie czy się opłaca ja kupić?????????? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



Pawell18    13

Właśnie wruciłem od obejżenia tej przyczepy.

Burty nie są przerdzewiałe w podłodze jest kilka małych dziurek ale to da się zaspawać, amortyzatory się nierozlatują. Niewidać żeby była bardzo pordzewiała, pneumatyka oraz kiper działają z ziłownika niewidać żadnych wycieków oleju. Instalacja elektryczna jest do roboty. Niewidać żeby rama była krzywa, ale niepodoba mi się to że na środku jest przyspawany po obydwu stronach płaskownik jak pytałem się czemu tak jest to powiedział mi gościu że ktoś ja wzmocnił. Jak już wczełniej pisalem skrzynia ładunkowa jest w dobrym stanie, tylko jak ją opuścił to nie weszła w swoje miejsce tylko musiał ją pchnąć to dopiero wskoczyło powiedział że z tyłu są tulejki wyrobione. Łożyska w dwóch kołach są do wymiany. zaczep tylni jest, natomiast niema koła zapasowego. Przedni zaczep jest nieco krzyey na początku ale myśle że da się to sprostować Sprężyna przy dyszlu jest. Opony są w dobrym stanie ale jedna jest przecięta to powiedział że mi da drógą. Niema dokumętów więc zarejestrowanie jej koszkowało by ok 500 zł ale nie myśle jej rejestrować. Cena takiej przyczepu to 4000 zł i dowóz gratis Jak myślicie czy się opłaca ja kupić?????????? :)

Jesli po opuszczeniu przyczepa nie wskoczyła prawidłowo w przednie ucha, to prawdopodobnie tylne ucha sa skrzywione lub jedno z nich było wyrwane i zostało krzywo wspawane. Mam tak w swojej przyczepie. Gdy chce wywracać pełną przyczepę do tyłu to musze najpierw zwalić recznie część towaru, raz tego nie zrobiłem i ponownie wyrwało ucho i omały włos przyczepa połozyłaby sie na boku[było uniesione na jakies 20-30 cm, gdyby stało sie to pozniej to bankowo lezałaby na boku]. Po opróznieniu zawartosciu w 4 ludzi i ciagnika z turem skrzynia powróciła na własciwe miejsce. Trzeba na to szczególnie uważać jesli nie chce sie miec problemów i kosztów

 

A przy kolejnym wywracaniu skrzywienie moze sie pogłebiać, najgorzej jest gdy towar jest nierównomiernie rozmieszczony na przyczepie,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Senator    44

Jesli po opuszczeniu przyczepa nie wskoczyła prawidłowo w przednie ucha, to prawdopodobnie tylne ucha sa skrzywione lub jedno z nich było wyrwane i zostało krzywo wspawane. Mam tak w swojej przyczepie. Gdy chce wywracać pełną przyczepę do tyłu to musze najpierw zwalić recznie część towaru, raz tego nie zrobiłem i ponownie wyrwało ucho i omały włos przyczepa połozyłaby sie na boku[było uniesione na jakies 20-30 cm, gdyby stało sie to pozniej to bankowo lezałaby na boku]. Po opróznieniu zawartosciu w 4 ludzi i ciagnika z turem skrzynia powróciła na własciwe miejsce. Trzeba na to szczególnie uważać jesli nie chce sie miec problemów i kosztów

 

A przy kolejnym wywracaniu skrzywienie moze sie pogłebiać, najgorzej jest gdy towar jest nierównomiernie rozmieszczony na przyczepie,

 

Nie koniecznie musiało być urwane, mogła kiedyś stać krzwo przy kiprowaniu i sie cała przekrzywiła na bok, ja mam tak ze swoją - jak stoi na prostym to z 6 t pszenicy można kiprować na tył, a jak leciutko na prawą stronę teren pochyły to kaplica.

 

Edit: wywrotka to chyba jest d47B

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pawell18    13

No moze i tak być, moja ma za duzy luz na tylnych uchach i to dlatego tak krzywo wywraca, niezaleznie od terenu na którym stoi

Nawet jak wsypie zbiornik zboza nad tylną os to i tak sie krzywi przy wywracaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pawell18    13

Jak myślicie wartna jest tych pieniędzy????

Co z tymi płaskownikami przy ramie?????

Ze wzgledu na to ze krzywo wywraca to bym nie kupił, jedna juz taka mam i dziekuje bardzo. Skrzynie zawsze mozna naprawic, podłoge tez mozna zerwac i przyspawac nowe arkusze. Ale to twoje pieniadze i sam musisz zdecydowac, ja tylko wyraziłem swoje zdanie na ten temat. Jak cos zdecydujesz to napisz. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dawidg2    30

Gdzie masz te płaskowniki na ramie? Wspawane z boku w ceownik czy na środku pod ramą gdzie jest najwyższa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


dawidg2    30

To ktoś wzmocnił ją bo jak byłby płaskownik pod spodem to jest orginalnie tak. Niestety tych przyczep w dobrym stanie coraz mniej, a gruntowny remont to kosztuje połowe nowej 6 tonowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie zgodze się z kolegą " waldek315" ponieważ gdy podniesiesz max do góry to tam jest takie zabezpieczenie które nie pozwalawyżej podnieść i jednocześnie opuścić, jeśli tak zrobisz to bedziesz musiał wypóścić z tłoczyska olej i tam młotem je..bnąć żeby się opuścilo smile.gif

 

 

No tam powinien być poprowadzony taki drut. :)

Edytowano przez niedzwiadek97
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaro86    6

Witam chce kupic przyczepe d732 juz nawet jedna ogladalem. cena 7000tys, nowe burty, elektryka ok, podloga tez. Zastanawia mnie tylko spaw w miejscu, gdzie konczy sie resor i laczy sie z przyczepa. Tam jest bodajze ceownik ktory sie urwal kiedys widac ze to dobrze pospawane (przynajmniej tak mi sie wydaje). Przypuszczam, ze podczas wywrotu na jedna strone musialo to peknac. Silownik widac tez lekko zapocony. Rama widac prosta tylko troche pordzewiala, ale gdyby to wyczyscil a pomalowal to by wygladalo ok. Co o tym sadzicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



izydor6280    482

nie kupuj d47, a juz napewno nie w tej cenie

jesli ta d732 jest w takim dobrym stanie to nie ma sie co zastanawiac, cena jak za ten model niewygorowana

jesli ten spaw ktory opisujesz trzyma juz kilka, moze kilkanascie lat, to czego sie obwiac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      Właśnie odbierać mam nową przyczepe ale widze że instalacja pneumatyczna jest dwuobwodowa :'( W lamborghini podopne bo są gniazda jedna w zetorze już nie, może macie jakąś rade, moze da sie to poprzerabiać ???
    • Przez elektrotech
      czy ktos podjął się budowy czegos takiego?? gdzie zakupić tłok teleskopowy
       
      ps
      mam zamiar zrobić cos takiego ale z dołożeniem 2 osi -blizniak koła 16 z Żuka... u mnie tłoków w domu duzo ale jak sie okazuje koniecznie jest obnizenie na max wysokości oraz zastosowanie tz kipra na tył ale tu problem skąd wziąc teleskopa-tłok..i ile taki ma max wysięgnik??
    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez zetor7745
      Co sadzicie o przyczepach Pronar. Interesuje mnie kupno 2 sztuk 10t i wybor padl na pronar dobra cena co wy na to?
    • Przez johny09
      Witam.
      Jestem zainteresowany kupnem przyczepy koleby zremb w8, czy ktoś może się orientuje kto może chce sprzedać?
       poniżej przykładowe zdjęcie

×