Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, mam taki problem mianowicie odkad tylko pamiętam mój mccornik 133km 6cyl Perkins na zimnym silniku jest bardzo słaby, jak odpalę podczepię jakąś maszynę i jadę na pole to Nieraz sam się z nią nie może uradzic pod lekką górkę, tzn muszę zredukować z 6 na 5 bieg po tym jak się rozgrzeje idzie jak burza. Jest to trochę irytujące, ciągnik 4.5 tys przebiegu. Co może być czy te typy tak mają? 

Opublikowano
1 godzinę temu, roni9411 napisał:

Tak bez polbiegu, 36x36 skrzynia. a luz zaworowy może mieć coś z tym wspólnego? 

To jednak półbiegi masz. Co to za model i z jakiego roku?

Opublikowano
9 godzin temu, wieslaw16 napisał:

Radzę sprawdzić wtryskiwacze czy nie leją oraz ustawić odpowiednie i wymagane ciśnienie ich.

mam to samo przy c360. zamula raczej bez wplywu na temperature silnika. Ostatnio ciezko mial podjechac pod gorke na 3 z przyczepa z drzewem a jeszcze wczesniej sciagnac drzewo - musialem na pol dzielic. myslisz ze moze byc taka sama przyczyna - wtryski?. myslalem tez o pompie.

Opublikowano

Mam taką samą sytuację w c330 jak zimny bardzo słaby,po dwóch, trzech minutach pracy nie ten ciągnik normalnie wraca do żywych,przerabiałem już wszystko oprócz pompy wtryskowej myślę że to ona może być przyczyną 

Opublikowano
tadi77 napisał:

Mam taką samą sytuację w c330 jak zimny bardzo słaby,po dwóch, trzech minutach pracy nie ten ciągnik normalnie wraca do żywych,przerabiałem już wszystko oprócz pompy wtryskowej myślę że to ona może być przyczyną 

polej wrzątkiem pompę wtryskową i zibacz czy jest poprawa jak będzie to wina pompy

Opublikowano
47 minut temu, slawek74 napisał:

polej wrzątkiem pompę wtryskową i zibacz czy jest poprawa jak będzie to wina pompy

Tylko co w niej może być nie tak jak powiedzmy po kilku minutach silnik już jest silny i wszystko jest ok

Opublikowano (edytowane)

Ty weź lepiej powiedz co to za ciągnik i jaki typ silnika. Bo to jest kluczowa rzecz, a perkins 6-tka, to może być totalnie zwykla rotacyjna pompa a może być i CR na CATa układzie.

Edytowane przez Rowan
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Rowan napisał:

Ty weź lepiej powiedz co to za ciągnik i jaki typ silnika. Bo to jest kluczowa rzecz, a perkins 6-tka, to może być totalnie zwykla rotacyjna pompa a może być i CR na CATa układzie.

Dokładnie. Niełaska napisać podstawowe dane, ale żeby ludzie naprawili ciągnik  zdalnie przez internet to już tak.

 

Edytowane przez Marionos
Opublikowano

Mam mccormick f80

4400 Perkins wolnossący. Na zimno jest mułem. Zimą u dilera ciężko było go rozbujać, nawet z górki się nie potoczy na luzie. Do czasu osiągnięcia określonej temperatury jest dość głośny, potem automatycznie cichnie. No i jest żwawszy.

W innym ciągniku silnik iveco bez znaczenia temperatura. Teraz zakupiłem mf z silnikiem fpt - temperatura bez znaczenia  . Idzie pięknie.

Mccormick na silniku 2,5 kohler na zimno muł, na ciepło wariat, reaguje na gaz lepiej jak auto.

 

Ja stawiam że te 6 cylindrów w perkinsie podobne jak moje 4cyl. Będzie muł do czasu osiągnięcia temperatury, ale też i temperatury w skrzyni.

Opublikowano

Strzelam że pompa ma inne ustawienia na czas rozgrzewania się silnika np. kąt wtrysku, po osiągnięciu temp. roboczej sterownik wysyła sygnał do pompy stąd ta zmiana dźwięku pracy silnika

Opublikowano

Tak, serwis mówił że to coś w stylu dodatkowego paliwa, ssania.

Opublikowano
Dnia 24.02.2023 o 16:32, Agrest napisał:

Mam mccormick f80

4400 Perkins wolnossący. Na zimno jest mułem. Zimą u dilera ciężko było go rozbujać, nawet z górki się nie potoczy na luzie. Do czasu osiągnięcia określonej temperatury jest dość głośny, potem automatycznie cichnie. No i jest żwawszy.

W innym ciągniku silnik iveco bez znaczenia temperatura. Teraz zakupiłem mf z silnikiem fpt - temperatura bez znaczenia  . Idzie pięknie.

Mccormick na silniku 2,5 kohler na zimno muł, na ciepło wariat, reaguje na gaz lepiej jak auto.

 

Ja stawiam że te 6 cylindrów w perkinsie podobne jak moje 4cyl. Będzie muł do czasu osiągnięcia temperatury, ale też i temperatury w skrzyni.

W moim mc jest tak samo mimo że silnik to  Deutz AG z tym, że zamulony jest przez 200m od bramy potem normalnie, jak mówisz. Również uważam że chodzi bardziej o temp oleju w skrzyni niż silnika.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tyrowiec
      Witam. Poszukuję do kupna dokumentów od kirowca k700, ewentualnie od t150k. Może ktoś ma na zbyciu lub coś wie gdzie ogarnąć
    • Gość
      Przez Gość
      Prosze o opinnie na temat tych maszyn , może ktoś ogladał z bliska ,jeżdził???
      Jakie macie odczucia, co możecie powiedzieć na temat wykonania no o oczywiście ceny (czy jedno z drugim idzie w parze??).
    • Przez 11401620
      Witam wszystkich
      Mam ciągnik LTZ 55A po dziadku i jest taki problem nie chcą wejść biegi 3 i 2 reszta chodzi bez żadnych zgrzytów w czym może być problem, dodam że wymieniłem wszystkie oleje bo była masakra 
    • Przez MG1991
      Witam. Wie ktoś gdzie można dostać szybę lewa od drzwi hattat 398?
    • Przez jakub_urbanski
      Dzien dobry
      Przychodze do was z pytaniem.
      Co oznacza bład m-450 w ciagniku deutz fahr 6120 
      Ciagnik po wyswietleniu bledu niepozwala wkrecic sie na obroty oraz uniemozliwia wypalenie filtra cząstek stałych.
      Prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v