Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poszukuje ciągnika na 22 ha, rozglądam się za zetorem 7340. Co o ni myślicie?? Rocznik tak 97-99 do 52 tyś. zł. Byłby to ciągnik główny. O i może ma ktoś z was do sprzedania okolice Łodzi.

Opublikowano

Ja szukam ciągnik ok. 80 KM.

To kup sobie JD 5080M Comfort kosztuje z turem Pol-mot warfama 6 z krokodylem i chwytakiem do bel 180 tys brutto naprawde warto go kupic

Opublikowano

ok. Wiesz jak bym miał brać belarusa to z tym drugim przodem i szerokim ogumieniem tylko za takiego chcą ponad 80 tyś <_< i co to jeszcze później naprawy po gwarancji nie wiem jak dostępem z częściami i czy nie ma problemu z naprawą. A zetorem i ursusem miałem już dużo razy doczynienia w czasie napraw.

Opublikowano

Mam Belarusa820 z 2005roku; na moście stożkowym, tylko ogumienie szersze. Jest w galerii. Nie wiem czy przez te lata naprawy kosztowały 100zł. Ciągnik tak prosty, że człowiek z odrobiną wyobraźni sam go naprawi. Części tanie i dostępne w każdym sklepie, jak i na aukcjach w internecie. Do MTZ82/ Belarusa820 silnik z całym osprzętem dostaniesz za 11tys. zł, skrzynię za 4tys. zł.

Opublikowano

Moim zdaniem w przedziale cenowym 100-120 tys. zł. najlepszy byłby POLMOT H. Ciągniczek ten ma silnik oryginalny Perkinsa Euro III, co powoduje,że jego spalanie nie jest duże. Ponadto jego wygląd i wnętrze jak najbardziej jest komfortowe. Dodatkowym atutem jest widoczność, która naprawdę w tym ciągniku jest dobra.

Opublikowano

Witam wszystkich Forumowiczów!

Mam pytanie: Jaki ciągnik nowy wybrać?

Powinien mieć minimum 70km. Mam 16ha same łąki. Ciągnik pracował by z prasą Metal Fachu i z małym rozrzutnikiem oraz raz na kilka lat z pługiem i talerzówką.

Mam jeszcze 2 pytanie: Czy mogę wziąć jakieś dofinansowanie z PROW? Nie kredyt tylko coś typu dofinansowania dla młodego rolnika. I czy mogę coś zrobić jeżeli mam gospodarstwo już prawie 5 lat? Czy jeżeli przepisał bym ja na kogoś innego i potem znów przepisał na siebie to mogę złożyć wniosek o te dofinansowanie?

 

 

Z góry dzięki za pomoc!

Pozdrawiam!

Opublikowano

po pierwsze ile chcesz na niego wydać ?

po dróge czy ma być nowy czy używany ?

po trzecie czy z przednim napędem czy bez ?

Opublikowano

Tak jak pisałem ma być nowy.

Co do napędu to powinien go mieć.

Tak do 70 tysięcy ale można by podciągnąć do 80.

Wg mnie najlepszy byłby belarus jakiś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v