Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale nie mogę wiekszego niż 80 km najlepiej aby miał równo 80

yyy ... zetor : P ja bym zetorka kupował lub pronara ale one chyba 82 maja ;p nie wiem popatrz które ciągniki mają równo 80

Opublikowano

 

O ile sie nie myle to one mają skrzynie 8/2 czyli totalna porażka za tyle kasy :blink: wydaje mi sie ze już lepiej zainwestowac w takiego:

http://moto.allegro.pl/mtz-belarus-820-4x4-super-stan-jak-nowy-2006-r-i1266456623.html

 

http://moto.allegro.pl/zetor-9540-97r-i1261563716.html

 

lub cos zachodniego :D

Opublikowano

Panowie zastanawiam się nad zakupem ciągnika w przedziale 80-90 KM mam kilka typów:

New Holland TD8030 lub TD 8040

Case JX80 lub JX90

POL-MOT 8014H lub 9014H

w grę wchodzi coś używanego do 5 lat ale boje się taki sprzęt kupować bo kto normalny sprzedaje dobry nie felerny ciągnik który nie ma 5 lat?

Poproszę o waszą opinie na temat tych ciągników ewentualnie o wasze propozycje z tego zakresu cenowego i typu ciągników

Opublikowano

Witam

 

Jestem zainteresowany kupnem ciągnika około 80KM za kwotę nie przekraczającą 35 tyś.

Ciągnik ma być przeznaczony w głównej mierze do prac polowych ale także i do transportu.

Proszę was o podanie konkretnych propozycji ciągników. Z góry dziękuje.

Opublikowano

A ja bym ci radził za tą kasę JD.

 

Co do nowych nie bójcie się NH bo przecież niektóre JD produkują w Indiach. w 2009 roku w lubelskim tylko jeden dealer NH sprzedał 180 ciągników. ich cena i jakość idą w parze bo biorąc pod uwagę zetory to sory ale ja za takiego fronte nie dał ponad 160 tyś. dużo ludzi w okolicy pokupiło nowe zetory a mój ojciec wtedy kupiuł Lambo GP90 które uważane są za wadliwe ale obrabia 45ha orki kosi od 20 do 80 ha pastwiski itp rocznie i jest jedynym w gospodarstwie. W serwisie się Śmieją jak przyjadę na wymianę oleju co 400mh a powinne być co 200 i wszystko chodzi jak należy.

Ostatnio tylko poszła złączka wałka napędu czego przyczyną było to że napęd był odłączany okazyjnie a praktycznie wcale.

teraz kupię NH T5050 na full za około 180 tyś brutto + TUZ lub TUR nie wiem jeszcze i polecam wam odwiedzenie dealera NH.

Opublikowano

A co sądzisz o tym ciągniku http://allegro.pl/mtz-82-ts-4x4-turbo-97r-i1280233022.html

bo właśnie zastanawiam się nad jego kupnem.

 

No wiesz MTZ uchodzi podobno za woła roboczego ale ma kilka wad... naistotniejszą jest udźwig TUZ który jak na tą klasę ciągnika jest dośc słaby (sąsiad ma wersje bez turbo i nie da rady nim agregatu podnosic)... a poza tym przecieki i niski komfort w kabinie w porównaniu nawet do 30-letnich zachodnich ciągników...

aczkolwiek ma dużą siłę uciągu i części są do niego tanie...

 

wybór należy do Ciebie ja też kiedyś rozważałem MTZ82 ale kupiłem Deutz-Fahr'a i uważam że słusznie postąpiłem...

Opublikowano

Ojciec kilka razy mi wspominał o tym żebym kupił MTZa w końcu 82Km kosztuje 58 tyś brutto, 105KM 103 tyś, 130Km 130 tyś. Pewnie by jeździł kilka latek, części nie brakuje ale ja nie lubię bawić się w mechanika.

Mgr jakiego DFa kupiłeś??

Opublikowano

Niby narzekaja na te rewersy w Powerce wiec z tym to trzeba byloby sie zastanowic. A po 2 to popytaj dilera czy nie dalby rady zalatwic Ci Tura 120 - jest krotszy, lzejszy i nizej podnosi co prawda ale jest samopoziomujacy i jest o wiele lzej Proximie. Mialem do czynienia z 220 i Proxima to oprocz tego ze caly przod jest na tyle dociazony ze az sie opony odgniataja to podczas jazdy to wszystko chodzi i te 220 sa stanowczo za duze dla zwyklych Proxim. Tyle ode mnie, pozdrawiam :lol:

Opublikowano

Już kiedyś zakładałem podobny temat ale teraz już bliżej zakupu ciągnik 80 -90 km z ładowaczem 160 tys. - 180 tys. brutto zastanawiam się pomiędzy NH 5040 a JD 5080M (a może Case or Zetor a może DF). Co proponujecie

Opublikowano

Też miałem taki dylemat, lecz zastanawiałem się głównie nad Zetorem i DFem.

DF ma lepszą maskę do tura i pare innych plusów, ale Zetor ma większa kabinę i też pare plusów ;D

No ja wybrałem Zetora wzasadzie głównie dlatego że tańszy 30 tys za DFa z turem 180+ a za Zetora 150,000.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v