Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Cześć,

mam John Deere 6910 z silnikiem 6068z pompą wtryskową Lucas (135KM) ale wydaje mi się, że nie osiąga pełnej mocy. Podczas pracy nawet przy dużym obciążeniu nie zakopci, prędzej się zadusi. Membrana korektora dawki na pompie jest sprawdzona i szczelna. Mierzyłem też ciśnienie doładowania, i przy 2000 obr. nie przekracza 0,2 bara. Według serwisówki powinno to być 0,7-0,9. Wydaje mi się, że przez zbyt niskie ciśnienie korektor na pompie nie zwiększa dawki i to będzie przyczyną niskiej mocy. Gdzie szukać przyczyny, skoro turbina nie ma zmiennej geometrii? Jakie macie ciśnienia w swoich silnikach?

Opublikowano

Ja też tak mam z John Deer e 5100M i 5080M to u mnie świeży temat - był słaby ten większy doszukałem się że ma uszkodzoną membranę na zaworze regulującym dodatkową dawką paliwa sterowaną ciśnieniem turbiny na pompie wtryskowej . Membranę wymieniłem i tu drugi problem bo zawór nie chce działać na pracującym silniku. Od razu zgadłem że ciśnienie dolotu jest za niskie i zawór regulacyjny nie chodzi .Sprawdzałem kompresorem ustawiłem ciśnienie 0,4 bara i doprowadziłem do cylinderka zaworu i działa bez problemu czyli ciśnienie jest za niskie żeby nawet minimalnie zadziałać . Dałem turbinę do sprawdzenia  stwierdził że jest ok ale ja mu nie wierzę bo jak pytałem o ciśnienie to powiedział że sprawdził na maszynie i ma właściwe . Ciągnik pracuje na prędkości 2200 obrotów i turbo powinno wstać dużo wcześniej a samochody mają nawet 4000 obrotów. Twierdził że dostaje za mało paliwa i przez to nie wytwarza wystarczającego ciśnienia spalin do napędu turbiny przez mniejsze obroty nie daje ciśnienia na dolocie .Uważam że tu jest błędne koło bo jak nie wytwarza ciśnienia na dolocie to nie będzie ciśnienia na wylocie żeby zakręcić szybciej turbiną . Ja chyba najszybciej doprowadzę ciśnienie od turbiny do zaworka sterującego dodatkową dawką paliwa zaraz za turbo zamontowanym nowym przewodem a nie od kolektora przy samym wlocie do silnika tak jak jest . 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v