Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam mam pytanie odnośnie termostatu do ursusa c 360 a mianowicie jaki kupic? Na pewno chcę orginalny ursusa, ale sa dwa typy jeden droższy i większy jakby mieszkowy a drugi taki zwykły i teraz czym się różnią i jaki lepiej wybrać? Proszę o pomoc

Opublikowano

Jedyna różnica w działaniu jest taka, że mieszkowy po uszkodzeniu pozostaje w pozycji otwartej a ten nowszego typu różnie. Szczerze to mieszkowych już nikt nie stosuje wiec brałbym nowszy typ. 

Drugą zaletą może być że nowszy typ stanowi jakby zawór ograniczający wyrzucanie wody z chłodnicy, co często zdarzało się przy uszkodzonym mieszkowym. 

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, akmaly napisał:

Jedyna różnica w działaniu jest taka, że mieszkowy po uszkodzeniu pozostaje w pozycji otwartej a ten nowszego typu różnie. Szczerze to mieszkowych już nikt nie stosuje wiec brałbym nowszy typ. 

Drugą zaletą może być że nowszy typ stanowi jakby zawór ograniczający wyrzucanie wody z chłodnicy, co często zdarzało się przy uszkodzonym mieszkowym. 

Dobra rozumiem tak zrobię. Chce od razu w tym samym poście zapytać o jeszcze jedną rzecz a mianowicie w c360 nie do końca działa mi wywrot czyli kiper pelną przyczepę podniesie moze do połowy nawet nie i dalej nie ma siły w czym mozę być problem? Zawór w rozdzielaczu ? Jakaś rurka która doprowadza olej mozę dostała dziure? jak myślisz

Edytowane przez Mateusz100
Opublikowano
3 godziny temu, Mateusz100 napisał:

 Chce od razu w tym samym poście zapytać o jeszcze jedną rzecz a mianowicie w c360 nie do końca działa mi wywrot czyli kiper pelną przyczepę podniesie moze do połowy nawet nie i dalej nie ma siły w czym mozę być problem? 

Problem w operatorze ktory nie dba o sprzet. Olej nie sprawdzony, o wymianie oleju i punktach smarowania juz nie wspomne :D

Opublikowano
11 godzin temu, akmaly napisał:

@Marionos - wróżbita Maciej ma konkurencję:)

polecam się, wysoka skuteczność :D
żeby uniknąć wróżenia operator musi sprawdzić sprzęt na miejscu, tego zdalnie nie potrafię :D

Opublikowano
Dnia 19.09.2022 o 20:40, Marionos napisał:

Problem w operatorze ktory nie dba o sprzet. Olej nie sprawdzony, o wymianie oleju i punktach smarowania juz nie wspomne :D

chłopie olej to podstawa myślisz ze tego nie sprawdzałem..... jest stan nic nie brakuje a nadal problem

Opublikowano
15 minut temu, Mateusz100 napisał:

chłopie olej to podstawa myślisz ze tego nie sprawdzałem..... jest stan nic nie brakuje a nadal problem

ok, to sprawdź ciśnienie na wyjściu hydraulicznym

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v