Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

to znaczy że niema wyjścia na obrotomierz. Żeby podłączyć trzeba troszkę podłubać albo dać gdzieś gdzie naprawiają alternatory to Ci zrobią wyprowadzenie

Opublikowano

Witam Agrofotowiczów:* otórz posiadam Ursusa C330 ze skrzynią od C325 no i chciałbym podłączyć obrotomierz...ale nie ma zaślepki na tą linkę. o ile mi wiadomo C 325 nie miały Obrotomierzów i czy da się obejść to wszystko i zamontowac ten obrotomierz. Z góry dziękuję:* Prosze o konkretne odpowiedzi:*

 

PS* Kązdy obrotomierz podpinało się pod skrzynię biegów i czy jest możliwość podpięcia gdzie indziej?

Opublikowano

Jedyna chyba możliwość to podpięcie pod alternator elektroniczny obrotomierz bądż od czegoś normalny obrotomierz ale właśnie do alternatora podłączany np a bizonach takie były tyle że na 24V trzeba by znaleźć jakiś na 12V

Opublikowano

Można podłączyć do osi koła pompy wtryskowej. Ale trzeba przerobić pokrywkę tak aby przykręcić do niej przekładnie napędu obrotomierza z c-360 i zrobić sprzęgło żeby połączyć ją z wałkiem pompy. Też kombinowanie.

Opublikowano

Panowie - potrzebuję pomocy, a mianowicie w Teścia :) C330 wymieniłem zegar mtg/obrotomierz oraz linkę (wszystko nowe) a on (zegar nie teścio :) ) ku mojemu zdziwieniu nadal nie działa. Pytanie brzmi - co tam jeszcze może być nie tak ???

Opublikowano

Nie wiem jak w c-330, ale w c-360 przekładnia jest od przodu silnika wychodzi z rozrządu i idzie linką do obrotomierza. Najlepiej to odepnij linkę od obrotomierza, zapal ciapka i patrz czy linka się kręci, jeśli nie to przekładnia poszła.

Opublikowano

W 330 napęd jest w skrzyni biegów na wałku sprzęgłowym.

Możliwe że wystarczy zdjąć tylko pokrywę żeby wymienić ślimacznicę linki.

Żeby wymienić ślimak na wałku sprzęgłowym raczej trzeba rozebrać skrzynię.

Opublikowano

Jeśli niema wyjścia to można wypuścić między diodami.

Można było by pod pasować od Fiata 125p ale lepiej daj sobie spokój.

Inne przełożenie napędu alternatora są w samochodach a inne są w twoim ciągniku.

Trzeba by było go wyskalować za pomocą jakiegoś modułu ale tu już elektronika wchodzi w grę,

albo kupić z możliwością skalowania ale to już wydatek ok.400zł

Opublikowano

Witam.Mam problem z obrotomierzem w mojej c-330.Jest od nowości nabił już ponad 7tyś mth.Linkę poprawiałem kilka razy też oryginalna teraz zaczęła wskazówka nie równo wskazywać tylko lata a liczby się zmieniają.Kupiłem nową linkę to nawet silnik jej nie kręci.Pewnie ślimak w środku sie popsuł,może wiecie jak go naprawić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v