Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:D

hmmm co ty robiłeś że ci sie wskazówka urwała ;O? chyba że ze starości :D Musisz ostrożnie rozbierać bo jeszcze coś urwiesz i w ogóle nie będzie działał ;/

 

 

Bez urazy dla nikogo. Ale na tym forum i na ppr naczytalem sie o super hiper trzydziestkach co przez podkrecenie dawkowania na pompie pozwala w transporcie krecic obroty powyzej 2800 i tak zasuwaja calymi kilometrami z predkoacia 50km/h

Moze to byla jedna z tych wyscigowek. Tyle ze wskazowka obrotka powiedziala dosc :)

 

Prosze potraktowac to jako zart, a nie tresci nasmiewajace sie i obrazliwe.

 

Co do obrotka to ni ewiem czy uda ci cie zciagnac wskazowke bez urwania czegos, Mi sie nie udalo i dalej nie probowalem. zeby nie popsuc.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Mi sie udało rozebrać i nic nie urwać :D:) I nawet działa :) A co do tego czemu sie urwała to już mówię. Jak jest wskazówka to jak opada jest pod nią taki kołeczek co ją przytrzymuje i już tyle razy opadła że kołeczek ją przeciął. Jak ktoś jeździł tak C-330 na obrotach 2800 to na pewno ta 30 za długo nie pochodziła moją na pewno tak nikt nie jeździł bo jestem pierwszym właścicielem i plomby na pompie są całe :) Dzięki za pomoc bo trochę zaoszczędziłem jak naprawiłem ten obrotomierz. :) :)

 

Jak wam się nie chce pisać już w tym temacie to jak przyjdzie jakiś mod niech go zamknie :) A jak chcecie to piszcie :D

Opublikowano
Mi sie udało rozebrać i nic nie urwać :) :rolleyes: I nawet działa :) A co do tego czemu sie urwała to już mówię. Jak jest wskazówka to jak opada jest pod nią taki kołeczek co ją przytrzymuje i już tyle razy opadła że kołeczek ją przeciął. Jak ktoś jeździł tak C-330 na obrotach 2800 to na pewno ta 30 za długo nie pochodziła moją na pewno tak nikt nie jeździł bo jestem pierwszym właścicielem i plomby na pompie są całe :) Dzięki za pomoc bo trochę zaoszczędziłem jak naprawiłem ten obrotomierz. :);)

 

Jak wam się nie chce pisać już w tym temacie to jak przyjdzie jakiś mod niech go zamknie :) A jak chcecie to piszcie :)

 

Jak zagiąłeś blachę przy szkiełku

Opublikowano
Matko jak Ty nie wiesz takich rzeczy to o kurde....

 

Pod spodem obrotomierza jest takie gniazdo i tam wtykasz końcówkę linki z odpowiednią nakrętką.

Nieprecyzyjnie sformułowałem pytanie, chodziło mi o to gdzie do ciągnika jest przykręcona linka od obrotomierza

Opublikowano

Mam mały problem z obrotomierzem. Kupiłem wczoraj nowy obrotomierz podłączyłem linkę i nic, w ogóle się nie kręci. Gdy odłączyłem linkę od obrotomierza, linka też się nie kręci. Chyba problem tkwi w tej dziurce co linkę się wkłada, bo linka jest w dobrym stanie. Napiszcie jak możecie.

Opublikowano
Mam mały problem z obrotomierzem. Kupiłem wczoraj nowy obrotomierz podłączyłem linkę i nic, w ogóle się nie kręci. Gdy odłączyłem linkę od obrotomierza, linka też się nie kręci. Chyba problem tkwi w tej dziurce co linkę się wkłada, bo linka jest w dobrym stanie. Napiszcie jak możecie.

Problem napewno tkwi w tej jak to nazwałeś dziurce. Musisz ją wymienić na nową i obrotomierz będzie działał. Miałem ten sam problem w C 360 i po jej wymianie obrotomierz działa.

Opublikowano
Ale jak mam się dostać do tej dziurki ?? Poprzez silnik czy może tędy koło skrzyni zmiany biegów ??

Nie wiem jak to wygląda w C 330 ale w C 360 jest tak że taka mała przekładnia jest przykręcona do silnika na 2 śruby. Odkręcasz je, wyciągasz starą przekładnie wkładasz nową, przykręcasz ją i powinno działać.

Opublikowano

linka nie dostaje z silnika do obrotomierza. U mnie ja skrocilem obudowę linki (ta taka pokryta czyms czarnym z zelazna sprezynką w środku) ok 1.5cm - 2cm i pozniej obudowę skleiłem i teraz ładnie chodzi. Myślę że to tego przyczyna jeżeli linka sie kreci na sucho z silnika. Pozdrawiam

Opublikowano

Bajerujesz ................... napęd obrotomierza pochodzi ze skrzyni biegów , a nie z silnika ..................... , po pierwsze sprawdź stan linki , ( czy nie przerwana i czy prawidłowa długość ) jeżeli to jest ok to pozostaje tylko ciągnik rozjechać bo napęd spierd ..........................................

Opublikowano

Ja w swoim wymieniłem ten czarny plastik ktory sie wkreca w obudowe nowa linka i przez 2-3 minuty chodził normalnie a potem d**a !! :) Jak odkrece linke od strony skrzyni i pokrece w palcach to licznik działa :) Co to moze byc??

Kwadracik jest dobry , nie wytarty .

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jeżeli ten jak to nazywacie "kwadracik" jest dobry to możliwe jest, że linka za mało wystaje z pancerza, albo ten czarny plastik, który wymieniłeś ma za długi gwint i linka nie wchodzi w napęd na takiej długości jak powinna. Spróbuj skrócić ten plastik (gwint na który wkręcasz linkę) na początek o 2 mm i zobacz czy da to jakiś efekt. Jeżeli nie to skróć bardziej. Powinno pomóc. Robiłem tak nieraz i zawsze działało.

Opublikowano

miałem to samo... podobno były produkowane linki "za krótkie" i szybko sie wycierały. ja skróciłem trochę pancerz i odwróciłem linkę i narazie chodzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v