Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy c-328 ma wejscie do obrotomierza?? jak tak to w którym miejscu? mam c-328 ale szukałem ale nie znalazłem. jest licznik (ale nie działa) liczacy kg/cm3

Opublikowano

Wiem że obrotomierz był w C-328 i to chyba taki sam jak w C-330 - czy tak było we wszystkich nie wiem.

w C-330 wyjście jest z prawej strony skrzyni biegów zaraz za sprzęgłem, czyli pod licznikiem.

kg/cm3 tak się mierzy ciśnienie, czyli może być ciśnienie oleju lub powietrza - ale to z pewnością nie ma nic wspólnego z obrotomierzem czy licznikiem mtg.

Opublikowano

Ma wejście z prawej strony jak siedzisz za kierownicą obok kolumny kierowniczej. Obrotomierz jest inny niż w c-330, 328 ma białe tło, pokazuje mth, obroty i prędkość. Mam c-328 ale licznik ma zbite szkiełko i trochę wyblakł. Ale idzie odczytać. A kg/cm3 to pokazuje ciśnienie powietrza i oleju na drugim wskaźniku.

Opublikowano
Co prawda nie mam C-328 ale mi sie zdaje że gdzieś w skrzyni biegów.

że jak??? w skrzyni??? nieźle.... niema takiej mozliwośći tym bardziej jak ciagnik stoi a jest zapalony to skąd dowiesz się jakie sa obroty???? B) Jak piszesz to nie pisz bzdur -moze pomyliłeś się z samochodem -prędkościomierz :)

Opublikowano

Mam obrotomierz w ursusie C-330 i przełamała mi sie w nim skazówka mam już nową ale nie wiem jak rozebrać obrotomierz. Jest tak kilka śrubek powiedźcie które wykręcić żeby czegoś nie urwać ani nie rozebrać za dużo :D Głównie chodzi mi o zdjęcie plastikowej pokrywy tylnej. :D

Opublikowano
No ja mam też czarny ale trochę inny. Chciałem kiedyś kupić taki jak były stare z prędkościomierzem to nie było już. Nie produkują a szkoda.

 

Ja też mam trochę inny ale podobny do tego co dałem w linku :D

 

No z prędkościomierzem nie produkują ale te czarne produkują bo widziałem kiedyś w sklepie :D

 

Wracając do tematu to wiecie jak ten obrotomierz rozkręcić ^_^ tak żeby nie zepsuć ^_^

Opublikowano

:)

To jest mój obrotomierz :D Wskazówka jest cała ale tylko tak widać, bo jak się podniosą obroty to jedna część idzie do góry a druga zostaje w miejscu :D

 

 

Wlasnie rozbroilem taki ale od 360. Aby sie do niego dostac trzeba najpierw rozdziewiczyc ta obwodke przy szkielku. Poodginac krawedzi ei sciagnac szkielko. Potem od dolu sa 2 male srubki zalane kitem. Jak te odkrecisz to wyciagniesz caly obrotomierz. W srodku standard czyli ruchomy magnes napedzany ilna i przekladnia dla liczydla. Wszstko trzyma si ena 2 wkretach w palstiku. Mimi to trzeba ostroznie to jednak delikatny mechanizm wychylowy.

Ps wlasnie moj wmontowalemw deske rozdzielcza od kadeta. Zamiast oplowskiego predkosciomierza.

Opublikowano
:)

 

Wlasnie rozbroilem taki ale od 360. Aby sie do niego dostac trzeba najpierw rozdziewiczyc ta obwodke przy szkielku. Poodginac krawedzi ei sciagnac szkielko. Potem od dolu sa 2 male srubki zalane kitem. Jak te odkrecisz to wyciagniesz caly obrotomierz. W srodku standard czyli ruchomy magnes napedzany ilna i przekladnia dla liczydla. Wszstko trzyma si ena 2 wkretach w palstiku. Mimi to trzeba ostroznie to jednak delikatny mechanizm wychylowy.

Ps wlasnie moj wmontowalemw deske rozdzielcza od kadeta. Zamiast oplowskiego predkosciomierza.

 

 

Ale to ująłeś :D. Popieram też dzisiaj swój popsuty rozebrałem. Tylko rób to naprawdę z wyczuciem ja wyrwałem tego jednego wkręta :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v