Zaloguj się, aby obserwować  
dawid456

Kupno ziemi/ Darowizna

Polecane posty

dawid456    0

Witam, 
Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda teraz kupno ziemi powyżej 1h bez wykształcenia rolniczego.
A jak ma się to też z darowizną od rodziny, czy nie ma to znaczenia czy kupno czy darowizna i proces jest ten sam?
Jestem z zawodu mechanikiem, prowadzę działalność gospodarczą.
Co bym musiał dokładnie zrobić żeby mieć ziemię?
Z góry przepraszam jeżeli to nie ten dział, najbardziej ten wydawał się odpowiedni. 
Pozdrawiam

PiotrB84    0

Gdy powierzchnia zakupionych działek na terenach wiejskich przekroczy 1 ha, trzeba będzie prowadzić działalność rolniczą i nie będzie można jej zbyć przez 5 lat.

Jeżeli działka rolna ma powierzchnię powyżej 1 ha, kupno nie będzie możliwe przez osobę prywatną, nie będącą rolnikiem. Znalezione w internecie

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

• Podobna zawartość

• Przez karol
      Zapraszam do wypowiadania się na temat prowadzenia rozrachunków z tytułu VAT w gospodarstwach rolnych. Jakie są Wasze doświadczenia?
    • Przez MICH4Ł
      Witam. Jestem po kursie rolniczym który uprawnia mnie do prowadzenia produkcji rolniczej R3, na co dzień pracuje zawodowo. Czy mogę starać się o dofinansowanie do prowadzenia małego gospodarstwa i młody rolnik?
    • Przez Marekk91
      Witam, mam jedną firmę która nie zapłaciła za kilka faktur już kilka miesięcy, prawie 15 tys. Poszło przedsądowe wezwanie do zapłaty, bez odzewu. Co muszę krok po kroku zrobić, żeby podać tą firmę do sądu? Oczywiście żeby zapłacili również wszystkie koszty. Pierwszy raz mam z czymś takim do czynienia
    • Przez Rs15
      Witam,