Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, od niedawna posiadam mf690 83r, przedni napęd. Potrzebuje opisu wyjść hydraulicznych. Gdzie wpiąć hamulce przyczepy. Jest 6 wyjść. 4 dolne wiem służą do na kiprowania gdyż połączone są z rozdzielacza. 2 górne do czego służą. Lewe jest zaślepione a prawe wygląda jak te od rozdzielacza ale gdy tam wpinam manometr i naciskam hamulec w ciągniku nic się nie dzieje. Prosze o pomoc. 

Edytowane przez 35bogus
Zmiana tematu
Opublikowano (edytowane)

Wtyczka od hamulców hydraulicznych jest na tyle specyficzną że w inne miejsce jej nie wepniesz. Możliwe że ten ciągnik nie posiada hamulca hydraulicznego do przyczepy... Wrzuć zdjęcia to się coś rozjaśni

Edytowane przez peewee1984
Opublikowano

Posiadam 5 wyjść euro. Wszystkie są takie same. Cztery dolne wychodzą z rozdzielacza, tam podłączam np. kiper przyczepy. Górne prawe jest takie same jak pozostałe. Gdy wpinam tam manometr i wciskam hamulec nic się nie dzieje. To wyjście jest połączone z wlewm oleju, czyli łączy się na wysokości zbiornika paliwowego prawego. To chyba jest tak myślę ,, wolny spływ,, chyba. Z lewej strony jest taki jakby zawór, śruba wkręcona. Ona jest połączona i z mostem i z rozdzielacze. 

Zastanawia mnie ta lewa strona. Bo ona jest zaślepiona, a przewody idą i do tylnego mostu oraz połączony jest z rozdzielaczem. Albo jest to jakiś zawór bezpieczeństwa, albo zaślepione żeby podłączyć wyjście do hamulców. Na marginesie, jak wygląda końcówka do hamulców hedraulicznych przyczepy bo dopiero jestem na etapie wymiany siłowników w D47 z pneumatyki na hydrauliczno-pneumatyczne. Jeszcze przewodów nie zakułem. 

Opublikowano

Zrób fotkę. Ja w 690 nie mam hamulców, a teraz kupiłem 698 i już jest na górze para wyjść hydraulicznych jakby hamulcowych. Jednak po wciśnięciu hamulca tam nie pojawia się ciśnienie. Może trzeba jakoś to odpowietrzyć? Na pewno sterowanie rozdzielaczem musi być z przewodem hamulcowym połączone. 

Może jakiś użytkownik znawca się wypowie bo sam jestem ciekaw?

Opublikowano (edytowane)

Zrób fotę tych wyjść. Na tą "tablicę" z hydrauliką jest też wyprowadzone miejsce do sprawdzania ciśnienia na sprzęgle WOM, zaślepione śrubą 

Edytowane przez MF675ursus
Opublikowano

Ok dzięki za podpowiedzi, wychodzi na to że nie mam wyjścia. Jutro zrobię zdjęcia i wrzucę. Jedyne wyjście to wpiąć hamulce pod wyjścia z rozdzielacza i hamować dźwignia jako ręczny na chwilę obecną. A później zrobić to porządnie. 

Opublikowano (edytowane)

Odświeżam temat, pytanie co to za śruba na wyjściu ta po lewej na górze, przewód prowadzi do obudowy mostu, pokrywy od góry. Czy to jest jakiś zawór bezpieczeństwa, on jest połączony tak jakby z siłownikiem od wspomagania podnośnika. Bo chce być pewny zanim zacznę montować sprężarkę do hamulców pneumatycznych że na pewno nie mam wyjścia hydraulicznego na hamulce. 

IMG_20220302_095818.jpg

IMG_20220302_095742.jpg

IMG_20220302_102113.jpg

IMG_20220302_102130.jpg

Edytowane przez 35bogus
Uzupełnienie zdjęć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez tiger2911
      Dzień dobry
      Potrzebuje informacji gdzie są bezpieczniki w massey Ferguson 590 z opisem. Problem z prądem brak kontrolek, nie można zapalić akumulator rozładowany 
       
    • Przez karol_365
      Witam. Może ktoś podpowie, czy mam słuszne podejrzenie odnośnie wycia w skrzyni i ewentualnie doradzi jak to zlikwidować. Jakieś 2 lata temu zakupiłem MF 698 w tanich pieniądzach z niesprawnym wzmacniaczem momentu ( dźwigienka pod kierownicą, czyli skrzynia na 2 wajchy). Wzmacniacz ogarnąłem. Były pęknięte pierścienie w nim i przy okazji zregenerowałem kosz wzmacniacza. Przed remontem nie było praktycznie ciśnienia na skrzyni z jazdą, więc dla spokojności wstawiłem nową pompę hydrauliczną. Podczas wymiany zauważyłem że na przekładni pompy hydraulicznej na takiej płycie ( dołączam na zdjęciu) jedne koło zębate było luźne( strzałka na zdjęciu) . Niestety zignorowałem to i złożyłem wszystko do kupy. Efekt? Wszystko działa jak żyleta, wzmacniacz ,wom , podnośnik, cisnienia są luks. Jedynie pozostało głośne wycie. Wycie pojawia się tylko i wyłącznie wtedy gdy załączony jest wzmacniacz momentu, tzw. przyspieszacz. I moje pytanie brzmi, czy te wycie może powodować te małe koło zębate, które miało luz , które ja zignorowałem i zostawiłem? Ciągnikiem dużo nie jeżdżę ale jak już coś robię , to mnie szlak trafia , bo wyje to głośniej niż c360 z kosiarką 😅 W wolnej chwili chciałbym to zrobić ale przed tym wolę się upewnić czy dobrze myślę. Pozdrawiam 




    • Przez kuna9977
      Zastanawiam się nad opryskiwacza wpadł ładny pilmet 1215 używany. Tylko mam górzysty teren i zastanawiam się czy MF 255 z pełnym da radę na 2 biegu. Też mam kilka kawałków w klin jak wygląda sprawa ze zwrotnością? Czy lepiej kupić 800l. Na Zetora 7340. Mf mały zwinny mało pali chodzi również z rozsiewaczem. 
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Niedlugo zaczynam remont mojego MF 255 , może ktoś podpowie jak I czy wg da się przerobić hydraulika w MF 255 żeby hydraulika była niezależna z podnosnikiem, było by to milion razy wygodniejsze. 
      Dzięki za informacje 
      Np jakbym zalozyl dwa takie rozdzielczego jeden z lewej strony do hydrauliki a drugi po prawej do podnośnika żeby nietrzebabylo przekręcać tej dźwigni pod siedzeniem jets to uciążliwe przy rozsiewaczu do nawozu gdzie jest otwierany hydraulicznie 

    • Przez Clark
      Witam. Jestem na etapie wymiany instalacji w MF255. Poza kontrolkami od kierunków wszytko niby działa ale jest jeden podstawowy problem- brak ładowania. Jeśli wzbudzę alternator to wszystko hula jak złoto. Teraz pytanie w jaki sposób w oryginalnej instalacji poprowadzone jest wzbudzenie. Instalacja którą kupiłem ma tylko dwa przewodu. Jeden główny i drugi od kontrolki. Ten od kontrolki nie podaje plusa więc wzbudzenia nie ma. Jeśli podam plus wszystko działa. Co najważniejsze- nowa instalacja jest zrobiona na wzór oryginału a ja mam alternator przerzucony na drugą stronę i jest to on od samochodu. Nie wiem jak w oryginalnym było rozwiązane wzbudzenie. Poprzednio alternator zakładał mi elektryk ale zrobił to metodą gospodarczą i po linii najmniejszego oporu (sama kontrolka od początku nie działała). W necie znalazłem informację, że przez przewód kontrolki chwilowo powinien być podawany plus ale tak się nie dzieje. Czy w oryginale jest jakiś dodatkowy przewód?     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v