Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam

podczas wymiany oleju w skrzyni w filtrze oleju znalazłem elementy okładziny

może ktoś podpowie od czego to może być rozważam wom lub hamulce

DD7D1278-DE28-419A-85C4-89667FDDF2AF.jpeg

Opublikowano

Też mi się tak wydaje 

nowe tarcze wom są cięte w kratkę 

miała być wymiana oleju a tu się szykuje poważna robota

Opublikowano

Wow rzeczywiście szybka spuścić olej dźwignąć budę może jeszcze odkręcić podpory od tura z ry to szybką nazywasz nawet samemu nie idzie jej zdjąć założyć bez sprzętu. Sam robiłem to 2 razy i nie jest lekko i napewno nie szybko

Opublikowano

No w większym budy nie trzeba targać tyle co korpus więcej waży. No widzę jak w 3 godziny rozbierasz i składasz a może po drodze tarcze kupujesz albo docisk przetaczasz. Już jeden szybki tu był co pompę zmieniał w godzinę czy półtorej

Opublikowano

Oprócz oczywistej wymiany tarcz należało by wymienić uszczelnienia tłoka ?

co do sprzętu to co będzie przydatniejsze żuraw warsztatowy czy jakiś mocny wózek?

Opublikowano (edytowane)

Takie rzeczy gdyby się robiło dłużej, to by się nie zarobiło.
Myśle, że powinieneś do mojej galeri zerknąć 😉

Edytowane przez Rowan
Opublikowano

Zwolnica już by była zdjęta ale przeszkadza wspornik zbiornika paliwa

może pamiętacie co z nim zrobić,

żeby podniósł się razem z kabiną musiałbym ją dźwignąć blisko 15 cm

82017A0A-874F-4BAC-9897-628FEA855B35.jpeg

Opublikowano

Kutwa to nie jeleń że na bok, a jak byś pomyślał że masz 2 strony do zrobienia to po przechyleniu na bok masz podwójną robotę czyli 4 poduszki na przemian odkręcić to se przekalkuluj czy raz podnosisx tył czy 2 razy na bok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Czesc. Mam problem z wałkiem wom. Podczas jazdy z rozrzutnikiem nagle wałek wom sie zatrzymał i zaczął zgrzytac. Po zdjęciu przekaźnika i wlaczeniu wom walek zaczął sie kręcić i zgrzytal i na ,,oko,, nie kręcił z ta prędkością co powinien kręcić patrząc na obroty silnika. Dzisiaj za każdym włączeniem walka zgrzytal i po wyłączeniu go tez zgrzytal dopiero po chwili przestawał.
      Za co sie zabrać? Kosz WOM czy cos innego? Dzięki za podpowiedzi
       
    • Przez darkowe1
      Pany da radę wymienić w rozdzuelaczu od ponosnika suwak na linkę? Teraz jest na panel ehr jednak sa z nim straszne problemy . Ostatnio przestał działać był jakis elektronik stwierdził ze panel jest dobry . Przerobiliśmy podnosnik na krótko nowe kable gura dół i tez się zacina ... chciałem przerobić sterowanie na linkę tylko czy da radę...
    • Przez szymon628
      Mam problem ponieważ rozebrałem przedni most w mf 3050 i zauważyłem że jedna półos jest dluzsza od drugiej czy ktoś wie z której strony powinna być 
    • Przez Sadownik3650
      Witam . Posiadam MF 3650 sadownik, co może być przyczyna takich objawów:?
      Przy pracy ze siewnikiem ciągnik wszedł w tryb migającej kontrolki oleju. Stracił moc, po kilku minutach odcina zapłon. Po ponownym odpaleniu objawy są podobne nieregularna praca. 
      Filtry paliwa są wymienione pompka działa tłoczy paliwo, filtr oleju nowy jak i olej. 
      proszę o jakaś podpowiedz...
       
       
    • Przez Mateusz1254
      Massey Ferguson 6160 skrzynia speedshift podczas pracy na polu na desce rozdzielczej zniknął napęd półbieg blokada i drążek od zmiany biegów ciężko chodzi i nie można załączyć zająca gdzie trzeba szukać przyczyny? Sterownik z prawej strony pod kabiną był sprawdzony i naprawiony Autotronic 3.przy akumulatorze u góry bezpieczniki mają prąd.Główne bezpieczniki w kabinie też sprawdzone 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v