Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam Was.

mam problem z przednimi kolami i kierowaniem moim ciapkiem ;) problem polega na tym, ze prawe kolo skreca tak jak powinno podczas ruchu kierownica natomiast lewe kolo tez skreca ale czesto sie przestawia samo i nie jest rownolegle z tym kolem skrecajacym prawidlowo. Odkrecalem i ustawialem je tymi srubkami zakontrowanymi ktore sa umieszczone na kolumnie po obydwu stronach ale po ustawieniu i zakontrowaniu znowu samo sie przestawia. usterka pojawila sie jak zawadzilem o sciane na skreconych kolach i przez sile uwal sie ogranicznik przy kole i wykrzywilo sie za bardzo to kolo. Duzo to roboty zeby to naprawic? i co trzeba zrobic? prosze o pomoc jesli ktos wie.. dzieki..pzdr

Opublikowano

witam was wszystkich. wie ktoś może od czego pasuje wieloklin na wałek kierowniczy do 330, żeby wrzucić tam inną kierownice ze szrotu? wiem na pewno, że od żuka pasi, ale czy od czegoś innego?

Opublikowano

pokazać Ci górę u mnie przed domem? odkąd jeżdżę to już chyba dziesiąta z rzędu będzie, bo uszy pourywane są. trzeba sie podciągnąć o kierownicę i zaprzeć na hamulec to po kilku razach strzela. btw. irytuje mnie mentalność niektórych użytkowinków forum, jeżeli pytam o coś to już idiotyczne pytania po co? dlaczego?, jeżeli bym nie miał problemu to bym nie pisał.

Opublikowano

jednak widzisz, nie jest taka mocna, bo jakby była to do dziś bym ją miał, ale ale - wytrzymała najdłużej :D tylko nie wiem skąd taką wytrzasnąć. a i wiecie może czy mozna gdzieś oryginalną od c330 kupić, albo czy od 360 wieloklin pasuje?

Opublikowano

ja to robie ściagaczem takim samym jak koło pasowe się ściaga, obwiązujesz ją na około zwykłym łńcuchem jak najciaśniej, wkręcasz nakrędke tak aby była równo z osią patrząc od góry, dajesz na to ściagacz ramionami chwytasz na łańcuch w 3 miejscach i ściągniesz bez problemu zeskoczy a bedzie tam mocno się trzymać jak nigdy nie zdejmowałeś jeszcze:)

Opublikowano

Panowie próbowałem wszystkich sposobów oprócz tego ze ściągaczem bo ściągacza nie mam :) macie jeszcze jakieś sposoby? z tym stanięciem na niej to wam powiem ze do imadła całą kolumnę dałem i skakałem po kierownicy i ani milimetra nie zeszła heh oczywiście w miarę delikatnie żeby jej nie złamać :D

Opublikowano

zrób tak jak napisałem wczesniej wtedy kierownica nie ucierpi na tym, od kogoś weź ściagacz i ściagniesz, jak nigdzy jej nie zdejmowałeś to niczym innym nie zejdzie bo zapieczona jest, sam kiedyś z tym sie meczyłem aż przyszedł mechanik i takim sposobem ją zdioł jak pisałem:)

Opublikowano

jednak widzisz, nie jest taka mocna, bo jakby była to do dziś bym ją miał, ale ale - wytrzymała najdłużej :P tylko nie wiem skąd taką wytrzasnąć. a i wiecie może czy mozna gdzieś oryginalną od c330 kupić, albo czy od 360 wieloklin pasuje?

 

Ja mam taką kierownicę, leży w garażu. Tylko strasznie brudzą się ręce od niej :P:D

Opublikowano

Witam ;[ mam problem z przekładnią kierowniczą a dokładnie chodzi o to że cieknie mi olej przekładniowy z ramion przekładni z którymi są połączone drążki kierownicze z przegubami B) . Nigdy ten problem nie występował :) . Pomóżcie jak co ;) .

Dziękuje już za wszelkie porady B)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v