Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mf 8110 problem tkwi w tym że jest:

- problem z biegami czasami ciężko jest wbić bieg ale to jeszcze nie jest takie męczące jak:

 jadę drogą wjeżdżam na rondo zmieniam bieg na mniejszy puszczam sprzęgło a on stoi na środku ronda i nie chce ruszyć a bieg wbity wbijam inny też stoi dopiero jak zgasze i odpalę biegi działają mialem tak już kilka razy niebezpieczne jeżdżąc w mieście jaka może być przyczyna ? Albo z rana jak odpalę Mf chce wbić bieg ciągnik stoi muszę zgasić i odpalić, ciągnikiem dopiero można jechać i tak za każdym razem 

Bardzo proszę o odpowiedz pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Te kolegi problemy z innych tematów to w różnych ciągnikach? 

Bo jak nie, to łatwiej rozwiązać problem opisując w jednym temacie, bo poroblem pewnie tkwi w tym samym, bo chyba wszystko jest sterowane ciśnieniem oleju

Edytowane przez Alchemik
Opublikowano

Na jeden wątek odpisałem ale jak zobaczyłem inne to ci powiem sprawdź ciśnienie na 17 bar bo zapewne coś nie halo jest bo nie działa ci wszystko co obsługuje niskie ciśnienie zapewne zapomniałeś wspomnieć o słabym wspomaganiu. Jak się mylę to wyczyść trójdział

Opublikowano
3 godziny temu, hardkor113 napisał:

Wydaję mi się że gubi ciśnienie na skrzyni i nie ruszy.Trzeb by pomierzyć ciśnienia wtedy bedziesz wiedział

Jakoś jeździ ale wariuje czasami heh, jak sprawdzić te ciśnienie ? Jestem zielony ale nie odpuszczam i próbuje sam 

3 godziny temu, Alchemik napisał:

Te kolegi problemy z innych tematów to w różnych ciągnikach? 

Bo jak nie, to łatwiej rozwiązać problem opisując w jednym temacie, bo poroblem pewnie tkwi w tym samym, bo chyba wszystko jest sterowane ciśnieniem oleju

Nie to jest w jednym ciągniku kiedyś wstawiłem post wszystko razem to nie było takich pomocnych odpowiedzi i postanowiłem ze spróbuje tak osobno heh wpinałem urządzenie pod gniazdo z tylu to mam 160 bar cieśnina 

2 godziny temu, hardkor113 napisał:

Skąd jesteś mam mechanika dobrego.Tylko trzeba do niego maszynę dowieźć

Zachodniopomorskie, Kołobrzeg 

a mechanik skąd ?

2 godziny temu, sznajdik napisał:

Na jeden wątek odpisałem ale jak zobaczyłem inne to ci powiem sprawdź ciśnienie na 17 bar bo zapewne coś nie halo jest bo nie działa ci wszystko co obsługuje niskie ciśnienie zapewne zapomniałeś wspomnieć o słabym wspomaganiu. Jak się mylę to wyczyść trójdział

Sprawdzałem ciśnienie z tylu pod gniazdo podpiąłem urządzenie i ma 160bar. Tak wspomaganie też jest słabe cały czas kierownica się kręci i jak się jedzie po drodze to trzeba co chwile kontrować bo ciezko chodzi.

o co chodzi z tym trójdziałem

Opublikowano

Lubelskie. To jak masz 16 to pompa kaput. Na rozgrzanym powinno być nie mniej jak 17 a najlepiej to koło 18


Zawór trójdrożny jest pod maską lubi się zaciąć albo zasyfi on odpowiada za sterowanie ciśnieniem. Spróbuj rozgrzać go i skręcić na max kołami jak stanie traktor to na bank pompa

Opublikowano

No tak jeżeli na tyłku jest już słabe ciśnienie to na drugiej sekcji gdzie pomiar nie został zrobiony jest też spory ubytek wartości ciśnienia. To że pompa do śmietnika to już wiemy ale czy coś się nie przyczyniło do jej wykończenia?

Opublikowano
15 godzin temu, hardkor113 napisał:

Lubelskie. To jak masz 16 to pompa kaput. Na rozgrzanym powinno być nie mniej jak 17 a najlepiej to koło 18

 

Zawór trójdrożny jest pod maską lubi się zaciąć albo zasyfi on odpowiada za sterowanie ciśnieniem. Spróbuj rozgrzać go i skręcić na max kołami jak stanie traktor to na bank pompa

 

Tak właśnie czasami jak jest rozgrzany i jadę i skręcę kołami na maksa na podwórku bo chce zawrócić to ciągnik staje w miejscu muszę zgasić i odpalić od nowa to jest wina pompy ? 

9 godzin temu, sznajdik napisał:

No tak jeżeli na tyłku jest już słabe ciśnienie to na drugiej sekcji gdzie pomiar nie został zrobiony jest też spory ubytek wartości ciśnienia. To że pompa do śmietnika to już wiemy ale czy coś się nie przyczyniło do jej wykończenia?

Co mogło się przyczynić dawałem do mechanika takiego nie ciekawego i mówił że wymieniał w pompie te tryby tak zwane serce bo były starte zębatki niby czyli mnie oszukał i nic nie robił ? 

15 godzin temu, hardkor113 napisał:

Lubelskie. To jak masz 16 to pompa kaput. Na rozgrzanym powinno być nie mniej jak 17 a najlepiej to koło 18

 

Zawór trójdrożny jest pod maską lubi się zaciąć albo zasyfi on odpowiada za sterowanie ciśnieniem. Spróbuj rozgrzać go i skręcić na max kołami jak stanie traktor to na bank pompa

 

A jak ten zawór wyglada mogę prosić o zdjęcie ? On nie znajduje się czasem pod ciągnikiem pod prawym tylnim kołem ?

Opublikowano
17 minut temu, hardkor113 napisał:

To wina pompy Hamulce normalne masz? A co do zebatek to nic nie da bo w pompie się wyciera głownie obudowa

Przynajmniej tak mi się wydaję bo obudowa jest aluminiowa

 

Czyli pompa jest do regeneracji czy do wymiany ? Zna ktoś może mechanika z zachodniopomorskie co by to ogarnął 

Opublikowano
4 minuty temu, hardkor113 napisał:

Raczej do wymiany.Mi się wydaję że nikt takich pomp nie regeneruje

Jak ta pompa się oryginalnie nazywa bo tam są dwie chyba tak wewnętrzna i zewnętrzna ?

Opublikowano

Dobra pytanie czy ta pompa nie padła od opiłków z tarcz nawet jak ją ożywił jakoś cudownie to ona znów padła jak są opiłki w układzie i problemy z elektrozaworami itd. Jak trafił do jakiegoś guru od łursusów czy innego dziadostwa to nawet nie wie z czym ma doczynienia i co ma sprawdzić jak jest taka objawa

Opublikowano
Dnia 24.01.2022 o 18:27, hardkor113 napisał:

Skąd jesteś mam mechanika dobrego.Tylko trzeba do niego maszynę dowieźć

Zachodniopomorskie Kołobrzeg , skąd ten mechanik ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v